Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας παραγωγής επαγγελματικών οχημάτων MAN Truck & Bus και το Κεντρικό Συμβούλιο Εργαζομένων της συζητούν μέτρα μείωσης κόστους, ώστε να βελτιωθούν τα κέρδη και να προετοιμαστεί για τις ριζικές αλλαγές στον κλάδο των μεταφορών.

Οι εκπρόσωποι του εργοδότη και των εργαζομένων βρίσκονται επί του παρόντος σε αρχικές συνομιλίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η αποτελεσματικότητα και η κερδοφορία μπορούν να βελτιωθούν με βιώσιμο τρόπο, ώστε να προωθηθεί ενεργά ο μετασχηματισμός της MAN προς το μέλλον.

Νέα γενιά φορτηγών

Η MAN Truck & Bus εισάγει για πρώτη φορά σε 20 χρόνια μια ολοκαίνουργια γενιά φορτηγών, η οποία είναι σταθερά προσανατολισμένη στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της βιομηχανίας μεταφορών.  Η νέα γενιά φορτηγών θέτει νέα πρότυπα, μεταξύ άλλων, για συστήματα υποστήριξης οδηγού και ψηφιακή δικτύωση. Η νέα γενιά φορτηγών υποστηρίζει την εξέλιξη της MAN Truck & Bus από κατασκευαστή οχημάτων σε πάροχο έξυπνων και βιώσιμων λύσεων μεταφοράς. Με εξοικονόμηση καυσίμου έως 8%, η νέα γενιά MAN Truck επιτυγχάνει σημαντική μείωση εκπομπών CO2. Η MAN έχει εμπλέξει εξ αρχής πελάτες και οδηγούς στην ανάπτυξη της νέας γενιάς MAN Truck, έτσι ώστε οι απαιτήσεις τους να μπορούν να ενσωματωθούν με συνέπεια στα νέα οχήματα.

Η νέα γενιά MAN Truck παρουσιάστηκε στο Μπιλμπάο από τον Joachim Drees, CEO της MAN Truck & Bus

Η νέα γενιά MAN Truck, η οποία παρουσιάστηκε στο κοινό τον Φεβρουάριο, έρχεται την κατάλληλη στιγμή. Χάρη σε ένα μεγάλο αριθμό καινοτόμων τεχνολογιών, είναι η απάντηση της μάρκας στα megatrends της βιομηχανίας της. Η ψηφιοποίηση, η εναλλακτική και η αυτόνομη οδήγηση διαμορφώνουν το μέλλον αυτού του κλάδου.

Σημαντικές επενδύσεις είναι απαραίτητες για μια ισχυρή ανταγωνιστική θέση στο μέλλον

“Είμαστε σε εξαιρετική θέση με τα φορτηγά, τα λεωφορεία και τα προϊόντα μας van. Ωστόσο, όσον αφορά τη διάρθρωση του κόστους της εταιρείας μας, υπάρχει σαφής ανάγκη βελτίωσης. Πρέπει να αυξήσουμε σημαντικά την αποδοτικότητά μας, προκειμένου να ενισχύσουμε τη μελλοντική μας ανταγωνιστική θέση και να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τις σημαντικές επενδύσεις που απαιτούνται για τον μετασχηματισμό της MAN. Αυτό είναι επίσης πιθανό να απαιτήσει σημαντικό αριθμό περικοπών θέσεων εργασίας, ιδίως σε έμμεσους τομείς. Σκεφτόμαστε σήμερα μια σειρά από διαφορετικά μέτρα για να καταστήσουμε την ΜΑΝ ικανή για το μέλλον: σχεδιάζουμε να λάβουμε στοχοθετημένη δράση για την ενίσχυση ορισμένων περιοχών, μειώνοντας παράλληλα άλλες δραστηριότητες ή σταματώντας τες εντελώς. Αυτό θα μας επιτρέψει να παίξουμε ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της τεχνολογικής αλλαγής. Ξεκινήσαμε αρχικές συνομιλίες για όλα αυτά τα θέματα με τους εκπροσώπους των εργαζομένων”, δήλωσε ο Joachim Drees, CEO της MAN Truck & Bus SE.

Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία είχε ήδη εργαστεί για τη βελτίωση της κερδοφορίας της, επιτυγχάνοντας σημαντική εξοικονόμηση κόστους. Ωστόσο, απαιτούνται περαιτέρω προσπάθειες για να καταστεί η MAN πολύ πιο αποδοτική και κερδοφόρα τα επόμενα χρόνια.

Μέτρα μείωσης του κόστους

Αυτά τα μέτρα μέιωσης του κόστους θα χρησιμεύσουν ως βάση για μια συστηματική διαρθρωτική προσαρμογή της MAN Truck & Bus. Η διοίκηση επανεξετάζει αυτή τη στιγμή τη βιωσιμότητα όλων των δραστηριοτήτων και τη δημιουργία νέων τομέων έμφασης ως μέρος μιας έντονης στρατηγικής διαδικασίας. Παρόλο που η μείωση της ζήτησης για φορτηγά στην ευρωπαϊκή αγορά εντείνει την πίεση για δράση, η εταιρεία επισημαίνει ότι δεν είναι αυτή η κύρια αιτία του μετασχηματισμού.

Τα ακριβή μέτρα που θα ληφθούν και θα εφαρμοστούν βρίσκονται στο στάδιο της συζήτησης μεταξύ του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας και της Κεντρικού Συμβουλίου Εργαζομένων.

Προηγούμενο άρθροΗ StreetScooter σταματά την παραγωγή και κλείνει
Επόμενο άρθροΑρχίζει η παραγωγή του Kona Electric στην HMMC