Όπως ανακοίνωσε το BMW Group από την 1η Αυγούστου 2024, ο Stefan Richmann θα αντικαταστήσει στη διοίκηση της MINI την Stefanie Wurst, η οποία ασκεί αυτά τα καθήκοντα από την 1η Φεβρουαρίου 2022.
Τα τελευταία χρόνια, η Stefanie Wurst κατηύθυνε στρατηγικά τη βρετανική premium μάρκα MINI σε νέες αγορές και ομάδες-στόχους και ειδικότερα στην ηλεκτρική κινητικότητα και την ψηφιοποίηση. Επίσης εξέλιξε τον διεθνή οργανισμό πωλήσεων MINI σε βιώσιμο και πελατοκεντρικό πρότυπο πωλήσεων και έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη σταδιακή θέσπιση άμεσων πωλήσεων MINI στην Κίνα και την Ευρώπη.
Η κ. Wurst βασίστηκε στην ισχυρή παράδοση της μάρκας MINI και ταυτοχρόνως την προετοίμασε για το μέλλον. Με το λανσάρισμα της νέας οικογένειας MINI, η μάρκα βρίσκεται σήμερα στο απώγειο της 65χρονης ιστορίας της. Τρία μοντέλα με ισχυρή προσωπικότητα, τα MINI Cooper, MINI Aceman και MINI Countryman, ενσαρκώνουν την ψηφιοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών, τον εξηλεκτρισμό της μάρκας και την χαρακτηριστική αίσθηση go-kart του MINI.
Ο Jochen Goller, μέλος του ΔΣ της BMW AG, Υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων, δήλωσε: «Επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε την Stefanie Wurst για την ιδιαίτερη προσωπική δέσμευσή της και την πολύτιμη συμβολή της στη μελλοντική πορεία της MINI. Ο Stefan Richmann, ανώτερο στέλεχος του BMW Group με πολυετή εμπειρία στη Γερμανία και στο εξωτερικό, θα αναλάβει τη διοίκηση της μάρκας MINI από τον Αύγουστο».
Ο Stefan Richmann ξεκίνησε την καριέρα του στο BMW Group το 1997. Έκτοτε, έχει αναλάβει διάφορες διευθυντικές θέσεις στην εταιρεία. Το 2000 μεταπήδησε στον Εταιρικό Στρατηγικό Σχεδιασμό και το 2004 διορίστηκε επικεφαλής του Ελέγχου Πωλήσεων. Από το 2008, ο κ. Richmann ήταν υπεύθυνος για τα οικονομικά της BMW Ισπανίας, ως CFO. Επέστρεψε στο Μόναχο στα τέλη του 2010, αναλαμβάνοντας άλλους διοικητικούς ρόλους στο τμήμα Οικονομικών και Ελέγχου και Διοίκησης Προϊόντων, στα κεντρικά γραφεία του BMW Group. Από το 2017, ανέλαβε καθήκοντα CFO στις ΗΠΑ. Τον Απρίλιο του 2022 ανέλαβε επικεφαλής του τμήματος Εταιρικής Στρατηγικής.