Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το νέο Opel Movano, το “μεγάλο” μέλος της οικογένειας Opel. Με το Combo Cargo και το νέο Vivaro, το νέο Opel Movano ολοκληρώνει το στόλο ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Opel (LCV), που είναι και ο νεότερος της αγοράς.

Η τιμή εκκίνησης στη Γερμανία είναι 27.925 ευρώ (τιμή λιανικής χωρίς ΦΠΑ) για το Movano panel van με εμπρόσθια κίνηση (FWD) και μικτό βάρος οχήματος 2,8 τόνων. Οι τιμές για το δημοφιλέστερο Movano 3,5 τόνων στη Γερμανία, με μεσαίο μεταξόνιο, μεσαίο ύψος και εμπρόσθια κίνηση, ξεκινούν από 32.325€. Όλες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν πολύ αποδοτικούς κινητήρες BiTurbo diesel. Συνδυάζουν χαμηλή κατανάλωση με υψηλή ροπή.

Άριστα εξοπλισμένο, κορυφαία συστήματα υποστήριξης οδηγού

Το Movano είναι πάντα πλήρως εξοπλισμένο για κάθε εργάσιμη μέρα σκληρής δουλειάς, ακόμα και στη βασική έκδοση. Το Σύστημα Σταθεροποίησης σε περίπτωση Πλευρικών Ανέμων (Side-Wind Assistant) διατίθεται για πρώτη φορά. Το ίδιο ισχύει και για τα φώτα ημέρας LED, τον τηλεχειρισμό, το σύστημα ήχου με Bluetooth και πρίζα USB, και το Sight Pack με αυτόματη μείωση έντασης φωτισμού προβολέων και αισθητήρα βροχής.

Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning) και μία Κάμερα “Πίσω θέασης” (“Rear Vision”) κάνουν το ντεμπούτο τους στο Movano. Μία ειδική κάμερα δείχνει στον οδηγό τι συμβαίνει πίσω από το όχημα ενώ αυτό κινείται. Στις εκδόσεις panel van με διαχωριστικό ανάμεσα στο cockpit και το χώρο φόρτωσης, οι οδηγοί δεν χρειάζεται πλέον να βασίζονται μόνο στους εξωτερικούς καθρέπτες.

Η Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning) αποτρέπει ατυχήματα με άλλους χρήστες των δρόμων, για παράδειγμα δικυκλιστές. Κινούμενα αντικείμενα, όπως ποδήλατα ή μοτοσικλέτες, που ο οδηγός συνήθως δεν μπορεί να αντιληφθεί από το cockpit, αναγνωρίζονται από αισθητήρες υπερήχων. Εάν αυτοί ανιχνεύσουν κάτι στο ‘τυφλό’ σημείο, μία προειδοποιητική λυχνία LED ανάβει στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέπτη. Πρόσθετα στοιχεία ασφάλειας στο νέο Movano περιλαμβάνουν το προαιρετικό σύστημα διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Keep Assist).

Υπέρ αποδοτικοί κινητήρες BiTurbo diesel

Η γκάμα κινητήρων του νέου Movano βασίζεται στον ισχυρό BiTurbo diesel με τη μέτρια κατανάλωση. Οι κινητήρες 2.3L – που όλοι πληρούν τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP (light duty) ή Euro VId (heavy duty) – κυμαίνονται από 96kW (131hp) έως 133kW (180hp). Συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, προσφέρουν από πέντε έως δέκα περισσότερους ίππους και αυξημένη ροπή από 20 – 40 Nm. Ο κορυφαίος 133kW (180hp) BiTurbo αποδίδει μέγιστη ροπή 400Nm. Παράλληλα, η μέτρια κατανάλωση έχει θετική επίδραση στο λειτουργικό κόστος.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ κινητήρων που συνδυάζονται με εξατάχυτο μηχανικό ή (αργότερα) ένα αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο. Εκτός από την εμπρόσθια κίνηση, το “heavy duty” Movano προσφέρει επίσης τη δυνατότητα της πίσω κίνησης και με διπλούς τροχούς. Οι πισωκίνητες εκδόσεις του Movano μπορούν επίσης να παραγγέλνονται με μπλοκέ διαφορικό.

Κινητό γραφείο: πλήρως συνδεδεμένο, 22 αποθηκευτικοί χώροι στο cockpit

Το νέο Movano προσφέρει έως 22 προαιρετικούς αποθηκευτικούς χώρους που αθροίζουν σε 104 λίτρα πρόσθετου χώρου. Το ντουλαπάκι FlexTray στην πλευρά του συνοδηγού, που ανοίγει ως συρτάρι, είναι ιδιαίτερα πρακτικό και χωράει μέχρι 10,5 λίτρα.

Το Navi 50 IntelliLink Pro βρίσκεται στη κορυφή της γκάμας infotainment. Το σύστημα είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto και προσφέρει άριστη συνδεσιμότητα. Διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής 7,0” τεχνολογίας capacitive, για άνετη λειτουργία. Smartphones συνδέονται μέσω Bluetooth ή USB. Η ασύρματη φόρτιση είναι επίσης νέα στο Movano.

Κάλυψη όλων των απαιτήσεων: 150 εργοστασιακές εκδόσεις

Με τη νέα φυσιογνωμία του, το νέο Movano είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας Opel. Πάνω από 150 εκδόσεις του μοντέλου διατίθενται από το εργοστάσιο. Το νέο Movano panel van διατίθεται σε τέσσερα μήκη και τρία ύψη, με μέγιστο μικτό βάρος οχήματος 4,5 τόνων και χωρητικότητα χώρου αποσκευών 17 m3.

Το νέο Movano εντυπωσιάζει σε όλους τους τομείς του λειτουργικού κόστους. Περιλαμβάνονται τα μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις (κάθε 40.000 km ή δύο χρόνια), οι καλές τιμές των ανταλλακτικών και υλικών συντήρησης και οι κινητήρες με χαμηλό λειτουργικό κόστος.

Προηγούμενο άρθροΤο Saab 9-3 τελικά ξαναγεννιέται ως κινεζικό EV
Επόμενο άρθροΣυνεργασία Groupe PSA και VINCI Autoroutes για τα αυτόνομα