Η Citroën UK ανακοίνωσε το διορισμό του Ed Hickin ως νέου επικεφαλής των εταιρικών της πωλήσεων. Ο Ed Hickin ανέλαβε τη νέα του θέση στις αρχές αυτής της εβδομάδας. Στο ρόλο αυτό διαδέχεται τον Kristian Cholmondeley – ο οποίος μετακινείται στην DS Automobiles UK ως επικεφαλής του τμήματος marketing communications.

Ο Ed Hickin πήγε στη Citroën το 2003 και πέρασε τα πρώτα 11 χρόνια της θητείας του εργαζόμενος με το δίκτυο αντιπροσώπων της εταιρείας σε διάφορες θέσεις αυτού του τομέα. Υπήρξε, επίσης fleet manager για την περιοχή αυτή. Ακόμα, υπήρξε μέλος της ομάδας που ανέπτυξε και ξεκίνησε το πρωτότυπο Πρόγραμμα Citroën Business Center στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Στο νέο του ρόλο ο Ed Hickin καλείται να αναπτύξει τις πωλήσεις Citroën LCV και επιβατικών αυτοκινήτων, κυρίως μέσω του Citroën Business Centre Network.

Προηγούμενο άρθροΗ ADESA αποκτά την CarsOnTheWeb
Επόμενο άρθροΠοιο είναι το μέλλον για τα ηλεκτρικά οχήματα;