Moveecar και Chronotruck: Ο όμιλος GEFCO, ηγετική εταιρεία στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη και εξειδικευμένη παγκοσμίως σε πολυμορφικές αλυσίδες εφοδιασμού, ανακοίνωσε τη δρομολόγηση αυτών των δύο λύσεων “phygital” (συνδυάζοντας τις φυσικές/physical δυνατότητες και τις ψηφιακές/digital τεχνολογίες) για να προσφέρει μια απαράμιλλη εμπειρία χρήστη.

Αυτές οι καινοτομίες βασίζονται στην 70ετή τεχνογνωσία του Ομίλου στον τομέα της εφοδιαστικής και των ψηφιακών δεξιοτήτων των συνεργατών του.

Πρόσφατα αποκτήθηκε από την GEFCO, η Chronotruck, που είναι μια “ψηφιακή αγορά” οδικών μεταφορών η οποία απλοποιεί τις παραδόσεις για τους φορτωτές και τους μεταφορείς μέσω ισχυρών αλγορίθμων που συνδυάζουν τη ζήτηση με διαθέσιμη προσφορά. Η Moveecar είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα που δημιουργήθηκε από την GEFCO και από εξωτερικούς εμπειρογνώμονες πληροφορικής* για να προσφέρει λύσεις εφοδιαστικής αυτοκινήτων καθ ‘όλη τη διάρκεια ενός κύκλου ζωής των οχημάτων σε φορείς automotive και mobility.

Phygital disruption

Emmanuel Arnaud

“Η ψηφιακή συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζει σαφώς τη στρατηγική μας όσον αφορά τον τρόπο εξυπηρέτησης επιχειρήσεων (B2B) και B2B προς καταναλωτές (B2B2C)”, σχολίασε ο Emmanuel Arnaud, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Πωλήσεων & Μάρκετινγκ στη GEFCO. “Συνδυάζουμε τη φυσική τεχνογνωσία μας και τις ψηφιακές δεξιότητες για να προάγουμε νέες phygital υπηρεσίες. Η Chronotruck και η Moveecar αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη, τη μηχανική μάθηση και τους ισχυρούς αλγόριθμους για να μεταμορφώσουν την εμπειρία των πελατών”.

Η καινοτομία, παράγοντας ανάπτυξης για την GEFCO

Η καινοτομία μέσω της ψηφιοποίησης και των επιλεγμένων εξαγορών είναι θεμελιώδους σημασίας για τη στρατηγική ανάπτυξης της GEFCO. Η ανάπτυξη των Moveecar και  Chronotruck είναι δύο ισχυρά παραδείγματα για το πώς η GEFCO εξελίσσεται τον τομέα της εφοδιαστικής και φέρνει νέα αξία στους πελάτες. “Η Moveecar βασίζεται στην εμπειρία της GEFCO στον τομέα της εφοδιαστικής για οχήματα και στις ολοκληρωμένες λύσεις για να αναδείξει την τεράστια δυναμική της αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων”, δήλωσε ο Luc Nadal, Διευθύνων Σύμβουλος της GEFCO. “Επιπλέον, η ευέλικτη, προσβάσιμη ψηφιακή πλατφόρμα της Chronotruck διασφαλίζει ότι οι πελάτες της GEFCO έχουν έγκαιρες απαντήσεις στις άμεσες ανάγκες τους”.

Chronotruck: Πρόσβαση στον καλύτερο διαθέσιμο μεταφορέα κάθε στιγμή

“Η Chronotruck αποτελεί κεντρική ‘αγορά’ εμπορευματικών μεταφορών”, εξήγησε ο Rodolphe Allard, Διευθύνων Σύμβουλος της Chronotruck. Η Chronotruck συνδέει τους φορτωτές και τους μεταφορείς μέσω μιας ψηφιακής πλατφόρμας χρησιμοποιώντας ισχυρούς αλγόριθμους. “Αναπτύξαμε αυτή τη λύση υψηλής απόδοσης για τους φορτωτές και τους μεταφορείς που απαιτούν έγκαιρες, οικονομικά αποδοτικές λύσεις. Η υπηρεσία μας μειώνει τα κενά φορτία φορτηγών και περιορίζει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μεταφορέων, επιτρέποντας ταυτόχρονα σε μικρότερες εταιρείες μεταφορών να έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερους πελάτες”.

Οι ναυλωτές μπορούν να επιλέξουν έναν μεταφορέα για τα φορτία τους, που κυμαίνονται από 50 κιλά έως 28 τόνους στη σωστή τιμή και την κατάλληλη στιγμή. Η Chronotruck προσφέρει πρόσβαση σε κοντινούς μεταφορείς και ένα σύνολο ψηφιακών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των άμεσων τιμοκαταλόγων, της γεωγραφικής παρακολούθησης, της απόδειξης παράδοσης και της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Για τους μεταφορείς, η ψηφιακή πλατφόρμα προσφέρει την ευκαιρία να βελτιστοποιήσετε τις ροές και να χρησιμοποιήσετε τα φορτηγά σε πλήρη χωρητικότητα, λαμβάνοντας τα κοντινά φορτία.

Αξιόπιστες, οικονομικά αποδοτικές και βιώσιμες λύσεις

Σήμερα, η χωρητικότητα των φορτηγών είναι δύσκολο να βρεθεί, ενώ και η διαθεσιμότητα των οδηγών αποτελεί μια αυξανόμενη πρόκληση. Όταν οι φορτωτές υποβάλλουν ένα αίτημα, οι μεταφορείς είναι γεωγραφικά εντοπισμένοι και απαντούν με άμεση τιμολόγηση. Η λύση αγοράς της Chronotruck επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλέξουν έναν μεταφορέα σε μια τιμή και χρόνο για να τα συνδυάσουν. Το 95% των αιτημάτων των πελατών βρίσκει λύση.

“Η πλατφόρμα επιτρέπει σε όλους τους μεταφορείς να συμμετέχουν, ανοίγοντας ευκαιρίες για μικρότερους μεταφορείς να έχουν πρόσβαση σε μεγάλους πελάτες”, τόνισε ο Rodolphe Allard. “Δεν υπάρχουν εμπόδια στην είσοδο και δεν επαναχρησιμοποιούμε τα δεδομένα ενός μεταφορέα. Οι πληροφορίες που ζητάμε από τον μεταφορέα είναι οι ίδιες με τις παραδοσιακές υπηρεσίες logistics”.

Διεθνής επέκταση

Η Chronotruck εξυπηρετεί περισσότερους από 9.000 πελάτες στη Γαλλία και σχεδιάζει να επεκταθεί σύντομα στην ευρωπαϊκή αγορά. Η ψηφιακή πλατφόρμα διατίθεται επί του παρόντος σε επτά γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά και Ισπανικά.

Moveecar: logistics αυτοκινήτων με ένα κλικ, οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε

Η ψηφιακή πλατφόρμα της Moveecar παρέχει τη δυνατότητα στους CaaS παίκτες (Car as a Service) όπως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι έμποροι αυτοκινήτων, οι διαχειριστές στόλων, οι εταιρείες ενοικίασης και leasing, οι δημοπράτες, πάροχοι e-commerce και mobility να παρέχουν logistics που εξασφαλίζουν πρόσθετη αξία καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος.

“Όχι πολύ παλιά, οι καταναλωτές θα αγοράζαν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μέσω διαφημίσεων σε εφημερίδες”, δήλωσε ο Dominque Masutti, Διευθύνων Σύμβουλος της Moveecar. “Οι καταναλωτές στρέφονται τώρα στο διαδίκτυο για να αγοράσουν καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και οι υπηρεσίες της Moveecar θα βοηθήσουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους και να δημιουργήσουν υψηλότερα περιθώρια κέρδους”.

Ο Emmanuel Arnaud πρόσθεσε: “Υπάρχει μια συναρπαστική αναξιοποίητη αγορά για τις υπηρεσίες της Moveecar. Σαράντα πέντε εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πωλούνται κάθε χρόνο σε σύγκριση με 15 εκατομμύρια καινούργια αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Η μεταφορά αυτών των αυτοκινήτων, συχνά σε μικρές ομάδες ή οι μεμονωμένες παραδόσεις, είναι περίπλοκη. Η Moveecar αξιοποιεί την εμπειρία της GEFCO στον τομέα της εφοδιαστικής οχημάτων για να ολοκληρωθεί η μεταφορά αδιάλειπτα εντός μίας η περισσοτέρων χωρών”.

Υπηρεσίες STAART

Εκτός από τη μεταφορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η Moveecar θα αναπτύξει πρόσθετες υπηρεσίες που μπορούν να ενεργοποιηθούν καθ ‘όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός αυτοκινήτου. Κάτω από την ομπρέλα “STAART” της Moveecar, (Storage, Transport, Administration, Appraisal, Repair & Travel experience), οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε. Η Moveecar οικοδομεί ένα δίκτυο τοπικών εταίρων σε χώρες για να προσφέρει υπηρεσίες STAART. Αυτά μπορούν να προσαρμοστούν και να προσφερθούν κάτω από το εμπορικό σήμα Moveecar ή ως plug in στο εμπορικό σήμα του πελάτη.

Δύο περιπτώσεις εφαρμογής των υπηρεσιών της Moveecar

Το όραμα της Moveecar για μια υπηρεσία “keytokey

Μέσω της εφαρμογής Moveecar, οι πελάτες λαμβάνουν μια ειδοποίηση ότι η μίσθωση αυτοκινήτων τους λήγει. Μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να παραγγείλουν επισκευές πριν επιστρέψουν το αυτοκίνητο στην εταιρεία μίσθωσης. Ο εκμισθωτής μπορεί στη συνέχεια να σχεδιάσει και να πραγματοποιήσει μια επιθεώρηση χρησιμοποιώντας την εφαρμογή. Αν ο ιδιοκτήτης θέλει να πουλήσει το αυτοκίνητο, το Moveecar μπορεί να το επαναφέρει σε κατάσταση για πώληση και να το μεταφέρει στο νέο ιδιοκτήτη. Αυτή η σύντομη έκδοση της υπηρεσίας key-to-key αποδεικνύει το εύρος των λύσεων που προσφέρει η Moveecar σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου.

Υπηρεσίες για φορείς κινητικότητας

Η ανάπτυξη του διαμοιρασμού αυτοκινήτων (car sharing) και άλλων λύσεων κινητικότητας θα επιτρέψει στην Moveecar να επεκτείνει την προσφορά υπηρεσιών της. “Στο εγγύς μέλλον, το Moveecar θα παραδώσει ένα αυτοκίνητο στους πελάτες του στο σπίτι τους όποτε το θέλουν και στη συνέχεια να το παραλάβουν εκ νέου. Θα προσφέρουν μια σειρά από άλλες υπηρεσίες. Μπορούμε να διαχειριστούμε όλες αυτές τις εργασίες μέσω της εφαρμογής μας. Το μέλλον είναι συναρπαστικό “, κατέληξε ο Dominique Masutti.

Διεθνής επέκταση

Οι σημαντικότεροι online αγοραστές και πωλητές οχημάτων στην Ευρώπη χρησιμοποιούν ήδη υπηρεσίες της Moveecar για απλές και πολλαπλές διασυνοριακές παραδόσεις αυτοκινήτων στη Γαλλία, την Πορτογαλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Μέχρι το τέλος του 2019, σε πολλές χώρες θα προσφερθούν υπηρεσίες επιθεώρησης και επισκευής οχημάτων ενώ άλλες υπηρεσίες “STAART” θα αναπτυχθούν σταδιακά. Το 2020 θα δρομολογηθούν βασικές υπηρεσίες, καθώς και υπηρεσίες για μεμονωμένους πελάτες.

 

Προηγούμενο άρθροΣυνεργασία Honda και Vattenfall για τα EV
Επόμενο άρθροMazda MX-30, το πρώτο ηλεκτρικό της μάρκας