Η Toyota και η Honda θα ξεκινήσουν τις δοκιμές του Moving e, ενός κινητού συστήματος παραγωγής / παροχής ασφαλούς ηλεκτρικής ενέργειας σε περιόδους καταστροφών.

Η Toyota Motor Corporation και η Honda R&D Co., Ltd. θα δημιουργήσουν ένα κινητό σύστημα παραγωγής ισχύος, το Moving e, το οποίο αποτελείται από ένα όχημα κυψελών καυσίμου που μπορεί να φέρει μεγάλη ποσότητα υδρογόνου, φορητές συσκευές παραγωγής ισχύος και φορητές μπαταρίες και θα ξεκινήσει δοκιμές της ικανότητας του συστήματος να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια ανά πάσα στιγμή και οπουδήποτε.

Όταν ένα ηλεκτρικό δίκτυο καταστραφεί κατά τη διάρκεια τυφώνων και καταιγίδων, ο κόσμος υποφέρει από τη διακοπή παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στα σπίτια του και στα καταφύγια. Για την αντιμετώπιση αυτού του θέματος η Toyota και η Honda θα δημιουργήσουν ένα κινητό σύστημα παραγωγής ενέργειας και θα πραγματοποιήσουν δοκιμές πεδίου.

Όντας φορητό, το σύστημα Moving e μπορεί να λειτουργήσει “χωρίς φάσεις*” σε περιπτώσεις καταστροφών παρέχοντας ηλεκτρική ενέργεια σε μια πληγείσα περιοχή, καθώς και σε φυσιολογικές περιπτώσεις όπως η παροχή ισχύος σε μια εκδήλωση. Μέσω αυτών των δοκιμών οι δύο εταιρείες θα επαληθεύσουν τις πραγματικές ανάγκες και τη χρηστικότητα του συστήματος.

Το κινητό σύστημα παραγωγής / παροχής Moving e θα αποτελείται από:

  • Όχημα κυψελών καυσίμου Charging Station της Toyota
  • Φορητή συσκευή παραγωγής ισχύος Power Exporter 9000 της Honda
  • Δύο τύπους φορητών μπαταριών της Honda: LiB-AID E500 και Honda Mobile Power Pack (MPP)
  • Φορτιστή / κατανεμητή για MPP, Honda Mobile Power Pack Charge & Supply Concept

Το Charging Station (Σταθμός Φόρτισης) με όλον τον εξοπλισμό του θα μεταφερθεί στην ανάλογη τοποθεσία όπου το Moving e θα παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα. Πιο συγκεκριμένα, οι φορητές εξωτερικές συσκευές παροχής ισχύος και οι φορητές μπαταρίες θα παρέχουν ηλεκτρική ενέργεια από το όχημα κυψελών καυσίμου, το οποίο χρησιμεύει ως πηγή ισχύος τροφοδοτώντας ηλεκτρικές συσκευές.

Το όχημα κυψελών καυσίμου Charging Station αναπτύχθηκε βάσει της προηγούμενης έκδοσης Toyota FC Bus και είναι εξοπλισμένο με διπλάσιες δεξαμενές υδρογόνου υψηλής πίεσης. Αυτές αυξάνουν σημαντικά την ποσότητα υδρογόνου που μπορεί να μεταφέρει, επιτρέποντας στο Charging Station υψηλή απόδοση και μεγάλη χωρητικότητα παραγωγής (παράγει 454kWh με μέγιστη ισχύ 18kW). Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος κατά τη διάρκεια καταστροφής, αυτή η μεγάλη χωρητικότητα επιτρέπει στο Moving e να παρέχει ηλεκτρικό ρεύμα σε εσωτερικούς χώρους, όπως ένα καταφύγιο, καθώς και σε οχήματα αποθηκεύοντας ηλεκτρισμό που παράγεται από το Charging Station σε φορητές μπαταρίες μεγάλης χωρητικότητας και συγκεκριμένα τις Honda Mobile Power Packs και LiB-AID E500 μέσω του Power Exporter 9000.

Επιπλέον, διαθέτοντας έναν χώρο χαλάρωσης, το Charging Station μπορεί να χρησιμεύσει όχι μόνο ως μέσο μεταφοράς, αλλά και ως χώρος ξεκούρασης σε περιόδους καταστροφών.

Οι δύο εταιρείες θα επαληθεύσουν την αποτελεσματικότητα του κινητού συστήματος παραγωγής / παροχής ενέργειας Moving e χωρίς φάσεις, μέσω διαφόρων χρήσεων σε δήμους και επιχειρήσεις που πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις και είναι πρόθυμες να συνεργαστούν.


* Χωρίς φάσεις: Η μέθοδος χρήσης προϊόντων και υπηρεσιών, όχι μόνο σε φυσιολογικές περιπτώσεις, αλλά και σε περιόδους έκτακτης ανάγκης, χωρίς την ύπαρξη δύο διαφορετικών φάσεων – φυσιολογικής και έκτακτης ανάγκης.

 

Προηγούμενο άρθροFCA: φορτιστές στους σιδηροδρομικούς σταθμούς
Επόμενο άρθροAutomotive Cells Company, κοινοπραξία των Groupe PSA – Total