Η Nissan ανακηρύχθηκε ως ένα από τα εταιρικά σήματα με τη μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση στον κόσμο από τον Laureus Sport for Good Index, που την ξεχωρίζει για τις δεσμεύσεις της στη βιωσιμότητα και τη θετική της επιρροή στον αθλητισμό.

Η Laureus, σε συνεργασία με την SportsPro, ανακήρυξε την Nissan ως ένα από τα εμπορικά σήματα με την μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση στον κόσμο, στον εναρκτήριο δείκτη Laureus Sport for Good Index.

Ως ο πρώτος του είδους του, αφιερωμένος σε εταιρικά σήματα που πρωτοστατούν στην παροχή θετικού κοινωνικού και οικολογικού αντίκτυπου μέσω του αθλητισμού, ο συγκεκριμένος  παγκόσμιος δείκτης αναγνώρισε την Nissan, ως τη μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία, για τη συμβολή της στην προώθηση της βιωσιμότητας στον κλάδο των μεταφορών. Η αναγνώριση της Nissan πιστοποιείται στη δέσμευση της εταιρείας για την οικοδόμηση μιας δίκαιης κοινωνίας, τη μείωση του οικολογικού αποτυπώματος του αθλητισμού και την ανάπτυξη της οικονομίας της αθλητικής βιομηχανίας.

 

Ο δείκτης αναγνώρισε τη θετική επιρροή της Nissan στον αθλητισμό, με τη Formula E να παρέχει το ιδανικό πεδίο δοκιμών για το ηλεκτροκίνητο μέλλον της Nissan. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στη δέσμευση της μάρκας στην αμιγώς ηλεκτρική διοργάνωση, καθώς με αυτό τον τρόπο η Nissan ενθαρρύνει την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) από τους καταναλωτές, μέσω της συμμετοχής της στο πρωτάθλημα.

Επίσης, η Nissan επαινέθηκε για τη βιώσιμη λύση της στο Johan Cruijff ArenA στο Άμστερνταμ, την έδρα της ολλανδικής ομάδας ποδοσφαίρου του Άγιαξ. Για το συγκεκριμένο έργο, η Nissan έχει συνεργαστεί με λοιπούς εταίρους για την προμήθεια μπαταριών EV δεύτερου κύκλου ζωής, με στόχο τη δημιουργία του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού συστήματος αποθήκευσης ενέργειας που είναι εγκατεστημένο στο γήπεδο.

Ο δείκτης υπογράμμισε επίσης τη σημαντική συνεισφορά της Nissan στους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης (SDGs) όπως ορίζονται από τα Ηνωμένα Έθνη, με την αυτοκινητοβιομηχανία να επαινείται για τη φιλοδοξία της να γίνει ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα έως το 2050. Αυτό υποστηρίζεται από τη δέσμευση της Nissan ότι κάθε ολοκαίνουργιο όχημα που θα προσφέρεται στις βασικές αγορές παγκοσμίως θα “εξηλεκτριστεί”, έως στις αρχές της δεκαετίας του 2030. Με βάση το Nissan Green Program 2022, η Nissan καθορίζει το μακροπρόθεσμο όραμα της μείωσης της εξάρτησης από νέο-εξορυσσόμενους πόρους, για το 70% των υλικών που χρησιμοποιούνται σε κάθε όχημα.

Ο Joji Tagawa, επικεφαλής βιωσιμότητας της Nissan, σχολίασε: “Εκτιμούμε πολύ ότι το Laureus Sport for Good Index αναγνωρίζει τη δέσμευσή μας να μειώσουμε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τον θετικό αντίκτυπο που έχουμε στους ανθρώπους και τον πλανήτη”.

“Η Nissan έχει δεσμευτεί στην ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα έως το 2050 και πρόσφατα ανακοινώσαμε το μακροπρόθεσμο όραμά μας να ενδυναμώσουμε την κινητικότητα και όχι μόνο. ​​Η βιωσιμότητα βρίσκεται στον πυρήνα αυτού του οράματος και λαμβάνουμε διάφορες πρωτοβουλίες, σε όλες τις δραστηριότητές μας, για να οικοδομήσουμε ένα καθαρότερο, πιο ασφαλές και πιο περιεκτικό κόσμο”.

Η λίστα του Laureus Sport for Good Index συγκεντρώθηκε από μια ανεξάρτητη επιτροπή κριτών και αποτελείται από εταιρείες που εργάζονται σε πολλούς κλάδους της βιομηχανίας που καλύπτουν τα οικονομικά, την τεχνολογία, τα τρόφιμα και τα ποτά (F&B), το λιανικό εμπόριο, την ενέργεια και τις μεταφορές. Η λίστα περιλαμβάνει:
Οικονομικά: Allianz, Santander, Barclays, Mastercard
Τεχνολογία: Ball Corp., Microsoft, Footprint, T-Mobile, Beko, Xylem, Best Water Technology (BWT)
F&B: Clif Bar, Gatorade, Heineken, Innocent, Oatly
Λιανικό εμπόριο: Columbia, Dick’s Sporting Goods, Hylo Athletics, Nike, Patagonia, Athleta, Hummel, Vaude
Ενέργεια: Ecotricity, Octopus Energy, ENGIE, Renewable Energy Group
Μεταφορές: Nissan

Προηγούμενο άρθροDataforce: Πού πήγαν όλα τα ντίζελ;
Επόμενο άρθροEurop Assistance Greece: Superbrand 2021-2022