Ως επανάσταση χαρακτηρίζει η Citroën το νέας γενιάς δημοφιλές σουπερμίνι C3.

Διαθέτει αυξημένο ύψος και χαρακτηριστικά SUV, ενώ προσφέρεται με μια νέα πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης, στη βάση της οποίας βρίσκεται ο 100 ίππων νέας γενιάς τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 Turbo.

Ακολουθεί η τεχνολογία Hybrid 48V, με ένα σύστημα που περιλαμβάνει βενζινοκινητήρα 100 ίππων (74 kW), μπαταρία και εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο ë-DCS6 διπλού συμπλέκτη, με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ë-Motor 21 kW, που παράγεται στη Γαλλία. Αυτό επιτρέπει έως και 50% αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης εντός των αστικών κέντρων, ενώ μειώνει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση σχεδόν κατά 10% σε σύγκριση με μία αντίστοιχη βενζινοκίνητη.

Το ενδιαφέρον είναι ότι το νέο μοντέλο προσφέρεται επίσης και στην πλήρως ηλεκτρική έκδοση ё-C3 με ηλεκτροκινητήρα 83kW (113hp) και μπαταρία 44 kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate), για έως 326 χιλιόμετρα αυτονομίας (συνδυασμένος κύκλος WLTP) και δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC) 100kW, για επαναφόρτιση (20% έως 80%) σε μόλις 26 λεπτά.

Νέος αέρας πνέει και στο πολύ ευρύχωρο σαλόνι του νέου Citroën με το C-Zen Lounge Concept να προτείνει ένα μινιμαλιστικό σχεδιαστικά ταμπλό, το οποίο χαρακτηρίζεται από την απουσία ενός παραδοσιακού πίνακα οργάνων καθώς το νέο Citroёn C3 διατίθεται, για πρώτη φορά, με ένα ανανεωμένο Citroën Head-Up Display.

Όλα αυτά υπό τη σκέπη της τεχνολογίας Citroën Advanced Comfort® που εξασφαλίζει υψηλή άνεση (αμορτισέρ με υδραυλικά “μαξιλάρια” προοδευτικής απόσβεσης (Progressive Hydraulic Cushions και καθίσματα Advanced Comfort) σε μια τιμή εξαιρετικά ανταγωνιστική: Από μόλις 16.900 € για τα «θερμικές» εκδόσεις και από μόνο 18.900 € για το ηλεκτρικό ë-C3!

Προηγούμενο άρθροLeapmotor C10 REEV: Με αυτονομία 970 χλμ. στα €38.900
Επόμενο άρθροΤο Ducati Season Opening 2025