Στο 19ο Fleet Mobility Live event στην Ολλανδία, ο Arno Veenman απέσπασε το Βραβείο του Mobility Manager of the Year – Διευθυντή Κινητικότητας της Χρονιάς. Ο κ. Veenman είναι σύμβουλος ανθρώπινου δυναμικού στην De Volksbank.

Ο Daan Bieleveld, πρόεδρος της κριτικής επιτροπής DSM, δήλωσε πως η επιτροπή εντυπωσιάστηκε από τις υποψηφιότητες, που κάλυψαν πολύ διαφορετικά προγράμματα και πολιτικές, εστιάζοντας σε όλες τις πτυχές της κινητικότητας.

Ο κ. Veenman εφήρμοσε μια πολιτική που εστιάζει στη μείωση των συνολικών εκπομπών CO2, για την εταιρεία του, κατά 50% μέχρι το 2020. Πρόκειται για έναν πολύ φιλόδοξο στόχο που απαιτούσε να γίνουν σημαντικά βήματα. Για τα αυτοκίνητα μίσθωσης, για παράδειγμα, αποφασίσθηκε ως προεπιλογή να είναι ηλεκτρικά. Πράγματι, τα τελευταία δύο χρόνια προστέθηκαν στον στόλο μόνον πέντε μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σήμερα, 95 από τα 270 αυτοκίνητα του στόλου της τράπεζας είναι ήδη ηλεκτρικά.

“Όταν προσπαθείτε να εφαρμόσετε μια τόσο σημαντική αλλαγή, είναι σημαντικό να δίνετε το παράδειγμα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ανώτατη διοίκηση ήταν η πρώτη που υιοθέτησε τα ηλεκτρικά οχήματα”, σχολίασε ο κ. Veenman.

Ο Jeroen Brink, Σύμβουλος κινητικότητας της Alliander ήταν άλλος ένας υποψήφιος φιναλίστ. Η άποψή του είναι πως η κύρια πρόκληση σήμερα είναι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Η τρίτη φιναλίστ, η Tamara Gieze, διευθύντρια HR & Facility της Arup, δήλωσε πως στόχος της ήταν να εξασφαλίσει τη μελλοντική πολιτική κινητικότητας της εταιρείας της. Το έπραξε εισάγοντας περισσότερες επιλογές κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένης μιας κάρτας διαρκείας για μετακίνηση πρώτης θέσης με αμαξοστοιχία. Η κ. Gieze τόνισε, επίσης, πως είναι σημαντικό να παραμένεις ευκίνητος και ευέλικτος.

“Ένας μύθος που έπρεπε να αντιμετωπίσω ήταν πως οι νέοι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι τα εταιρικά αυτοκίνητα είναι σημαντικά. Αυτό δεν συμβαίνει πλέον”, δήλωσε η κ. Gieze.

Κατά τη διάρκεια της τελετής λήξης, ο παρουσιαστής αναπόλησε την τελευταία φορά που παρακολούθησε το Fleet Mobility Live, πριν από επτά χρόνια. Τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ από τότε, όπως είπε. Οι άνθρωποι τώρα πραγματικά θεσπίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μια γυναίκα ήταν μεταξύ των φιναλίστ για το βραβείο του Διευθυντή Κινητικότητας της Χρονιάς. Αντί αυτό να αποτελεί μια απλή ένδειξη της ήδη επιτευχθείσας προόδου, θα πρέπει να αποτελεί υπενθύμιση ότι μένει να γίνουν πολλά ακόμα σε διάφορους τομείς του στόλου και της κινητικότητας.

Φωτογραφία: Από αριστερά, ο φιναλίστ Jeroen Brink, ο νικητής Arno Veenman και η φιναλίστ Tamara Gieze

Προηγούμενο άρθροH LeasePlan Hellas με τους εταιρικούς της πελάτες στη Θεσσαλονίκη
Επόμενο άρθροΠωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων και εθνικό εισόδημα στην ΕΕ