Οι παγκόσμιες πωλήσεις των αυτοκινήτων Seat αυξήθηκαν κατά 7% από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο 2019 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους (189.300 πωλήσεις). Για πρώτη φορά, η Seat ξεπέρασε τα 200.000 οχήματα κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους. 

Τον Απρίλιο, η Seat κατέγραψε 51.000 πωλήσεις, 1,8% περισσότερες σε σχέση με το 2018. Ήταν επίσης ο καλύτερος Απρίλιος στην ιστορία της μάρκας αφού ξεπέρασε τις 50.100 πωλήσεις του 2018.

Επιπλέον, οι πωλήσεις της νέας μάρκας Cupra, που ενσωματώνονται στο σύνολο των πωλήσεων της Seat συνεχίζουν να σπάνε τα ρεκόρ. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η Cupra πούλησε 7.900 αυτοκίνητα, 82,3% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

O Vice-president Sales and Marketing της Seat και επικεφαλής της Cupra, Wayne Griffiths, τόνισε «επιδεικνύουμε σταθερή ανάπτυξη τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς μας κυρίως στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Είμαστε βέβαιοι ότι θα διατηρήσουμε αυτή τη θετική τάση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους χάρη στη γκάμα SUV που αντιπροσωπεύει πλέον το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων μας. Η Cupra συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία μας τόσο με το λανσάρισμα του νέου Cupra Ateca, όσο και με την πορεία του Leon Cupra».

Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019, οι Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι χώρες που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Η Ισπανία αποτελεί την κύρια αγορά της Seat την περίοδο αυτή, με αύξηση 4,2% και συνολικά 40.900 πωληθέντα αυτοκίνητα. Επίσης, είναι η κορυφαία μάρκα στην Ισπανία και το Leon είναι το πιο ευρέως διαδεδομένο μοντέλο. Η Γερμανία και η Βρετανία ακολουθούν την Ισπανία, ενώ η Γαλλία και η Ιταλία, οι δύο χώρες-κλειδιά της στρατηγικής ανάπτυξης της Seat στην Ευρώπη, σημειώνουν διψήφια αύξηση με 11.400 πωλήσεις (+ 14.6%) και 9.600 πωλήσεις (+ 14.4%) αντίστοιχα.

Οι πωλήσεις Seat σημείωσαν επίσης αύξηση και στις ακόλουθες χώρες: Αυστρία (8.000, + 2.5%), Ελβετία (4.600, + 13.9%), Ολλανδία (4.100, + 22.3%), Σουηδία (2.700, + 14.1%) Δανία (2.200, + 28.4%), καθώς όπως και στην Αλγερία όπου συνεχίζει να παρουσιάζεται ισχυρή ανοδική τάση με περίπου 12.000 πωλήσεις (11.900, + 18.7%).

Βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων

Η αύξηση των πωλήσεων και η θετική επίδραση πώλησης οχημάτων με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, επέτρεψαν στο λειτουργικό κέρδος της Seat να φθάσει στο ρεκόρ των 89 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019, δηλαδή 5,5% μεγαλύτερο από την αντίστοιχη περίοδο του 2018 (85 εκατ. ευρώ). Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε για πρώτη φορά πάνω από 3 δισ. ευρώ (3.053) την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019, ο οποίος είναι κατά 9,7% υψηλότερος από τους πρώτους τρεις μήνες του περασμένου έτους (2,782 δισ. ευρώ).

 

Προηγούμενο άρθροΕπιτυχημένη πρεμιέρα της micromobility expo στο Ανόβερο
Επόμενο άρθροPSA και ARC παρατείνουν τη συμφωνία τους