Από το λανσάρισμά της το 2015, πωλήθηκαν περίπου 60.000 αυτοκίνητα ενώ το 2019, πωλήθηκαν περίπου 12.000. Στόχος είναι η νέα Mercedes-Maybach S-Class να διπλασιάσει αυτές τις πωλήσεις, δήλωσε ο CEO της Daimler, Ola Kaellenius.

Ο ρυθμός ανάπτυξης στην Κίνα ήταν διψήφιος. Παράλληλα με την Κίνα, οι κύριες αγορές πωλήσεων τα τελευταία χρόνια ήταν η Ρωσία, η Νότια Κορέα, οι ΗΠΑ και η Γερμανία. Η νέα Mercedes-Maybach S-Class στοχεύει να συνεχίσει αυτήν την ιστορία επιτυχίας.

Η νέα έκδοση συνδυάζει την τελειότητα και τις λύσεις υψηλής τεχνολογίας του μοναδικού μοντέλου Mercedes-Benz που παρουσιάστηκε πρόσφατα με την αποκλειστικότητα και την παράδοση της Maybach.

Τα βασικά χαρακτηριστικά της

Η Mercedes-Maybach S-Class διαθέτει μεταξόνιο 18 εκατοστών μεγαλύτερο από τη μεγάλη έκδοση της Mercedes-Benz S-Class που προσφέρει περισσότερη άνεση στις πίσω θέσεις. Αυτή ενισχύεται και με διάφορα άλλα συστήματα. Η λειτουργία μασάζ για τις κνήμες στα καθίσματα Executive είναι καινούργιο χαρακτηριστικό. Οι πίσω θέσεις πρώτης κατηγορίας αναβαθμίστηκαν. Το σύστημα θέρμανσης αυχένα / ώμων στις πίσω θέσεις αποτελεί άλλον έναν εξοπλισμό άνεσης.

Προαιρετικά, η πολυτελής εξωτερική εμφάνιση της Mercedes-Maybach S-Class μπορεί να ενισχυθεί με ένα φινίρισμα δύο αποχρώσεων με διαχωριστική γραμμή. Αυτό εφαρμόζεται με το χέρι, σύμφωνα με τα υψηλότερα κριτήρια ποιότητας. Τα διακριτά χαρακτηριστικά του εμπρόσθιου μέρους περιλαμβάνουν το χαρακτηριστικό καπό με χρωμιωμένο πτερύγιο και τη μάσκα ψυγείου Mercedes-Maybach με λεπτές, κάθετες ράβδους χρωμίου. Η Mercedes-Maybach S-Class διαφέρει επίσης από τα αντίστοιχα μοντέλα όταν την βλέπει κανείς από το πλάϊ: οι πίσω πόρτες είναι μεγαλύτερες και οι κολώνες C διαθέτουν σταθερό φωτισμό. Ένα λογότυπο της Maybach στις κολώνες C επισημαίνει την πολυτέλεια.

Η Mercedes-Maybach S-Class μπορεί να εξοπλιστεί, επίσης προαιρετικά, με ηλεκτρικές πίσω πόρτες. Με αυτό το χαρακτηριστικό, οι μεγάλες πίσω πόρτες μπορούν να ανοίγουν και να κλείνουν εύκολα, με μικρή προσπάθεια, ακόμα και με κλίση. Το σύστημα ψυχαγωγίας και ελέγχου MBUX και το Blind Spot Assist διασφαλίζουν υψηλό λειτουργικό επίπεδο και πρόσθετη ασφάλεια. Οι πίσω πόρτες μπορούν επίσης να ελεγχθούν από τη θέση του οδηγού.

Η τεχνολογία DIGITAL LIGHT έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο της με περιορισμένη  παραγωγή του προηγούμενου μοντέλου, αλλά τώρα είναι σε πλήρη παραγωγή με τη νέα γενιά S-Class. Αυτή η επαναστατική τεχνολογία προβολέων (προαιρετικός εξοπλισμός) επιτρέπει εντελώς νέες λειτουργίες, π.χ. την προβολή βοηθημάτων σήμανσης ή προειδοποιητικών συμβόλων στον δρόμο. Σε κάθε προβολέα, το DIGITAL LIGHT διαθέτει τρία εξαιρετικά ισχυρά LED με φως που διαθλάται και κατευθύνεται από 1,3 εκατομμύρια μικροσκοπικούς καθρέφτες. Ως εκ τούτου η ανάλυση είναι μεγαλύτερη από 2,6 εκατομμύρια pixel ανά όχημα.

Το εσωτερικό της Mercedes-Maybach S-Class βασίζεται στον εντελώς νέο εσωτερικό σχεδιασμό της νέας Mercedes Benz S-Class. Οι μεγάλες επιφάνειες επένδυσης των εμπρόσθιων καθισμάτων αποτελούν νέο χαρακτηριστικό της Mercedes-Maybach. Ξύλο υψηλής ποιότητας περιβάλλει το πίσω μέρος της πλάτης των εμπρόσθιων καθισμάτων, δίνοντας την εντύπωση πολυτελών πολυθρόνων. Παρόμοια επένδυση διαθέτει και ο χώρος μεταξύ των δύο πίσω επιβατών.

Με την ενεργή αντιστάθμιση θορύβου, το εσωτερικό της ήδη πολύ αθόρυβης Mercedes-Maybach S-Class γίνεται ακόμα πιο αθόρυβο. Με παρόμοιο τρόπο με τα ακουστικά καταστολής θορύβου, το σύστημα μειώνει τους ανεπιθύμητους ήχους χαμηλής συχνότητας χρησιμοποιώντας ηχητικά κύματα. Τα ηχεία μπάσων του συστήματος υψηλής απόδοσης Burmester® 4D surround χρησιμοποιούνται για αναπαραγωγή μουσικής.

Οι πελάτες των Coupé και Cabriolet της Mercedes-Benz εκτιμούν από καιρό το αυτόματο σύστημα επέκτασης της ζώνης ασφαλείας. Οι πίσω επιβάτες της Mercedes-Maybach S-Class είναι οι πρώτοι που επωφελούνται αυτής της λειτουργίας. Το σύστημα επέκτασης της ζώνης είναι μια έμμεση υπενθύμιση για πρόσδεση και καθιστά τη διαδικασία πιο εύκολη. Δεν είναι πλέον απαραίτητο να μετακινηθείτε για να προσδεθείτε. Το σύστημα είναι ενσωματωμένο στην ρυθμιζόμενη πλάτη του καθίσματος Executive και συνεπώς, σε σωστή θέση για τον επιβάτη.

Ο προσαρμοζόμενος οπίσθιος φωτισμός κάνει την πρεμιέρα του στη Mercedes-Maybach. Ακολουθεί τις επιθυμίες των επιβατών από πολλές απόψεις: η φωτεινότητα, το μέγεθος και η εστίαση του φωτισμού ρυθμίζονται. Υπάρχει επίσης ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων, από φωτισμό εργασίας μέχρι φωτισμό χαλάρωσης.

Η δεύτερη γενιά MBUX μηχανικής μάθησης (Mercedes-Benz User Experience) που παρουσιάστηκε το 2018 κάνει το ντεμπούτο της στη νέα S-Class. Το μοναδικό χαρακτηριστικό του MBUX είναι η δικτύωσή του με ένα ευρύ φάσμα συστημάτων οχημάτων και δεδομένων αισθητήρων. Οι φωτεινές ενδείξεις σε πέντε μεγάλες οθόνες, εν μέρει τεχνολογίας OLED, διευκολύνουν τον έλεγχο του οχήματος και της άνεσης. Προαιρετικά, η Mercedes-Maybach S-Class μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με MBUX Interior Assist στο πίσω τμήμα.

Σε περίπτωση σοβαρών μετωπικών συγκρούσεων, ο πίσω αερόσακος, που είναι στάνταρ, μπορεί να μειώσει σημαντικά τα φορτία που ασκούνται στην κεφαλή και το λαιμό των επιβατών των εξωτερικών πίσω καθισμάτων που είναι προσδεδεμένοι. Ο εμπρόσθιος αερόσακος του πίσω καθίσματος ανοίγει πολύ απαλά χάρη στην καινοτόμο σωληνοειδή κατασκευή του.

Χάρη στο σύστημα διεύθυνσης οπίσθιου άξονα (προαιρετικός εξοπλισμός), η Mercedes-Maybach S-Class είναι εύκολη στον χειρισμό ακόμα και σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας πόλης. Η γωνία στροφής οπίσθιου άξονα είναι έως δέκα μοίρες. Μειώνει τον κύκλο στροφής της S-Class έως και κατά δύο μέτρα.

Ακόμα καλύτερη άνεση και ευελιξία στην οδήγηση, καθώς και καινοτόμες λειτουργίες, όπως η ανύψωση του αμαξώματος σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, παρέχονται από την ενεργή ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL, η οποία συνδυάζεται με την στάνταρ πνευματική ανάρτηση AIRMATIC και μπορεί να ελέγξει τις λειτουργίες ελατηρίων και αποσβεστήρων κάθε τροχού ξεχωριστά. Μαζί με το ROAD SURFACE SCAN και τη λειτουργία κλίσης CURVE, το E-ACTIVE BODY CONTROL προσφέρει ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης.

Αναμένεται πως η Mercedes-Maybach θα δύναται να κυκλοφορεί με αυτόνομη λειτουργία υπό όρους με το νέο DRIVE PILOT (προαιρετικός εξοπλισμός) υπό συνθήκες έντονου κυκλοφοριακού φόρτου ή σε ακολουθία σε κατάλληλα τμήματα αυτοκινητόδρομων, στη Γερμανία αρχικά. Ανακουφίζοντας τον οδηγό, θα του επιτρέπει να εκτελεί δευτερεύουσες δραστηριότητες, όπως περιήγηση στο διαδίκτυο ή ανάγνωση των email στο In-Car Office. Αυτό επιτρέπει μια πιο αποτελεσματική χρήση του χρόνου.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here