Mercedes-Maybach S 680 4MATIC

Το 2021 η Mercedes-Benz Ελλάς κατέκτησε για όγδοη συνεχή χρονιά την πρώτη θέση στις πωλήσεις premium επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα ενώ κατέλαβε την ένατη θέση τους 10 πρώτους της αγοράς.

Συνολικά στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν 5.263 οχήματα του Ομίλου και συγκεκριμένα 4.375 επιβατικά οχήματα Mercedes-Benz και smart (4.295 οχήματα Mercedes-Benz και 80 smart), 528 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (κάτω των 3,5 τόνων), 183 επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz και Fuso Canter (άνω των 3,5 τόνων) και 257 λεωφορεία Μercedes-Benz και Setra (πηγή: ΣΕΑΑ). Τόσο στα φορτηγά (από 3,5 τόνους) όσο και στο σύνολο της αγοράς των λεωφορείων, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης 1η στις πωλήσεις.

To μερίδιο αγοράς στα επιβατικά ανέρχεται στο 4,3%. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στο 5%, στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων στο 52,4% και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα άνω των 8 τόνων στο 26,6%. Στα λεωφορεία δε, το μερίδιο αγοράς ανέρχεται στο 56,6%.

Όσον αφορά στις ταξινομήσεις ηλεκτρικών και plug-in hybrid αυτοκινήτων Mercedes-Benz / Mercedes-EQ, αυτές ανέρχονται σε 1.054, καταλαμβάνοντας ποσοστό 24,5% επί των συνολικών πωλήσεων επιβατικών της μάρκας στη χώρα μας. Αυτό αποτελεί ένα πολύ υψηλό μερίδιο στο μείγμα των πωλήσεων, το οποίο επέτρεψε στη Mercedes-Benz Ελλάς να ξεπεράσει κατά πολύ τους εσωτερικούς στόχους που της είχαν τεθεί από τη μητρική εταιρεία όσον αφορά στην εκπομπή CO2.

Επιπλέον, η εξαιρετική πορεία των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in hybrid (xEV) μοντέλων Mercedes-Benz, αντικατοπτρίζεται στην πρώτη θέση που επιτυγχάνει η μάρκα στις συνολικές πωλήσεις xEV στη χώρα μας: στα 6.961 οχήματα αυτής της κατηγορίας, τα 1.054 είναι της μάρκας μας (μερίδιο 15,1%)! Μάλιστα το μερίδιο αγοράς της μάρκας στην κατηγορία των xEV ανάμεσα στους premium κατασκευαστές ανέρχεται σε 23,4%.

Ο Ιωάννης Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς δήλωσε: “Το 2022 βρίσκει τη Mercedes-Benz να σπάει το ρόδι έχοντας κατακτήσει για 8η συνεχή χρονιά την πρώτη θέση στις πωλήσεις της premium κατηγορίας στη χώρα μας. Παρά τις δυσκολίες που επεφύλασσε σε όλους μας η χρονιά που πέρασε, η Mercedes-Benz κόβει και πάλι πρώτη το νήμα των πωλήσεων της πολυτελούς κατηγορίας στην Ελλάδα ισχυροποιώντας ακόμη περισσότερο την ηγετική της θέση στον ραγδαία μεταβαλλόμενο χώρο της αυτοκίνησης προς τη νέα εποχή. Συνδυάζοντας την ασφάλεια με την ξεχωριστή αισθητική, την άνεση με τις επιδόσεις και την αξιοπιστία με την τεχνολογική καινοτομία αφουγκράζεται διαρκώς τους πελάτες της, προσφέροντας λύσεις μετακίνησης και υπηρεσίες για κάθε ανάγκη και επιθυμία και ανταμείβεται με τη σταθερή προτίμηση που επιδεικνύουν στη μάρκα”.

“Το 2021, εν μέσω μίας πρωτοφανούς για τα παγκόσμια χρονικά συγκυρίας, με τον κορωνοϊό και τις ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα να έχουν ανατρέψει κάθε προγραμματισμό, στη Mercedes-Benz Ελλάς είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που καταφέραμε να κρατήσουμε το αστέρι ψηλά ξεπερνώντας μάλιστα τους εσωτερικούς μας στόχους. Εκτός της πρώτης θέσης που κατακτήσαμε στις πωλήσεις επιβατικών, η εταιρεία κατάφερε με τις μάρκες Μercedes-Βenz & Fuso που εκπροσωπεί στην Ελλάδα να κατακτήσει το υψηλότερο μερίδιο αγοράς στα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων. Επιπλέον, η χώρα μας ανακηρύχθηκε τρίτη μεγαλύτερη χώρα για τη μάρκα στις πωλήσεις τουριστικών λεωφορείων Mercedes-Benz και Setra στην Ευρώπη, μετά την Γερμανία και την Ιταλία”.

“Γι’ αυτά τα επιτεύγματα, νιώθω έντονη την ανάγκη να ευχαριστήσω τους πελάτες μας, οι οποίοι μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και μας φέρνουν για οκτώ συνεχόμενα χρόνια στην κορυφή των πωλήσεων, το Εξουσιοδοτημένο μας Δίκτυο αλλά και όλους τους εργαζόμενους της Mercedes-Benz Ελλάς για την αφοσίωση και  το πάθος τους. Αποτελεί πάγια δέσμευσή μας ως Εταιρεία να βελτιωνόμαστε καθημερινά, γι’ αυτό το 2022 θα συνεχίσουμε δυναμικά τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό σε κάθε επίπεδο, με στόχο την απογείωση της συνολικής εμπειρίας που βιώνουν οι πελάτες μας σε κάθε συναναστροφή τους με τη μάρκα. Σε κάθε περίπτωση, όλοι μας στη Mercedes-Benz Ελλάς, εργαζόμενοι και Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο, θα συνεχίσουμε με την ίδια ένταση να κάνουμε αυτό που τόσο καλά γνωρίζουμε: να εκπλήσσουμε και να ενθουσιάζουμε το αγοραστικό κοινό με νέα, εντυπωσιακά και πρωτοπόρα αυτοκίνητα, προγράμματα και υπηρεσίες συμβάλλοντας στην πράξη σε έναν καθαρότερο και ασφαλέστερο κόσμο”.

Προηγούμενο άρθροΤο BluEarth-XT AE61 της Yokohama στάνταρ στο Lexus NX
Επόμενο άρθροΗ πρώτη επέτειος και η εξέλιξη της Stellantis