Ο Peter Grøftehauge στο Remarketing Hall of Fame

Ο Peter Grøftehauge εντάχθηκε στο Remarketing Hall of Fame στα Fleet Europe Remarketing Awards 2023 κατά την τελετή απονομής των βραβείων που πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα.

Αυτό το βραβείο επιβραβεύει το άτομο που κατά τη διάρκεια της καριέρας του συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη του διεθνούς remarketing, όχι μόνον εξυπηρετώντας την εταιρεία του, αλλά προβάλλοντας τα πρότυπα και τις προσδοκίες στον ευρύτερο κλάδο.

Είναι η δεύτερη χρονιά που απονέμεται αυτή η διάκριση. Ο κ. Grøftehauge, συνιδρυτής και CEO της Autorola, εντάσσεται στο Hall of Fame δίπλα στον Wolfgang Reinhold, πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Remarketing Αυτοκινήτων (CARA), ο οποίος ενάχθηκε πέρυσι.

Ο Peter Grøftehauge γεννήθηκε σε επιχείρηση remarketing οχημάτων: ο πατέρας του, Niels, ήταν έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο Odense της Δανίας. Τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, έπαιξε σημαντικό ρόλο στον μετασχηματισμό του κλάδου, πρώτα στη Δανία, στη συνέχεια στην Ευρώπη και τώρα στον υπόλοιπο κόσμο.

Το 1996, από κοινού με τον πατέρα του και τον αδερφό του Martin, ίδρυσαν την Autocom.dk, την πρώτη τότε επιχείρηση του είδους και σήμερα μεγαλύτερη διαδικτυακή δημοπρασία οχημάτων της Δανίας.

Η πρωτοποριακή τεχνογνωσία που δημιουργήθηκε επεκτάθηκε σε άλλες χώρες με την επωνυμία Autorola: πρώτα στη Γερμανία (2003), στη συνέχεια στην Ολλανδία και την Σουηδία (2004), την Αυστρία και το Ηνωμένο Βασίλειο (2005), το Βέλγιο (2006), τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία (2007) και τις Τσεχία, Αυστραλία, Ιρλανδία, Πολωνία και Πορτογαλία (2008). Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, η εταιρεία συνέχισε να επεκτείνεται, τόσο σε περιοχές, όσο και σε εμβέλεια.

Σήμερα, η Autorola είναι η μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακής χονδρικής πώλησης οχημάτων εκτός ΗΠΑ. Συνεργάζεται με 70.000 αναγνωρισμένους αντιπροσώπους διεθνώς και διευκολύνει τις συναλλαγές μεταχειρισμένων οχημάτων σε 17 ευρωπαϊκές χώρες και πέραν αυτών, συμπεριλαμβανομένης της Λατινικής Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.

Η Autorola δεν είναι μόνο παγκόσμιος ηγέτης στο διαδικτυακό remarketing, αλλά και σε λύσεις πληροφορικής για επαγγελματίες fleet management και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Οι υπηρεσίες της δεν περιλαμβάνουν μόνο διαδικτυακές πλατφόρμες δημοπρασιών, αλλά και επιθεωρήσεις οχημάτων και σύνθετες υπηρεσίες. Και διαθέτει το Indicata, εργαλείο επόμενης γενιάς της Autorola για διοίκηση αποθεμάτων μεταχειρισμένων οχημάτων, βάσει έγκυρων επιχειρηματικών πληροφοριών και στοιχείων αγοράς.

Προσφάτως, η Autorola έβαλε στο στόχαστρο τη Μέση Ανατολή, όπου ίδρυσε κοινοπραξία με την Al Futtaim, τοπική εταιρεία με έδρα τα ΗΑΕ. Η Autorola συνεχίζει επίσης ως πρωτοπόρος remarketing αναπτύσσοντας αναπτύσσοντας νέα σειρά εργαλείων βάσει τεχνητής νοημοσύνης.

«Νομίζω ότι βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, ακόμα και σε προηγμένες αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία ή η Ιταλία», δήλωσε ο κ. Grøftehauge σε πρόσφατη συνέντευξη στο Fleet Europe. «Υπάρχουν πολλές εταιρείες που δεν είναι ακόμα έτοιμες. Και όσες είναι, έχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης».

Η ένταξη του Peter Grøftehauge στο Fleet Europe Remarketing Hall of Fame ήταν ένα από τα τρία βραβεία που απονεμήθηκαν στην τελετή λήξης του Fleet Europe Remarketing Forum στις Fleet Europe Days 2023.

Προηγούμενο άρθροΣτην Lynk & Co το Remarketing Car Manufacturer 2023
Επόμενο άρθροΟ Steffen Krautwasser European Smart Mobility Manager