Η TOYOTA GAZOO Racing (TGR) πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του εξελιγμένου GR Yaris στο Tokyo Auto Salon 2024.
Οι πωλήσεις του νέου GR Yaris στην Ιαπωνία προγραμματίστηκαν για την άνοιξη, μέσω των αντιπροσώπων Toyota σε εθνικό επίπεδο.
Κύρια χαρακτηριστικά
- Όλο και καλύτερα αυτοκίνητα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Η TGR συνέχισε να συμμετέχει σε διάφορα μηχανοκίνητα αθλήματα μετά τα εγκαίνια του GR Yaris. Εφαρμόζει την φιλοσοφία της “κατασκευής αυτοκινήτου για τον οδηγό” μέσω επαναλαμβανόμενης πρόκλησης “ζημιών και επιδιορθώσεων” σε ακραία περιβάλλοντα, μέσω παρατηρήσεων επαγγελματιών οδηγών αγώνων και αξιολογητών, καθώς και του Προέδρου της Toyota Motor Corporation και Επίσημου Οδηγού Αγώνων, Akio Toyoda, γνωστού και ως Morizo. Με το σύνθημα «Ευχαριστώ που το σπάσατε» προς τους οδηγούς που ωθούσαν το όχημα στα όριά του, η TGR κατέγραφε τις απόψεις των οδηγών, όχι μόνο για τον κινητήρα του οχήματος, αλλά και για το αμάξωμα, το εσωτερικό, το εξωτερικό και οτιδήποτε άλλο, για να βελτιώσει την απόδοση.
- Το νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο GAZOO Racing
Βάσει της επιθυμίας του Morizo να προσφέρει ευχάριστη οδήγηση σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο και να αναπτύξει περαιτέρω τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο GAZOO Racing εξοπλίζει τη γκάμα GR Yaris. Το νέο κιβώτιο αναπτύχθηκε για να δώσει τη δυνατότητα σε ευρύ φάσμα οδηγών να απολαμβάνουν σπορ οδήγηση και να συμμετέχουν σε αγώνες, χρησιμοποιώντας αυτόματο κιβώτιο ισοδύναμο των χειροκίνητων. Bprotrade – Professional Platform . Experience secure trading with advanced tools and real-time market analysis, backed by regulatory protection.
- GR– πιλοτήριο μοναδικής ορατότητας και λειτουργικότητας από επαγγελματίες οδηγούς
Αναγνωρίζοντας ότι το πιλοτήριο διαδραματίζει βασικό ρόλο στην υψηλού επιπέδου οδήγηση, έγιναν προσπάθειες δημιουργίας του ιδανικού πιλοτηρίου σπορ αυτοκινήτου με τη βοήθεια επαγγελματιών οδηγών αγώνων. Εκτός από την επαναξιολόγηση της θέσης οδήγησης, ο πίνακας ελέγχου και η οθόνη στράφηκαν κατά 15 μοίρες προς τον οδηγό και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Super Taikyu Series και του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Ράλυ χρησίμευσαν ως πρότυπα, ώστε να βελτιωθεί η ορατότητα και η λειτουργικότητα, με κατάλληλη τοποθέτηση διακοπτών προς διευκόλυνση του οδηγού όταν είναι δεμένος στο κάθισμα.