Η Volkswagen κατέκτησε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2018, παραδίδοντας συνολικά 6,24 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως για ολόκληρο το έτος, 0,2% περισσότερα από το 2017.

Οι θετικές τάσεις πωλήσεων στη Νότια Αμερική (+ 13,1%), στις ΗΠΑ (+4,2%) και την Ευρώπη (+3,6%) αντιστάθμισαν τη σημαντική οικονομική αβεβαιότητα στην Κίνα, την Αργεντινή και το Μεξικό καθώς και μερικές σοβαρές επιπτώσεις ως αποτέλεσμα της μετάβασης στο WLTP στη Δυτική Ευρώπη.

Τα μοντέλα SUV μαζί με πολλά άλλα νέα προϊόντα της μάρκας αποδείχτηκαν καθοριστικοί παράγοντες ανάπτυξης. Το μέλος του ΔΣ της Volkswagen, υπέυθυνος για τις πωλήσεις, Jürgen Stackmann, δήλωσε ότι: “Το 2018 χαρακτηρίστηκε από σημαντική αβεβαιότητα σε ορισμένες περιοχές, ειδικά κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Συνολικά, όμως, μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα με μια ισχυρή προσφορά ελκυστικών νέων προϊόντων και να αντισταθμίσουμε τις δυσμενείς επιπτώσεις. Η στρατηγική μας έχει αποδώσει. Το νέο ρεκόρ πωλήσεων είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς”. Ο COO της Volkswagen, Ralf Brandstätter, είπε πως “το 2019 θα είναι ένα ακόμη έτος τεράστιων προκλήσεων για το brand, κυρίως εν όψει των αυξανόμενων γεωπολιτικών κινδύνων. Εκτός από την αύξηση του όγκου πωλήσεων, στο μέλλον θα επικεντρωθούμε περισσότερο στην απόδοση των κερδών από ό,τι στο παρελθόν. Πρέπει να διασφαλίσουμε τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία της μάρκας Volkswagen”.

Η παγκόσμια προσφορά SUV της Volkswagen απέφερε καρπούς. Ενώ οι παγκόσμιες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της μάρκας το 2018 ήταν 0,2% υψηλότερες από το 2017, το τμήμα SUV αυξήθηκε κατά 38,0% την ίδια περίοδο. Ως αποτέλεσμα, σχεδόν ένα στα πέντε Volkswagen που πουλήθηκε ήταν SUV (19,2%). Το αντίστοιχο ποσοστό το 2017 ήταν μόνο 13,9%.

Μέχρι το 2025, η Volkswagen θα έχει πάνω από 30 μοντέλα SUV με συμβατικές και ηλεκτρικές μονάδες στο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της. Η δημοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen αυξάνεται επίσης. Συνολικά, η μάρκα πούλησε 50.000 περίπου καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και plug-in υβριδικά, αύξηση 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το e-Golf1 ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές: σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 45%.

Ειδικά στην Ευρώπη, η Volkswagen ανακοίνωσε αύξηση 3,6% το 2018, με πωλήσεις 1,75 εκατ. οχημάτων παρά τις προκλήσεις που παρουσιάζει η μετάβαση στη διαδικασία δοκιμής WLTP για τον στόλο, η οποία επηρέασε σημαντικά τις πωλήσεις από τον Σεπτέμβριο. Ταυτόχρονα, κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά. Η ισχυρή ζήτηση για τα νέα μοντέλα Tiguan Allspace και T-Roc καθώς και οι νέες εκδόσεις του Arteon και του Polo διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο σε αυτό το πλαίσιο, προσελκύοντας τους πελάτες στις εκθέσεις. Στη Δυτική Ευρώπη, η Volkswagen διέθεσε 1,47 εκατομμύρια οχήματα, 2,8% περισσότερο από το 2017.

Προηγούμενο άρθροH τέταρτη γενιά του Opel Zafira
Επόμενο άρθροΣυνεργασία Mobileye και Ordnance Survey