Η μηνιαία επισκόπηση του Fleet Europe, περιλαμβάνει νέα μοντέλα αυτοκινήτων και βαν στόλου. Τον περασμένο μήνα, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης παρουσιάστηκαν κάποια εξαιρετικά νέα μοντέλα. Και η Mercedes παρουσίασε τη νέα γενιά ενός δημοφιλούς μοντέλου στόλου.

FORD – E-Transit Courier

Το E-Transit βασίζεται στο cross-over Puma. Αν και διατίθεται και σε βενζίνη και ντίζελ, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση είναι η πιο ενδιαφέρουσα, ιδίως για εταιρείες τελικής παράδοσης που θα εκτιμήσουν το ωφέλιμο φορτίο των 700 κιλών και τον χώρο φόρτωσης 2900 λίτρων του συμπαγούς αυτοκινήτου. Διαθέτει έξυπνο χώρο για έγγραφα ή tablet. Η ηλεκτρική έκδοση δεν θα διατεθεί εντός του έτους και οι προδιαγραφές παρατίθενται (τα ICE θα διατεθούν από το τρίτο τρίμηνο του 2023). Η Ford αναφέρει μόνο ταχυφόρτιση 10%-80% σε λιγότερο από 35 λεπτά (100 kW) Αναλυτικότερη παρουσίαση σε άλλη στήλη.

BYD- Seal

Η BYD θα παρουσιάσει το Seal τον Σεπτέμβριο του 2023, επεκτείνοντας την ευρωπαϊκή παρουσία της για να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3. Με μήκος 4,8 μέτρων, το κινεζικό sedan είναι 11 εκατοστά μακρύτερο από το αμερικανικό ανταγωνιστικό του. Προσφέρονται δύο συστοιχίες μπαταριών (61,4 kWh και 80,0 kWh), με κίνηση στους οπίσθιους τροχούς και τετρακίνηση. Η απλή αντλία θερμότητας είναι στάνταρ και διαθέτει επίσης λειτουργία φόρτισης V2L (για φόρτιση συσκευών ή άλλων ηλεκτρικών οχημάτων) και μετατροπέα συνεχούς ρεύματος μέγιστης ισχύος 150 kW (η επαναφόρτιση για αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων διαρκεί μισή ώρα) .

LEXUS – LM500h

Το καλό νέο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης ήταν ότι η Lexus διαθέτει την δεύτερη γενιά του MPV LM, που μέχρι τώρα απευθυνόταν μόνο στην Κίνα, σε 60 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης, όπου λίγοι υπεύθυνοι στόλου γνωρίζουν ότι η Lexus διαθέτει όχημα μεταφοράς προσωπικού. Εξυπηρετεί έξι με επτά άτομα, με πρόσβαση στο πολυτελές και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό μέσω δύο συρόμενων θυρών. Το σύστημα κίνησης είναι υβριδικό αλλά όχι plug-in.

MERCEDES – E-Class

Παρά την τάση των SUV και την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών EQ που αποσπούν ικανό μερίδιο, η E-Class παραμένει κορυφαίο μοντέλο για τους εταιρικούς οδηγούς. Χωρίς ιδιαίτερα καινοτόμο εμφάνιση, το νέο executive saloon στηρίζεται στην τεχνολογία και την ηλεκτροκίνηση. Εξοπλισμένο με πολύ μεγαλύτερες μπαταρίες από ό,τι η προηγούμενη γενιά (από 13,5 kWh σε 25,4 kWh), η ηλεκτρική αυτονομία κινείται μεταξύ 95 και 118 χλμ, επιτρέποντας μετακινήσεις μηδενικών εκπομπών. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι εμπνευσμένη από την EQE (Hyperscreen) και το επίπεδο ημιαυτόνομης οδήγησης είναι εξαιρετικό.

POLESTAR – 4

Οι διαστάσεις του cross-over κουπέ το τοποθετούν ανάμεσα στο Polestar 2 και το 3. Το πίσω παράθυρο είναι μαύρο και η ορατότητα παρέχεται από κάμερες και ψηφιακό καθρέφτη στο εσωτερικό, που σύμφωνα με πληροφορίες παρέχει στον οδηγό ευρύτερη οπτική γωνία. Οι ασύρματες ενημερώσεις, τα προηγμένα συστήματα ADAS, η διεπαφή Google Android και τα εσωτερικά υλικά περιλαμβάνονται στο πακέτο. Ένας πολλά υποσχόμενος ανταγωνιστής της Tesla, με ενδιαφέροντα πλεονεκτήματα. Αυτονομία 600 χλμ για την έκδοση RWD, 516 χλμ για την AWD.

Smart – #3

Αφήνοντας τα μικροαυτοκίνητα, η γερμανο-κινεζική Smart παρουσίασε το δεύτερο μοντέλο της στην έκθεση της Σαγκάης. Με μήκος 4,4 μέτρων, πρόκειται για το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της μάρκας και διαθέτει διαφορετική εμφάνιση από το #1, του οποίου μοιράζεται την τεχνολογία και την πλατφόρμα. Το εσωτερικό μοιάζει πολύ με του μικρού μοντέλου και οι κινητήρες θα είναι κοινοί (272 ίπποι, RWD και AWD), Περισσότερες λεπτομέρειες θα δοθούν όταν το SUV κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη, στην IAA του Μονάχου τον Σεπτέμβριο.

VW ID.7

Η Volkswagen ήθελε να εντυπωσιάσει τους ασιάτες με την αμιγώς ηλεκτρική ναυαρχίδα ID.7, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει την κορυφή ως η μάρκα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Κίνα – η BYD ξεπέρασε την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Στην Ευρώπη, αυτό το ηλεκτρικό σούπερ Passat θα διατίθεται με μεγαλύτερη μπαταρία 82 kWh (παράλληλα με την 77 kWh), ικανή να καλύψει αυτονομία 700 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση, χάρη στον πολύ οικονομικό ηλεκτροκινητήρα που ανέπτυξε η ίδια. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση, με καθίσματα μασάζ, άπλετο χώρο για τα πόδια και μεγάλη πανοραμική οροφή.

Προηγούμενο άρθροNέα αμιγώς ηλεκτρική σειρά Abarth 500e
Επόμενο άρθροΗ FlexCar ξεπερνάει τα 300 εκατ. σε επενδυτικά κεφάλαια