Οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων και LCV στην Κίνα μειώθηκαν κατά 79% τον Φεβρουάριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του περσινού έτους, υποχωρώντας στις 310.000 μονάδες.
Πρόκειται για την πιο απότομη ετήσια πτώση σε σχέση με την επιδείνωση της ζήτησης που καταγράφεται εξαιτίας της επιδημίας του κορονωϊού – COVID 19.
Οι πωλήσεις του Φεβρουαρίου στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο υποχώρησαν για 20ο συνεχόμενο μήνα.
Οι πωλήσεις οχημάτων νέων μορφών ενέργειας (NEV), συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών plug-in, των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες και εκείνων που τροφοδοτούνται με κυψέλες υδρογόνου, μειώθηκαν για όγδοο συνεχή μήνα.
“Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα τον Φεβρουάριο επέστρεψαν στο επίπεδο του 2005″, δήλωσε ο Chen Shihua, εκπρόσωπος της CAAM.
Η Ένωση Βιομηχανιών Αυτοκινήτων της Κίνας (CAAM) αναμένει ότι οι πωλήσεις οχημάτων θα μειωθούν κατά περισσότερο από 10% το πρώτο εξάμηνο του έτους και περίπου 5% ολόκληρο το έτος 2020, εάν δεν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά ο ιός πριν από τον Απρίλιο.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις αυτές, οι πωλήσεις οχημάτων θα επανέλθουν στο φυσιολογικό επίπεδο κατά το τρίτο τρίμηνο. Εν τω μεταξύ, οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα ζήτησαν περικοπές στον φόρο αγοράς για μικρότερα οχήματα, μέτρα στήριξης των πωλήσεων στις αγροτικές αγορές και χαλάρωση των απαιτήσεων για τις εκπομπές αυτοκινήτων.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, καλούν επίσης τις αρχές να επεκτείνουν τις επιδοτήσεις για νέα ενεργειακά οχήματα, να μειώσουν τους περιορισμούς στον αριθμό των καταναλωτών στις μεγάλες πόλεις που είναι επιλέξιμοι να αγοράσουν τα φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα και να επεκτείνουν τις επενδύσεις σε υποδομές, όπως οι σταθμοί φόρτισης.