Ο Ignasi Prieto ανέλαβε Global Marketing Director (παγκόσμιος Διευθυντής Μάρκετινγκ) της Seat και της Cupra από την 1η Νοεμβρίου και θα αναφέρεται στον Kai Vogler, Αντιπρόεδρο Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Seat και στον Antonino Labate, Διευθυντή Στρατηγικής Cupra.

Ο Ignasi Prieto αντικαθιστά τον Jason Lusty, ο οποίος ανέλαβε Επικεφαλής Στρατηγικής Μάρκας και Μάρκετινγκ του Volkswagen Group.

Ο κ. Prieto έχει 15ετή εμπειρία στον τομέα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η καριέρα του στη Seat ξεκίνησε το 2015 ως Global Head of Brand Advertising και δύο χρόνια μετά ανέλαβε Global Head of Brand Content, Sponsoring & Social Media της Seat. Τον Ιανουάριο του 2020 ανέλαβε Global Head Marketing στην Cupra, θέση που κατείχε μέχρι πρότινος.

Προηγουμένως, εργάστηκε για περισσότερα από οκτώ χρόνια στη Nissan, όπου κατείχε διάφορες θέσεις στη διαφήμιση, την επιχειρηματική στρατηγική και το customer experience. Έχει επίσης μεγάλη εμπειρία ως account executive σε εταιρείες στην McCann Erickson, την Delvico Bates και την TBWA.

«Θα ήθελα να συγχαρώ τον Ignasi για το νέο του ρόλο ως Διευθυντής Μάρκετινγκ της Seat και της Cupra. Στα χρόνια εργασίας του υπήρξε στρατηγικό πλεονέκτημα στο positioning των δύο μαρκών και ιδιαίτερα στη μόχλευση της αναγνωρισιμότητας για η μάρκα Cupra. Υπό την ηγεσία του ξεκινάμε μια νέα φάση. Η αφοσίωση και οι δεξιότητές του θα βοηθήσουν πάρα πολύ στη συνέχιση της ανάπτυξης. Αποτελεί ευχαρίστηση η αναγνώριση και η προαγωγή των εσωτερικών ταλέντων», δήλωσε ο Wayne Griffiths, CEO της Seat και της Cupra.

Προηγούμενο άρθροΤο Toyota bZ4X με ηλιακή οροφή
Επόμενο άρθροZipCharge Go, φορητός φορτιστής EV