Η Nissan Motor Co., Ltd. ξεκίνησε μια σειρά τριών σύντομων βίντεο με μέλη της ομάδας σχεδιασμού, μηχανικής και στρατηγικού σχεδιασμού που συνέβαλαν στη δημιουργία του ολοκαίνουργιου LEAF.

Ένα γνήσιο ηλεκτρικό όχημα τρίτης γενιάς, το νέο LEAF βασίζεται σε γνώσεις και εμπειρίες που αποκτήθηκαν από την κυκλοφορία του πρωτοποριακού πρώτου μοντέλου το 2010. Στα 15 χρόνια που μεσολάβησαν, η Nissan έχει πουλήσει σχεδόν 700.000 οχήματα LEAF παγκοσμίως, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν πως οι κάτοχοι της έχουν διανύσει συνολικά περίπου 28 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα.

Οι εμπειρίες από τα μοντέλα πρώτης και δεύτερης γενιάς αποτέλεσαν πολύτιμη πηγή γνώσης για τα μέλη των ομάδων σχεδιασμού και μηχανικής, καθώς οραματίστηκαν εκ νέου το μοντέλο της τρίτης γενιάς.

Το LEAF θεωρείται ένα από τα «μοντέλα-καρδιά» της Nissan – ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο όνομα που εκφράζει το πνεύμα της εταιρείας «να κάνουμε αυτό που οι άλλοι δεν τολμούν», ήδη από την εμφάνισή του ως το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Με τις καινοτόμες τεχνολογίες της, η LEAF ενισχύει διαρκώς την εικόνα της Nissan ως πρωτοπόρου στον χώρο.

Ο Richard Candler, Αντιπρόεδρος Παγκόσμιας Στρατηγικής Προϊόντων, δήλωσε:
«Περά από εκείνους που ήδη επιθυμούν ένα ηλεκτρικό όχημα ή είναι καινοτόμοι, θέλαμε το νέο Nissan LEAF να αποτελεί μια πραγματικά αξιόπιστη εναλλακτική στα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θέλαμε να ισορροπεί ανάμεσα στη συναισθηματική και τη λογική απήχηση – να είναι κομψό και τολμηρό, αλλά ταυτόχρονα να καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες των οικογενειών με προσεγμένο σχεδιασμό.»

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του νέου LEAF βασίζεται στην αεροδυναμική, ενώ αποπνέει δυναμισμό και τόλμη. Οι ομάδες σχεδιασμού και μηχανικής συνεργάστηκαν στενά ώστε να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρικό όχημα φιλικό προς την οικογένεια, με εντυπωσιακή εμφάνιση αλλά και εξαιρετικό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης μόλις 0,26 (Cd) για τις αγορές των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας¹.

Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις, με ειδικά σχεδιασμένες ζάντες και καθρέπτες, επιτυγχάνουν ακόμα χαμηλότερο συντελεστή Cd, φτάνοντας το 0,25 (προκαταρκτικό στοιχείο).

Σε όλες τις αγορές, η βελτιστοποίηση αυτή ενισχύεται μέσω ενσωματωμένων χειρολαβών στις πόρτες, ενεργών αεραγωγών στην εμπρόσθια μάσκα, ειδικά σχεδιασμένων τροχών, επίπεδου δαπέδου και σχεδίασης fastback, όπου το πίσω καπό λειτουργεί και ως αεροτομή.

Ο Nobutaka Tase, Διευθυντής Σχεδίασης Προγράμματος, δήλωσε:
«Κάθε επιλογή σχεδιασμού βελτιστοποιήθηκε για την αεροδυναμική και την ενεργειακή απόδοση – ακόμη και η πανοραμική γυάλινη οροφή συμβάλλει σημαντικά. Μας επέτρεψε να μειώσουμε το ύψος του οχήματος στα κρίσιμα σημεία αποκόλλησης του αέρα κατά 12 χιλιοστά, διατηρώντας ταυτόχρονα άνετο χώρο για το κεφάλι των επιβατών, χάρη στη λειτουργία ηλεκτρονικής σκίασης.»

Στο εσωτερικό, το μοντέλο επωφελείται από την πλατφόρμα CMF-EV της Nissan, η οποία προσφέρει επίπεδο πάτωμα, προσδίδοντας αίσθηση ευρυχωρίας και ανοίγματος για όλους τους επιβάτες.

Το νέο Nissan LEAF συνδυάζει τολμηρή και κομψή σχεδίαση χωρίς να θυσιάζει την πρακτικότητα.

Δείτε το βίντεο εδώ:

Προηγούμενο άρθροSEAT: Ιστορικά υψηλά βιωσιμότητας – Μείωση εκπομπών κατά 75% από το 2010
Επόμενο άρθροCitroen e-C3 – Ελλάδα: Πρώτο ηλεκτρικό σε πωλήσεις τον Μάϊο