Η NIO, παγκόσμια εταιρεία έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων, επεκτείνει την παρουσία της στην Ευρώπη.

Εισέρχεται σε επτά νέες αγορές το 2025 και το 2026, προσφέροντας στους τοπικούς χρήστες μια καινοτόμο, βιώσιμη και υψηλού επιπέδου εμπειρία μετακίνησης. Μέσω μιας στοχευμένης πολυκαναλικής στρατηγικής, η NIO θα ενισχύσει την εμβέλειά της στην Ευρώπη, συνεχίζοντας παράλληλα να βασίζεται στο υπάρχον απευθείας προς τον καταναλωτή επιχειρηματικό μοντέλο και στο δίκτυο υπηρεσιών της σε βασικές περιοχές.

Για το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο, η NIO συνεργάζεται με την Hedin Mobility Group, έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους μετακίνησης στην Ευρώπη. Η AutoWallis, ο κορυφαίος πάροχος εμπορίας αυτοκινήτων και υπηρεσιών μετακίνησης στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, θα είναι ο εταίρος για την Αυστρία και την Ουγγαρία (από το 2025), καθώς και για την Τσεχία, την Πολωνία και τη Ρουμανία (έως το 2026).

Οι νέες συνεργασίες σηματοδοτούν το επόμενο στρατηγικό βήμα στην ευρωπαϊκή επέκταση της NIO. Τις επόμενες εβδομάδες, η εταιρεία θα αυξήσει τον αριθμό των σημείων λιανικής, διαθέτοντας τα οχήματά της σε επιπλέον ευρωπαϊκές αγορές.

Νέα Συνεργασία για Επτά Ευρωπαϊκές Αγορές

Η είσοδος σε επτά χώρες σηματοδοτεί μια νέα φάση στην ευρωπαϊκή πορεία της NIO, αντανακλώντας τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της εταιρείας στην περιοχή.

«Η Ευρώπη αποτελεί βασικό πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής μας και μια περιοχή όπου βλέπουμε τεράστιες δυνατότητες για έξυπνη, προσανατολισμένη στον χρήστη μετακίνηση. Με αυτές τις επτά νέες χώρες, εισερχόμαστε σε στρατηγικά σημαντικές αγορές που είναι έτοιμες για βιώσιμη καινοτομία», δηλώνει ο Thijs Meijling, επικεφαλής της NIO Europe Business.

«Η επέκτασή μας ακολουθεί μια ξεκάθαρη αρχή: εστιάζουμε σε αγορές όπου το ενιαίο μας οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών μπορεί να αναπτύξει πλήρως τις δυνατότητές του και να προσφέρει απτή αξία στους χρήστες. Με ένα κλιμακούμενο επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στην ψηφιακή καινοτομία και ένα πολυμορφικό χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων που καλύπτει τόσο τις premium όσο και τις αστικές ανάγκες, θέτουμε νέα πρότυπα για το τι μπορεί να σημαίνει “έξυπνη μετακίνηση” στην Ευρώπη – έξυπνη, ευέλικτη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες των χρηστών».

Η αρχική προσφορά στις νέες αγορές θα περιλαμβάνει μια πλήρη γκάμα από δύο διαφορετικά brands:

  • NIO, με έμφαση στα premium έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα, όπως:
    • NIO EL6: ένα έξυπνο ηλεκτρικό SUV για όλες τις χρήσεις
    • NIO EL8: ένα ασφαλές, ευρύχωρο και βιώσιμο πολυτελές SUV έξι θέσεων
    • NIO ET5: ένα μεσαίου μεγέθους έξυπνο ηλεκτρικό sedan
    • NIO ET5 Touring: ένα έξυπνο ηλεκτρικό tourer σχεδιασμένο για ευελιξία στον τρόπο ζωής
  • firefly, η νέα μάρκα της NIO για υψηλής ποιότητας compact EV – ένα μικρό, έξυπνο ηλεκτρικό όχημα σχεδιασμένο για αστικούς χρήστες.

Όλα τα οχήματα NIO βασίζονται σε ιδιόκτητες πλατφόρμες λογισμικού και υλικού της εταιρείας, διαθέτοντας δυνατότητες έξυπνης οδήγησης, τον ψηφιακό βοηθό NOMI AI και λειτουργίες απρόσκοπτης συνδεσιμότητας.

Premium Εμπειρία με Ψηφιακές Υπηρεσίες και Τοπική Εξειδίκευση

Αυτή η νέα προσέγγιση αντανακλά το DNA της NIO ως User Enterprise, με τον χρήστη, την ευελιξία και την αριστεία στην εξυπηρέτηση στο επίκεντρο κάθε αλληλεπίδρασης.

Ο Thijs Meijling προσθέτει:

«Είμαστε βέβαιοι ότι οι συνεργάτες μας, με το ισχυρό τους αποτύπωμα στη λιανική και την τοπική τους εξειδίκευση, θα ανταποκριθούν σε αυτά τα υψηλά πρότυπα – εξασφαλίζοντας ότι οι χρήστες στις νέες αγορές θα απολαμβάνουν την ίδια απρόσκοπτη, premium εμπειρία που ήδη εμπιστεύονται χιλιάδες χρήστες της NIO σε όλη την Ευρώπη. Η εμπειρία ιδιοκτησίας θα είναι πλήρως ενσωματωμένη: από τη χρηματοδότηση και την εξυπηρέτηση έως τις υποδομές φόρτισης και τις ψηφιακές υπηρεσίες προς τους χρήστες».

Οι νέες συνεργασίες ενισχύουν το μακροπρόθεσμο όραμα της NIO για τη δημιουργία ενός βιώσιμου οικοσυστήματος μετακίνησης στην Ευρώπη και υπογραμμίζουν τη δυναμική της στρατηγικής επέκτασης της εταιρείας. Τις επόμενες εβδομάδες, η NIO θα ανακοινώσει επιπλέον νέα για επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές – κάθε μια σχεδιασμένη να προσφέρει διαρκή αξία στους τοπικούς χρήστες και να ενισχύσει την παρουσία της εταιρείας στην περιοχή.

Προηγούμενο άρθροΑττική Οδός: To project της επέκτασης – Κρίσιμη η απόφαση του ΣτΕ για τη Λ.Κύμης
Επόμενο άρθροSEAT: Ιστορικά υψηλά βιωσιμότητας – Μείωση εκπομπών κατά 75% από το 2010