Το Land Rover Discovery Sport, το ευπροσάρμοστο compact SUV 5 + 2, αναβαθμίστηκε. Διαθέτει τώρα ένα πιο αποδοτικό, ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης με ελαφρύ υβριδικό ηλεκτρικό κινητήρα 48 volt, που συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμου.

Το compact SUV της Land Rover έχει υποστεί μετατροπές που το καθιστούν πιο αποδοτικό και τεχνολογικά προηγμένο, καθώς και πιο πρακτικό, εξασφαλίζοντας στους επιβάτες ασφάλεια και άνεση.

Ήπιο υβριδικό 48-volt

Η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή βρίσκεται κάτω από το καπό, με ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης Ήπιου Υβριδικού Ηλεκτρικού Οχήματος (MHEV) 48 volt. Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν εκκινητήρα ενσωματωμένου ιμάντα, τοποθετημένο στον κινητήρα για συλλογή ενέργειας κατά την επιβράδυνση και την αποθηκεύει σε μια υποδαπέδια μπαταρία. Με ταχύτητες μικρότερες από 17 χλμ. / ώρα ο κινητήρας θα σταματήσει κατά την πέδηση, πριν αναπτύξει την αποθηκευμένη ενέργεια για να υποβοηθήσει τον επιταχυνόμενο κινητήρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και αυξημένη απόδοση καυσίμου.

Το MHEV είναι διαθέσιμο σε ολόκληρο το φάσμα των τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων Ingenium και παράγει εκπομπές CO2 από 144g / km (ισοδύναμο NEDC) και οικονομία καυσίμου έως 6,9l / 100km (βάσει WLTP). Αργότερα μέσα στο έτος, ένα ακόμα πιο αποδοτικό Υβριδικό Ηλεκτρικό Όχημα Plug-in (PHEV) θα ολοκληρώσει τη γκάμα, μαζί με έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium.

Επί του παρόντος, το πιο αποδοτικό μοντέλο Discovery Sport είναι το εμπροσθοκίνητο ντίζελ με μηχανικό κιβώτιο και 150 ίππους, που εκπέμπει μόλις 140g / km CO2.

Σχεδίαση και Χαρακτηριστικά

Εξωτερικά, τα χαρακτηριστικά σήματα Discovery, συμπεριλαμβανομένου του καπό, της ανερχόμενης μέσης γραμμής και της στενής οροφής παραμένουν, αλλά οι αναλογίες έχουν βελτιστοποιηθεί. Τα εμπρός και πίσω μέρη διαθέτουν νέους προβολείς LED, ενώ η μάσκα και οι προφυλακτήρες έχουν επανασχεδιαστεί.

Στο εσωτερικό, το υψηλής τεχνολογίας υπάρχει το ψηφιακό σύστημα Infotainment InControl Touch Pro, με το οποίο ο έξυπνος καθρέπτης οπίσθιας απεικόνισης μετατρέπεται σε οθόνη βίντεο με το πάτημα ενός διακόπτη. Αυτό το έξυπνο χαρακτηριστικό δείχνει τι βρίσκεται πίσω από το όχημα, όταν η θέα από το εσωτερικό εμποδίζεται από τους πίσω επιβάτες ή τα ογκώδη αντικείμενα στο χώρο αποσκευών.

Λεπτότητα και Πρακτικότητα

Τα πάντα έχουν αναβαθμιστεί στο νέο Discovery Sport, που βασίζεται στην τελευταία Premium Transverse Architecture της Land Rover (PTA). Αυτό παρέχει μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα και λεπτότητα με 13% μεγαλύτερη ακαμψία αμαξώματος για περισσότερη ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης και μειωμένου θορύβου και κραδασμών για κάθε διαδρομή.

Η πρακτικότητα δεν παραβλέφθηκε. Τα νέα καθίσματα σε κάθε μία από τις τρεις σειρές παρέχουν βελτιωμένη άνεση και προσαρμοστικότητα, χάρη στο σύστημα 40:20:40 σπαστής αναδίπλωσης και ολίσθησης της δεύτερης σειράς, που αυξάνει τον πιθανό αριθμό συνδυασμού του καθισμάτων στο 24. Εν τω μεταξύ, η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου αυξήθηκε κατά 20% (μέχρι 65 λίτρα) για περισσότερα ανέμελα χιλιόμετρα με ντίζελ ή βενζίνη.

Προηγούμενο άρθροFiat 500 Star & 500 Rockstar: Το στιλ της επιτυχίας
Επόμενο άρθροΈκρηξη σε νορβηγικό σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου