Mercedes-Benz: έμφαση στα επικερδή πολυτελή μοντέλα

Έμφαση στα επικερδή πολυτελή μοντέλα θα δώσει η Mercedes-Benz, που προέβη σε ενημέρωση στρατηγικής της εταιρείας στην Κυανή Ακτή.

Στην εκδήλωση, «Economics of Desire», σκιαγράφησε το μέλλον της Mercedes-Benz ως εταιρείας αποκλειστικά πολυτελών αυτοκινήτων και παρείχε λεπτομέρειες για τη στρατηγική της πορεία.

Η εταιρεία θα επικεντρωθεί ακόμα περισσότερο στην πολυτέλεια, θα εξελίξει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, θα επιταχύνει την πορεία της προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον και θα επιδιώξει δομικά υψηλότερη κερδοφορία.

  • Κερδοφόρα ανάπτυξη: Αναδιαμορφωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων με έμφαση στην πολυτέλεια κορυφαίας ποιότητας, την ουσιαστική πολυτέλεια και την βασική πολυτέλεια. Πάνω από το 75% των επενδύσεων θα διατεθεί στην κορυφαία και ουσιαστική κατηγορία πολυτελείας
  • Κορυφαία πολυτέλεια (Top-End Luxury): Το μερίδιο πωλήσεων οχημάτων κορυφαίας κατηγορίας προβλέπεται να αυξηθεί κατά περίπου 60% έως το 2026. Προϊοντική εκστρατεία από Maybach, AMG και G-Class με ειδικά χαρακτηριστικά EV και μεγαλύτερη εξατομίκευση. «MYTHOS Series» άκρως αποκλειστικών συλλεκτικών αυτοκινήτων
  • Ουσιαστική πολυτέλεια (Core Luxury): Το 2023 η E-Class σκοπεύει να καταστεί νέο σημείο αναφοράς στην ψηφιακή εμπειρία πελατών. Ανάπτυξη πρόσθετου ηλεκτρικού οχήματος, ειδικά για την κινεζική αγορά, στην πλατφόρμα EVA2
  • Βασική πολυτέλεια (Entry Luxury): Εστίαση σε τέσσερις μόνον εκδόσεις μοντέλων, ανώτερου επιπέδου έναντι των σημερινών, με επαναπροσδιορισμό κατηγορίας. Αξιοποίηση της τεχνολογίας VISION EQXX EV και του νέου λογισμικού MB.OS
  • Διαχείριση μάρκας: Εμβληματική επικοινωνία και επιλεγμένες πολυτελείς συνεργασίες. Ταχεία επέκταση άμεσων πωλήσεων και εξειδικευμένα “Brand Experience Centers” για κορυφαία οχήματα
  • Οικονομικές επιδόσεις: Η Mercedes-Benz επανασχεδιάστηκε και επανατοποθετήθηκε για να επιτύχει δομικά υψηλότερη κερδοφορία και μειωμένη μεταβλητότητα. Το στρατηγικό περιθώριο κέρδους, ως εταιρεία πολυτελείας, θα αυξηθεί περίπου 14% υπό ευνοϊκές συνθήκες αγοράς, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Το μείγμα προϊόντων και οι τιμές αποτελούν βασικούς παράγοντες

Η Mercedes-Benz θα επαναπροσδιορίσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, διαθέτοντας πάνω από το 75% των επενδύσεών της στην ανάπτυξη προϊόντων πιο κερδοφόρων κατηγοριών. Στο πλαίσιο αυτής της νέας στρατηγικής, η εταιρεία προτίθεται να αυξήσει το μερίδιο πωλήσεων των κορυφαίων οχημάτων της έως το 2026 κατά περίπου 60% έναντι του 2019 και να επιτύχει υψηλότερη ποιοτική ανάπτυξη και σημαντική περαιτέρω αύξηση κερδοφορίας και ανθεκτικότητας, επιδιώκοντας περιθώριο λειτουργικού κέρδους περίπου 14% έως τα μέσα της δεκαετίας, υπό ευνοϊκές συνθήκες αγοράς. Αυτή η εντονότερη εστίαση στην κορυφαία κατηγορία της αγοράς θα επιτρέψει στην εταιρεία να επιτύχει ισχυρό οικονομικό αποτέλεσμα ακόμα και υπό δυσμενείς συνθήκες αγοράς. Η στρατηγική απόφαση να καταστεί αμιγώς ηλεκτρική έως το 2030 – όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες της αγοράς – και η φιλοδοξία ουδέτερων εκπομπών CO2 έως το 2039 αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία συνδυασμού πολυτέλειας και βιωσιμότητας.

O Ola Källenius στην ενημέρωση στρατηγικής της Mercedes-Benz

«Αυτό που πάντα υπήρξε πυρήνας της μάρκας μας αποτελεί πλέον και πυρήνα της στρατηγικής μας: Η κατηγορία πολυτελείας. Επαναπροσδιορίζουμε ακριβέστερα το επιχειρηματικό μας μοντέλο και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες της Mercedes-Benz, ακόμα και υπό δυσμενείς συνθήκες. Κύριος στόχος μας είναι η κατασκευή των πιο επιθυμητών αυτοκινήτων στον κόσμο», αναφέρει ο Ola Källenius, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG.

Βελτιωμένο και αναβαθμισμένο μείγμα προϊόντων – μελλοντική εστίαση σε τρεις κατηγορίες προϊόντων

Η αυξημένη εστίαση στην πολυτέλεια συμβαδίζει με την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών στην κατηγορία. Το 2021, η Mercedes-Benz S-Class σημείωσε αύξηση 40%, ενώ η Mercedes-AMG και η Mercedes-Maybach σημείωσαν επίσης νέα ρεκόρ. Η Mercedes-Benz σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την φήμη της μάρκας της ακόμα πιο αποτελεσματικά στην αναπτυσσόμενη αγορά πολυτελείας. Η εταιρεία προβλέπει δυσανάλογη ανάπτυξη στην κατηγορία κορυφαίων οχημάτων και θα το εκμεταλλευτεί, αναδιαμορφώνοντας τη δομή του χαρτοφυλακίου προϊόντων της.

Στο μέλλον, η Mercedes-Benz θα επικεντρωθεί σε τρεις κατηγορίες προϊόντων: Κορυφαίας Πολυτέλειας, Ουσιαστικής Πολυτέλειας  και Βασικής Πολυτέλειας . Στην κατηγορία Κορυφαίας Πολυτέλειας, το χαρτοφυλάκιο προϊόντων περιλαμβάνει:

  • όλα τα οχήματα Mercedes-AMG και Mercedes-Maybach
  • τα κορυφαία μοντέλα Mercedes-EQ, συμπεριλαμβανομένων των EQS και EQS SUV
  • τα μοντέλα Mercedes-Benz S-Class και G-Class, καθώς και την πολυτελή full-size GLS
  • μοντέλα περιορισμένης έκδοσης και οχήματα αποκλειστικής συνεργασίας
Προηγούμενο άρθροΔιασυνοριακή Δοκιμή 5G-MOBIX
Επόμενο άρθροΕιδική έκδοση: η νέα BMW M4 CSL