MokkaAR: Το μοντέλο της Opel και η επαυξημένη πραγματικότητα

MokkaAR: Με την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) που χρησιμοποιεί η Opel για μια καινοτόμο παρουσίαση του αυτοκινήτου στην πολυκαναλική καμπάνια της, μπορείτε να ‘παρκάρετε’ το νέο Mokka στην αυλή σας.

‘Καθαρό’ αισθητικά, τολμηρό και συναρπαστικό, το Mokka ξεχειλίζει από ενέργεια. Στη νέα του καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ασπάζεται την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) για όσους αδημονούν για την άφιξή του. Συγκεκριμένα, η Opel έχει δημιουργήσει ένα φίλτρο επαυξημένης πραγματικότητας για τα Facebook και Instagram Stories. Το φίλτρο ενθέτει το νέο Mokka σε τρισδιάστατη μορφή σε πραγματικές φωτογραφίες και βίντεο που έχουν οι χρήστες στα smartphone τους – για παράδειγμα, στην αυλή, στην πόλη ή στο αγαπημένο τους café. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται τις δημιουργίες τους στο Facebook και το Instagram με τα hashtags #OpelMokka#MokkaAR και να αναφέρουν το @Opel. Το βρίσκουν εύκολα, κάνοντας αναζήτηση του “Mokka” στις σχετικές λειτουργίες φίλτρων.

Γράφετε το δικό σας Mokka story

Το μόνο που χρειάζεστε για να μεγαλουργήσετε με το νέο Mokka και το φίλτρο AR είναι ένα smartphone και μία σύνδεση internet. Μπορείτε να ποζάρετε δίπλα στο Mokka για μία φωτογραφία – ή όπως δείχνει το παράδειγμα της Opel στο YouTube – ακόμα και να το ενθέσετε σε ένα high tech βίντεο.

Αν θέλετε, μπορείτε να δοκιμάστε, χρησιμοποιώντας το σχετικό φίλτρο στις δύο πλατφόρμες:

Τα καλύτερα αποτελέσματα, αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, επιτυγχάνονται σε περιοχές με άφθονο φως, σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο. Δεν υπάρχουν περιορισμοί ως προς το πού θα τοποθετήσετε το αυτοκίνητο. Μπορείτε να το ‘παρκάρετε’ ακριβώς μπροστά σας, να αλλάξετε το μέγεθος και τη γωνία του, ακόμα και να το τοποθετήσετε στο τραπεζάκι του καφέ, ή οπουδήποτε αλλού, χρησιμοποιώντας zoom in και zoom out και περιστρέφοντας το μοντέλο με tap στη φωτογραφία.

Το φίλτρο MokkaAR

Για να εξοικειωθούν οι φίλοι και οι ενδιαφερόμενοι χρήστες με το φίλτρο MokkaAR, η Opel προφέρει οδηγίες, μοιράζεται υλικό που έχουν δημιουργήσει οι χρήστες και προβάλλει εμπνευσμένες λήψεις του Mokka από επαγγελματίες φωτογράφους στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Eργαζόμενοι και διανομείς της Opel δραστηριοποιούνται επίσης, ενισχύοντας το προσεχές λανσάρισμα και τις σχετικές διαφημιστικές καμπάνιες.

Τεχνικά, η εμπειρία MokkaAR της Opel υποστηρίζεται από το Spark AR Studio του Facebook που ειδικεύεται στα εφέ επαυξημένης πραγματικότητας. Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν να επιτευχθεί ένα οπτικά συναρπαστικό αποτέλεσμα στις συνθήκες της δεδομένης πλατφόρμας σε σχέση με το μέγεθος του αρχείου και τον αριθμό των pixels, ώστε αφενός το προϊόν να αποτυπώνεται σωστά, αφετέρου η εικόνα να είναι πειστική. Η εξατομικευμένη προσέγγιση, από τεχνικής απόψεως, ήταν σημαντική ώστε το φίλτρο να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο ομαλά σε ποικίλους τύπους smartphones iOs και Android.

Το νέο Opel Mokka είναι το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το νέο πρόσωπο της μάρκας, το Opel Vizor. Το ίδιο ισχύει και για το ανασχεδιασμένο έμβλημα με σήμα τον κεραυνό Opel Blitz και το κεντρικά τοποθετημένο λογότυπο στο πίσω τμήμα. Το νέο Mokka είναι επίσης το πρώτο Opel με Pure Panel και ένα πλήρως ψηφιακό, φιλικό προς τον χρήστη cockpit. Επιπλέον, είναι το πρώτο Opel που διατίθεται από την έναρξη των πωλήσεων με ηλεκτροκίνηση και με πολύ αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

Προηγούμενο άρθροΗ αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Επόμενο άρθροΝέες μετακινήσεις στο Groupe Renault