Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo Cars επηρεάστηκαν από τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού. Η εταιρεία πώλησε 131.889 αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο του 2020, εμφανίζοντας πτώση κατά 18,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Τον Μάρτιο, οι παγκόσμιες πωλήσεις της μάρκας έφτασαν τα 46.395 αυτοκίνητα, σημειώνοντας πτώση 31,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ως αποτέλεσμα της μειωμένης ζήτησης στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Η Κίνα εν τω μεταξύ παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης, καθώς η κίνηση στους εκθεσιακούς χώρους συνεχίζει να βελτιώνεται.

Οι πωλήσεις της Volvo Cars ανά περιοχή

Οι πωλήσεις στην Κίνα κατά τη διάρκεια του τριμήνου ανήλθαν σε 20.780 αυτοκίνητα, μειωμένες κατά 30,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, κυρίως λόγω των χαμηλότερων πωλήσεων Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου. Τον Μάρτιο, η κίνηση στους εκθεσιακούς χώρους της περιοχής άρχισε να αυξάνεται. Νωρίτερα αυτόν το μήνα η Volvo Cars επαναλειτούργησε τις τέσσερις μονάδες παραγωγής της στην Κίνα μετά από μια μεγάλη περίοδο διακοπής της λειτουργίας τους λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου ανήλθαν σε 19.485 αυτοκίνητα, σημειώνοντας πτώση 11,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η πλειονότητα των πολιτειών της χώρας εφαρμόζουν πλέον τις εντολές παραμονής στο σπίτι, οι οποίες οδήγησαν σε σημαντική πτώση της κίνησης στους εκθεσιακούς χώρους τον Μάρτιο και επηρέασαν τα μεγέθη του πρώτου τριμήνου.

Οι πωλήσεις της Volvo Cars στην Ευρώπη ανήλθαν σε 70.510 αυτοκίνητα τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, μειωμένες κατά 18,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Οι πωλήσεις επηρεάστηκαν σημαντικά τον Μάρτιο λόγω περιορισμένης κίνησης σε αρκετές βασικές αγορές, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ιταλία και το Βέλγιο.

Λεπτομερής ανάλυση των πωλήσεων ανά περιοχή παρουσιάζεται παρακάτω:

 

ΜΑΡ 2019

ΜΑΡ 2020 ΜΕΤ ΙΑΝ – ΜΑΡ 2019 ΙΑΝ- ΜΑΡ 2020

ΜΕΤ

Ευρώπη

37.325

24.258 -35,0% 86.520 70.510

-18,5%

Κίνα

11.413

9.560 -16,2% 29.886 20.780

-30,5%

ΗΠΑ

9.569

5.487 -42,7% 22.058 19.485

-11,7%

Λοιποί

9.150

7.090 -22,5% 22.856 21.114

-7,6%

Σύνολο

67.457

46.395 -31,2% 161.320 131.889

-18,2%

 

Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo Cars ανά μοντέλο

Κατά τους πρώτους τρεις μήνες το XC60 ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της εταιρείας, με συνολικές πωλήσεις 36.930 αυτοκινήτων (2019: 46.259 αυτοκίνητα), ακολουθούμενο από το XC40 με 34.268 αυτοκίνητα (2019: 28.903 αυτοκίνητα) και το XC90 με 18.327 αυτοκίνητα (2019: 22.073 αυτοκίνητα).

Τα SUV κάλυψαν το 67,9% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας κατά την περίοδο αυτή, παρουσιάζοντας άνοδο έναντι του 60,3% του πρώτου τριμήνου του περασμένου έτους.

Η ηλεκτροκίνητη γκάμα Recharge της Volvo Cars διατήρησε ισχυρή δυναμική πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο, καλύπτοντας το 14,7% όλων των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν κατά την περίοδο αυτή. Το αντίστοιχο ποσοστό στο τέλος της ίδιας περιόδου πέρυσι ήταν 7,4%. Η Recharge είναι το εμπορικό σήμα όλων των επαναφορτιζόμενων μοντέλων Volvo που διαθέτουν πλήρως ηλεκτρικό ή υβριδικό plug-in κινητήρα.

 

Προηγούμενο άρθροΙατρικός εξοπλισμός από τις αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ
Επόμενο άρθροWorld Car Awards 2020, Mazda και Kia οι φιναλίστ