O Arnaud Deboeuf, είναι το τελευταίο διευθυντικό στέλεχος που έφυγε από τη Renault για να ενταχθεί στον ανταγωνιστικό όμιλο της PSA, μετά τις σοβαρές εντάσεις στη συμμαχία Renault-Nissan που ακολούθησαν τη σύλληψη του πρώην προέδρου Carlos Ghosn, τον Νοέμβριο του 2018.

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος του PSA Groupe την Τρίτη, ο Arnaud Deboeuf διορίστηκε διευθυντής βιομηχανικής στρατηγικής. Σύμφωνα με το Reuters ο κ. Deboeuf κατηγόρησε τον CEO της Renault, Thierry Bollore, ότι τον οδήγησε σε αναγκαστική έξοδο. Ο κ. Deboeuf ήταν στενός συνεργάτης του Carlos Ghosn, υπηρετώντας ως ανώτερος αντιπρόεδρος της Συμμαχίας, ενώ εργαζόταν στη Renault από το 1993.

Οι εντάσεις στη συμμαχία Renault-Nissan, όπως αναφέρει το Reuters επιδεινώθηκαν από τις αποτυχημένες προσπάθειες της νέας διοίκησης, να εξασφαλίσει πλήρη συγχώνευση και να οδηγήσει σε κοινοπραξία τη Renault με τη Fiat Chrysler, μια κίνηση που ματαίωσε το γαλλικό κράτος.

Ο κ. Deboeuf ήταν αποδεκτός από τη Nissan και μάλιστα του προσέφεραν ανώτερα διευθυντικά καθήκοντα στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς οι σχέσεις του με τον T. Bollore επιδεινώθηκαν μετά την παύση του Ghosn, σύμφωνα με όσα ανέφεραν πηγές στο Reuters. Αλλά ο Thierry Bollore, ο οποίος διαδέχτηκε τον C. Ghosn ως CEO της Renault τον Ιανουάριο, μπλοκάρισε τη διαδικασία.

“Ο Thierry Bollore μου δήλωσε πως κανείς δεν ήθελε να συνεργασθεί μαζί μου … και πως δεν μπορούσα να πάω να εργασθώ στη Nissan”, δήλωσε ο κ. Deboeuf σε αποχαιρετιστήριο μήνυμα στους συναδέλφους του, του οποίου έλαβε γνώση το Reuters.

Η Renault αρνήθηκε να σχολιάσει την αποχώρηση του Arnaud Deboeuf και ο ίδιος δεν απάντησε σε αιτήματα σχολιασμού.

Η κίνηση αυτή προστίθεται σε μια σταθερή διαρροή εγκεφάλων από την Renault στην PSA από το 2013, όταν ο Carlos Tavares έφυγε από τη Renault για να αναλάβει καθήκοντα CEO στην PSA διασώζοντάς την από παραλίγο πτώχευση.

Τον Μάρτιο, το PSA Group προσέλαβε τον Thierry Koskas, πρώην διευθυντή πωλήσεων της Renault, ο οποίος ανέλαβε ως επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ, ενώ και άλλα τρία στελέχη της έχουν μετακινηθεί στον Όμιλο PSA.

Προηγούμενο άρθροΝέο Volkswagen Golf GTI TCR, από την πίστα στο δρόμο…
Επόμενο άρθροΟ Nicolas Crescent διευθυντής πωλήσεων Ευρώπης του Fleetcompetence Group