Ο πρόεδρος της Lexus International Takashi Watanabe με τα πρότυπα Lexus LM / Lexus LBX / Lexus GX

Ο πρόεδρος της Lexus International, Takashi Watanabe, σε πρόσφατη εκδήλωση, με τίτλο «Lexus Showcase» για τα διεθνή ΜΜΕ, παρουσίασε τη νέα σειρά μοντέλων που ανταποκρίνεται στις διαφοροποιημένες ανάγκες πελατών και περιοχών παγκοσμίως. Επιπλέον, αναφέρθηκε στο μέλλον της κατασκευής οχημάτων της μάρκας και στις προσπάθειες ανάπτυξης και προώθησης ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας προς επίτευξη ουδέτερων εκπομπών άνθρακα.

Το πρότυπο Lexus LM

Όπως ανακοινώθηκε στο «Lexus Showcase», η μάρκα «από την ίδρυσή της, το 1989, υποστηρίζει τη ‘Διεύρυνση των Ορίων’, αμφισβητώντας τις συμβατικές έννοιες των πολυτελών αυτοκινήτων και παρέχοντας συνεχώς νέες τεχνολογίες και αξίες στους πελάτες της. Ως πολυτελής μάρκα, θα παραμείνουμε ευέλικτοι και θα αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες και τις εξελίξεις των καιρών, συνεχίζοντας να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα που φέρνουν χαμόγελα στα πρόσωπα των πελατών».

Το πρότυπο Lexus LBX

Ποικιλομορφία

Προσφέροντας νέα πολυτέλεια, η σειρά μοντέλων του 2023 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία. Το “LM” αποτελεί τολμηρή νέα επιλογή οχημάτων με οδηγό. Το “LBX” ξεπερνά τα συμβατικά μεγέθη και απευθύνεται σε ιδιαίτερους πελάτες, για χαλαρή οδήγηση.

Το πρότυπο Lexus GX

Το “GX” συνδυάζει ικανότητα εκτός δρόμου με εκλεπτυσμένη πολυτέλεια και το “TX” απευθύνεται αποκλειστικά σε πελάτες της Βόρειας Αμερικής, με τρείς σειρές ευρύχωρων καθισμάτων, εξασφαλίζοντας άνετο ταξίδι. Θα συνεχίσουμε να παρέχουμε μοντέλα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας διεθνώς. Σχεδιάζουμε να κυκλοφορήσουμε το GX στην Ιαπωνία εντός του επόμενου έτους, ικανοποιώντας την επιθυμία πολλών πελατών.

Το πρότυπο Lexus TX
Lexus ROV Concept

Επιπλέον, η Lexus θα ξεκινήσει πρόγραμμα εμπειρίας πελατών με στόχο τη μελλοντική πρακτική εφαρμογή του ROV Concept (ROV), που διαθέτει τον πρώτο κινητήρα υδρογόνου της Lexus. Η ανάπτυξή του στόχευε σε ξεχωριστή οδηγική εμπειρία, που δεν ήταν εφικτή με τα κανονικά επιβατικά αυτοκίνητα. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω του συμπαγούς αμαξώματος και των εξαιρετικών δυνατοτήτων εκτός δρόμου, που επιτρέπουν μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Το ROV διαθέτει τεχνολογίες χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων χάρη στη συνεργασία εταιρειών με το ίδιο όραμα. Η Lexus θα χρησιμοποιήσει επίσης τις γνώμες που συλλέγονται μέσω προγραμμάτων εμπειρίας πελατών ως ανατροφοδότηση για την προώθηση πρακτικών μελλοντικών τεχνολογικών εφαρμογών.

Εξηλεκτρισμός

Το πρότυπο Lexus RZ – Steer-by-Wire

Η Lexus θα συνεχίσει τις προσπάθειές επίτευξης απανθρακοποίησης, με επίκεντρο τα EV μπαταρίας. Η Lexus προσπαθεί επί μια 10ετία να βελτιώσει τις βασικές επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά των οχημάτων της και την οδηγική συμπεριφορά τους. Οι βασικές τεχνολογίες που χρησιμοποιεί περιλαμβάνουν απρόσκοπτο έλεγχο κίνησης με το σύστημα τετρακίνησης DIRECT4 και το ηλεκτρονικό σύστημα διεύθυνσης Steer-by-Wire, το οποίο παρέχει διαισθητική, γραμμική αίσθηση. Επιπλέον, με τα AE86 και RZ Sports Concept, που παρουσιάστηκαν στο Tokyo Auto Salon τον Ιανουάριο, εξετάζονται νέοι τρόποι οδήγησης, ακόμα και με ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας, στην προσπάθεια απανθρακοποίησης.

Το πρότυπο Lexus RZ – Steer-by-Wire

«Μέσω του Lexus Electrified Sport Concept, θα πρωτοστατήσουμε στην ανάπτυξη μελλοντικών τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης, όπως μπαταρίες πολλαπλής χρήσης, αεροδυναμική, μείωση βάρους και υψηλή ακαμψία και θα χρησιμοποιήσουμε ανακυκλωμένα και συνθετικά υλικά για νέους εσωτερικούς χώρους υψηλής ποιότητας».

Το 2026, η Lexus θα παρουσιάσει το EV μπαταρίας επόμενης γενιάς με επαναστατική σπονδυλωτή δομή αμαξώματος, δραστικά διαφοροποιημένη μέθοδο παραγωγής και πλήρως ανανεωμένη πλατφόρμα λογισμικού. Το πρότυπο αυτό μοντέλο θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, στο πλαίσιο της δέσμευσης αλλαγής του μέλλοντος των αυτοκινήτων μέσω ηλεκτροκίνησης.

Προηγούμενο άρθροToyota: προηγμένη τεχνολογία μπαταριών
Επόμενο άρθροΞεπέρασε κάθε προσδοκία η Αυτοκίνηση – Electromobility 2023