Η συνεχής εξέλιξη των Opel Corsa-e και Opel Mokka-e έχει αποφέρει σημαντικές αυξήσεις στην αυτονομία και των δύο μοντέλων – όχι μόνο κατά το επίσημο πρότυπο WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) αλλά και σε πραγματικές συνθήκες.

Opel-Corsa-e

Με μία φόρτιση της μπαταρίας, το βραβευμένο Opel Corsa-e, που παρουσιάστηκε το 2019, μπορεί τώρα να καλύψει μέχρι 359 χιλιόμετρα1 σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, αύξηση περίπου επτά τοις εκατό. Η αυτονομία του Mokka-e, που άρχισε να πωλείται το 2020 και πιο πρόσφατα απέσπασε τη διάκριση “Χρυσό Τιμόνι 20212, έχει αυξηθεί σε 338 km1 (WLTP).

Οι αυξήσεις της αυτονομίας έχουν επιτευχθεί, μεταξύ άλλων, χάρη στη βελτιστοποίηση των συστημάτων HVAC (Heating, Ventilation, Air Conditioning) και των συστημάτων κίνησης των Opel Corsa-e και Opel Mokka-e.

Opel-Mokka-e

Η απόδοση της αντλίας θερμότητας, που θερμαίνει και ψύχει το εσωτερικό και περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό και των δύο μοντέλων, είναι τώρα μεγαλύτερη από ποτέ. Οι αντλίες θερμότητας είναι πιο αποδοτικές από τα συμβατικά συστήματα HVAC, καθώς καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια από τη μπαταρία, προς όφελος της αυτονομίας. Οι πελάτες θα παρατηρήσουν τη βελτίωση κυρίως όταν οδηγούν τους χειμερινούς μήνες.

Στην αύξηση της αυτονομίας συμβάλλουν επιπρόσθετα ο νέος μειωτήρας κιβωτίου ταχυτήτων και τα ελαστικά κατηγορίας A+ 16 ιντσών (Corsa-e) και 17 ιντσών (Mokka-e).

Τα Opel Corsa-e και Opel Mokka-e αποτελούν μέρος της ολοκληρωμένης ηλεκτρικής επέλασης του γερμανού κατασκευαστή με την πλούσια παράδοση. Η Opel έχει ήδη εννέα εξηλεκτρισμένες σειρές μοντέλων στην αγορά – LCV (Light CommercialVehicles) και επιβατικά αυτοκίνητα. Η προϊοντική γκάμα της μάρκας θα είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη μέχρι το 2024. Η Opel θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στον τομέα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη από το 2028.


[1] Μοντέλο γερμανικής αγοράς. Αυτονομία μετρημένη σύμφωνα με το πρωτόκολλο δοκιμών WLTP (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151). Η πραγματική αυτονομία ενδέχεται να διαφέρει σε καθημερινές συνθήκες και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το προσωπικό στυλ οδήγησης, τα χαρακτηριστικά της διαδρομής, η εξωτερική θερμοκρασία, η χρήση θέρμανσης και κλιματισμού (A/C) και η λειτουργία preconditioning (ρύθμιση θερμοκρασίας εσωτερικού πριν την εκκίνηση).

[2] Auto Bild έκδοση 45/2021 και Bild am Sonntag έκδοση 46/2021, κατηγορία “Καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία κάτω από 25.000 ευρώ” συμπερ. περιβαλλοντικού μπόνους.

Προηγούμενο άρθροΗ Anytime υποστηρίζει το 1ο Συνέδριο του Δικτύου CIVINET
Επόμενο άρθροKia EV6: στους φιναλίστ για το Car of the Year 2022