Volkswagen's new visual language will be more human and more lively, focusing on customers and their lives.

Στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), η μάρκα Volkswagen γιορτάζει δύο παγκόσμιες πρεμιέρες. Εκτός από το πλήρες ηλεκτρικό σύστημα ID.3, το brand παρουσιάζει το νέο λογότυπο και το νέο σχεδιασμό της επωνυμίας του στο κοινό με το σύνθημα “Νέα Volkswagen”.

Μετά το Beetle και το Golf, το ID.3 θα ανοίξει μια νέα εποχή για τη Volkswagen – ηλεκτρική, πλήρως συνδεδεμένη και ισορροπημένη με ουδέτερο άνθρακα. Ο στρατηγικός μετασχηματισμός με αναπροσανατολισμό του περιεχομένου και των βιώσιμων προϊόντων, που ξεκίνησε πριν από τέσσερα σχεδόν χρόνια, θα γίνει τώρα ορατός με το νέο σχεδιασμό της μάρκας. Συνολικά, η παρουσίαση του brand θα γίνει πιο ψηφιακή και συνεπώς πιο σύγχρονη.

“Η IAA στη Φρανκφούρτη θα είναι ένα κομβικό σημείο στον στρατηγικό επαναπροσανατολισμό της μάρκας Volkswagen. Τα αποτελέσματα της δουλειάς μας θα γίνουν ορατά με το ID.3 και το σχεδιασμό της νέας μάρκας “, δήλωσε ο Ralf Brandstätter, Chief Operating Officer της μάρκας Volkswagen Passenger Cars. “Ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε στο κοινό τη Nέα Volkswagen.”

“Η Volkswagen έχει λάβει και εφαρμόσει τολμηρές αποφάσεις σε όλους σχεδόν τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Η ολοκληρωμένη επανασχεδίαση είναι η λογική συνέπεια της στρατηγικής αναπροσανατολισμού του brand”, δήλωσε ο Jürgen Stackmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος για τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και τις υπηρεσίες μετά την πώληση. “Είμαι πολύ περήφανος για αυτό που επιτύχαμε: η νέα Volkswagen έχει μια παρουσίαση που είναι ισχυρή, φρέσκια, θετική και ελκυστική”.

Με το νέο brand design, η “Νέα Volkswagen” θα γίνει ορατή και αντιληπτή στο σχεδιασμό των οχημάτων, στις επαφές με τους πελάτες και στην εταιρική παρουσίαση στο σύνολό της. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί μια νέα εμπειρία 360° των πελατών που είναι σύγχρονη και συναρπαστική σε όλο τον κόσμο και σε όλα τα κανάλια. Ο επικεφαλής σχεδιαστής της Volkswagen, Klaus Bischoff, ο οποίος διαδραμάτισε βασικό ρόλο στην ανάπτυξη της νέας ταυτότητας, δήλωσε: “Το νέο brand design αντικατοπτρίζει ένα είδος κινητικότητας που αποτελεί φυσικό τμήμα της ζωής των ανθρώπων. Η Volkswagen υπήρξε ανέκαθεν βασικό στοιχείο στις προσπάθειες αυτές. Στη νέα εποχή της κινητικότητας, το σύνθημα είναι ‘digital first‘, χωρίς κανένα φίλτρο”.

Σε αντίθεση με τη συνήθη πρακτική στον κλάδο, το νέο brand design δεν αναπτύχθηκε από εξωτερικούς συνεργάτες, αλλά από μια κοινή ομάδα από τα τμήματα Design και Marketing της Volkswagen. Ο σχεδιασμός υλοποιήθηκε με πλήρη ενσωμάτωση όλων των τμημάτων της εταιρείας στο χρόνο ρεκόρ των εννέα μηνών, χρησιμοποιώντας ένα powerhouse concept που αναπτύχθηκε από τη Volkswagen ειδικά για το σκοπό αυτό.

Προηγούμενο άρθροΑποκαλύφθηκαν οι νέες προδιαγραφές ελαστικών της Goodyear
Επόμενο άρθροΗ Fiat Professional κυριαρχεί στην αγορά των LCV με CNG