Η Goodyear και η Brabham Automotive ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να συνεργαστούν σε επίπεδο ανάπτυξης προϊόντων, τόσο σε σχέση με τα αγωνιστικά όσο και τα εμπορικά αυτοκίνητα, επανακινώντας μια κερδοφόρα σύμπραξη που ξεκίνησε το 1965.

Η συνεργασία αυτή συμπίπτει με την επιστροφή της εμβληματικής μάρκας Brabham στο αγωνιστικό κύκλωμα. Το Brabham BT62 θα κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο του στις 9 & 10 Νοεμβρίου στον αγώνα ‘Into the Night’ του Britcar. Αυτό το event δίνει μια αίσθηση του αγωνιστικού στυλ των αγώνων αντοχής τύπου Le Mans και είναι απόλυτα ταιριαστό καθώς το Brands Hatch είναι το ίδιο σιρκουί, όπου ο Jack Brabham οδήγησε το Brabham-Repco BT19 του στη ένδοξη νίκη του Βρετανικού Grand Prix 53 χρόνια νωρίτερα.

Το κοινό αναπτυξιακό έργο αναθερμαίνει μια ιστορική συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών που οδήγησε σε 26 νίκες στο Grand Prix της Formula 1. O Jack Brabham κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 το 1966 οδηγώντας ένα Brabham-Repco, που ‘φορούσε’ ελαστικά Goodyear, το εμβληματικό BT19. Αυτή ήταν μια ιστορική στιγμή καθώς σηματοδότησε τον πρώτο, και τελευταίο, τίτλο που κατακτήθηκε από έναν οδηγό με αυτοκίνητο που ο ίδιος κατασκεύασε και το οποίο έφερε το όνομά του. Ο Denny Hulme έφερε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη στο πρωτάθλημα για την Brabham και την Goodyear το 1967, πριν να φορέσουν το γνωστό σε όλους μας καπέλο της Goodyear στο βάθρο των νικητών διάσημοι αστέρες της Brabham, όπως ο Carlos Reutemann, ο Niki Lauda και ο Carlos Pace, τη δεκαετία του 70. To 1981 o Nelson Piquet κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στον τελευταίο γύρο στο Las Vegas, αφότου άλλαξε ελαστικά στο Brabham του στα μισά της σεζόν, επιλέγοντας Goodyear.

Ο David Brabham, γιος του Sir Jack Brabham και Διευθυντής της Brabham Automotive δήλωσε: “Η συνδυαστική επιτυχία των Goodyear και Brabham είναι εμβληματική. Η συνεργασία ιστορικά έφερε ένα εξαιρετικό ποσοστό επιτυχίας στην Formula 1 και στους αγώνες αντοχής και προσδοκούμε να συνεχίσουμε αυτή την «κληρονομιά» επιτυχιών με την Brabham Automotive, το BT62 και μελλοντικές εκδοχές για αυτοκίνητα. Η συνεχιζόμενη δέσμευσή της Goodyear στον τομέα του motorsport, σε παγκόσμιο επίπεδο, σημαίνει ότι είναι η ιδανική στιγμή για τις δύο μάρκες να ενώσουν τις δυνάμεις τους καθώς συνεχίζουμε την πορεία μας προς το Le Mans”.

Στην αιχμή του δόρατος της επιστροφής της Brabham και της Goodyear βρίσκεται το Brabham BT62. Πρόκειται για ένα απεριόριστο, καθαρόαιμο αυτοκίνητο πίστας, με περιορισμένη παραγωγή 70 οχημάτων. Με βάρος 972 κιλά (στεγνό) και με 700 άλογα ιπποδύναμη από τον 5,4λιτρο V8 κινητήρα του, προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις, που έχουν ήδη καταρρίψει ρεκόρ γύρων στη κατηγορία GT3. Με πάνω από 1200 κιλά downforce, ένα πρόγραμμα ανάπτυξης ελαστικών που προέρχεται από το χώρο του motorsport είναι καίριο καθώς η Brabham συνεχίζει να έχει μία προσέγγιση βασισμένη στις επιδόσεις, σε ό,τι αφορά στις φιλοδοξίες της στην πίστα και στο δρόμο.

Ο Dan Marks, Εμπορικός Διευθυντής της Brabham Automotive δήλωσε “Η Goodyear και η Brabham είχαν κοινές επιτυχίες για πάνω 4 δεκαετίες στην F1. Η ‘αναζωπύρωση’ αυτής της τεχνικής συνεργασίας είναι συναρπαστική. Επιλέξαμε να συνεργαστούμε με τη Goodyear καθώς έχουν την απαραίτητη τεχνολογία ελαστικών, για να στηρίξουν το στόχο μας να επιτύχουμε τα υψηλότερα επίπεδα επιδόσεων τόσο στο δρόμο, όσο και στη πίστα”.

Πέρα από την παροχή ελαστικών Goodyear Racing για το αυτοκίνητο πίστας BT62, το μοντέλο διατίθεται επίσης και με την εκδοχή της Brabham για το δρόμο, η οποία συμπεριλαμβάνει ελαστικά από την γκάμα Goodyear Eagle F1 SuperSport, η οποία λανσαρίστηκε νωρίτερα αυτή τη χρονιά. Συνδυάζει την εμπειρία της Goodyear στους αγώνες και την βραβευμένη τεχνολογία της, για να παρέχει ανώτερη πρόσφυση και χειρισμό. Έχει ήδη ανακηρυχθεί ξεκάθαρος νικητής στις δοκιμές, κερδίζοντας κορυφαία βαθμολογία στην πρώτη δοκιμή κατηγορίας Ultra Ultra High Performance (UUHP) στην ιστορία, που διεξήχθη από το site Tyre Reviews, τον νούμερο 1 ιστότοπο για κριτικές ελαστικών.

Οι επιδόσεις της σειράς ελαστικών Goodyear Eagle F1 SuperSport ενισχύονται από τη χρήση ενός μείγματος με υψηλές αντοχές στη τριβή, που προέρχεται από το χώρο του motorsport, που παρέχει εξαιρετικό πλευρικό κράτημα και πρόσφυση. Αυή η τεχνολογία μείγματος είναι στενά συνδεδεμένη με τα ελαστικά της Goodyear’s για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA (WEC), που θα χρησιμοποιηθούν τη σεζόν 2019/20, αρχής γενομένης στο Silverstone, την 1η Σεπτεμβρίου. Η εκδοχή του BT62 για αποκλειστική χρήση πίστας θα «φοράει» τα ίδια ελαστικά Goodyear Racing όπως και τα αυτοκίνητα που θα λάβουν μέρος στο WEC.

Προηγούμενο άρθροΑνακοίνωση του Ομίλου Εταιριών Σαρακάκη για τον Γιώργο Παππά
Επόμενο άρθροCarVi και HERE Technologies συμβάλλουν στην περικοπή των ασφαλίστρων