Ανακοινώθηκε η δημιουργία μιας νέας δομής η οποία θα διαχειρίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο τον τομέα Ε&Α του Ομίλου FCA. Επικεφαλής του οργανισμού θα είναι ο Harald Wester, Chief Technical Officer της Fiat Chrysler Automobiles.

“Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν γνώρισε ποτέ στο παρελθόν τόσο ραγδαίες εξελίξεις. Για αυτό αποφασίσαμε να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητα των μηχανικών και τεχνικών μας ώστε να δημιουργήσουν προς όφελος των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε ο CEO της FCA, Mike Manley.

Ο νέα δομή του τομέα Ε&Α του Ομίλου FCA θα μειώσει την πολυπλοκότητα και θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα δημιουργώντας σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την ταχύτητα εξέλιξης, στοιχείο ιδιαίτερα κρίσιμο με δεδομένη την υψηλή ταχύτητα τον τεχνολογικών εξελίξεων.

Ο οργανισμός Έρευνας & Ανάπτυξης θα περιλαμβάνει τρεις βασικές δραστηριότητες: μηχανολογικός σχεδιασμός, διαχείριση προγράμματος ανάπτυξης και παράλληλες ενέργειες υποστήριξης. Μέχρι σήμερα η εξέλιξη ενός αυτοκινήτου βασιζόταν σε πολλές ανεξάρτητες μονάδες που συχνά λειτουργούσαν εντελώς αυτόνομα με βάση τις ανάγκες της περιοχής τους.

“Η σημερινή δομή, μας επέτρεψε να έχουμε μια από τις πιο πολυποίκιλες γκάμες προϊόντων στην αυτοκινητοβιομηχανία, από την Alfa Romeo και τη Ram, μέχρι όλες τις υπόλοιπες μάρκες του Ομίλου. Η νέα στρατηγική θα μας επιτρέψει να εμπλουτίσουμε ακόμα περισσότερο την προϊοντική μας γκάμα με μεγαλύτερο όφελος τελικά για τους πελάτες μας”, δήλωσε ο Harald Wester.

Οι μηχανολογικές δραστηριότητες θα υποστηρίζονται από πέντε νέα τεχνικά κέντρα:

  • Αμάξωμα, Πλαίσιο και Εσωτερικό με αποστολή την ανάπτυξη των βασικών τμημάτων του αυτοκινήτου.
  • Ηλεκτρικά, Ηλεκτρονικά και Λογισμικό, με αποστολή την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αρχιτεκτονικών.
  • Συστήματα Πρόωσης, που περιλαμβάνουν την ανάπτυξη ηλεκτρικών και συμβατικών συστημάτων.
  • Συνολική Ολοκλήρωση και Συνεργασία Συστημάτων .
  • Προηγμένες Τεχνολογίες και Προγράμματα Προ-εξέλιξης.

Η νέα παγκόσμια ομάδα ανάπτυξης οχημάτων θα εστιάζει τόσο στην εξέλιξη νέων προϊόντων, όσο και σε μελλοντικές αρχιτεκτονικές και τεχνολογίες με μεγάλο βάθος χρόνου ενεργοποίησης. Αυτές οι αλλαγές θα επιτρέψουν στη FCA να είναι εξαιρετικά αποδοτική σε τεχνολογίες όπως η ηλεκτροκίνηση, η προηγμένη συνδεσιμότητα και η αυτόνομη οδήγηση.

Η σημαντικότερη αλλαγή αφορά στην πλήρη ενοποίηση όλων των οργανισμών ανάπτυξης κινητήρων και οχημάτων. Μέχρι σήμερα τα δύο τμήματα λειτουργούσαν ως ανεξάρτητες οντότητες, ενώ πλέον θα είναι μία ομάδα με άμεση επικοινωνία και ταχύτατη λήψη αποφάσεων.

Ο Όμιλος έχει ήδη δεσμεύσει 9 δισ. ευρώ για ένα πενταετές πλάνο, σύμφωνα με το οποίο θα παρουσιαστούν 30 νέες επιλογές ηλεκτροκίνησης σε παγκόσμια κλίμακα. Από τα πρώτα μοντέλα που περιλαμβάνει αυτό το πλάνο είναι τα νέα plug-in Hybrdid Jeep Renagede, Compass και Wrangler, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά νέα Fiat 500 και Fiat Professional Ducato.

Παράλληλα και η Maserati επενδύει 1,6 δισ. ευρώ ετοιμάζοντας νέα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.

 

Προηγούμενο άρθροΟι Vossen και Paulissen αποχωρούν από το ΔΣ της LeasePlan
Επόμενο άρθροΔοκιμή εξωσκελετών στην παραγωγή της Audi