Tex Gunning, CEO, LeasePlan

Με βάση τις υψηλές υπολειμματικές αξίες, το πλήθος παραγγελιών και τα κεφάλαια που συγκεντρώθηκαν από την ανεξαρτητοποίηση της CarNext, η LeasePlan δημοσίευσε καθαρό αποτέλεσμα 174 εκατ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2020, η LeasePlan ανέφερε καθαρό αποτέλεσμα 86,7 εκατ. ευρώ. Το φετινό καθαρό αποτέλεσμα δευτέρου τριμήνου αυξήθηκε κατά 101%, ο στόλος αυξήθηκε κατά 1,6%, στα 1,9 εκατομμύρια οχήματα, ενώ οι παραγγελίες αυξήθηκαν σε νέο ρεκόρ, εν μέρει λόγω της έλλειψης ημιαγωγών που καθυστερεί την παράδοση νέων αυτοκινήτων.

Η συνεχιζόμενη ζήτηση οχημάτων διανομής ηλεκτρονικού εμπορίου προκάλεσε επίσης ισχυρή αύξηση νέων ταξινομήσεων LCV, ξεπερνώντας σημαντικά την αγορά.

Όσον αφορά στη βιωσιμότητα, η LeasePlan συνέχισε να σημειώνει πρόοδο στην επιδίωξή της μηδενικών εκπομπών για το 2030, με τις νέες παραγγελίες ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων να αυξάνονται κατά 17,4%. Στο μέλλον, η προσφορά μηδενικών εκπομπών της LeasePlan θα ενισχυθεί από τη συνεργασία της με την κατασκευάστρια EV Arrival, επιτρέποντας τη διάθεση πλήρους νέας γκάμας καινοτόμων και πλήρως προσαρμόσιμων eLCV σε πελάτες της σε όλη την Ευρώπη.

Η LeasePlan συνέχισε επίσης τις προσπάθειές της στον τομέα της ψηφιοποίησης. Ο Tex Gunning, CEO, δήλωσε: “Η LeasePlan φιλοδοξεί να πραγματοποιήσει αυτήν την ανάπτυξη μέσω εφαρμογής του NextGen LeasePlan – ενός απολύτως ψηφιακού παγκόσμιου επιχειρηματικού μοντέλου που παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες σε ψηφιακό επίπεδο κόστους, μέσω μιας σπονδυλωτής ψηφιακής αρχιτεκτονικής επόμενης γενεάς. Ιδιαίτερα ενδεικτικό του NextGen LeasePlan είναι η νέα μας ενότητα εξυπηρέτησης πελατών omnichannel, η οποία μας επιτρέπει να παρέχουμε εναρμονισμένη εμπειρία πελατών σε όλα τα επίπεδα επαφών. Τα επόμενα τρίμηνα, θα συνεχίσουμε τον ψηφιακό μας οδικό χάρτη, με την ένταξη περισσοτέρων χωρών στις ενότητες NextGen”.

Οι πωλήσεις οχημάτων και τα τέλη λήξης συμβολαίων αυξήθηκαν κατά 40,2%, στα 853 εκατ. ευρώ, λόγω των συνεχιζόμενων θετικών τιμών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και υψηλότερων πωλήσεων οχημάτων (+30%), εξαιτίας αναταραχής της αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων το δεύτερο τρίμηνο 2020.

Τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 12,5%, στα 222 εκατ. ευρώ και οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στις συνεχιζόμενες επενδύσεις σε ψηφιακές πλατφόρμες, αλλά και στα σχετικά χαμηλά έξοδα δευτέρου τριμήνου 2020, λόγω μέτρων περιορισμού κόστους εξαιτίας της πανδημίας.

Το καθαρό αποτέλεσμα από διακοπείσες δραστηριότητες ανέρχεται σε -23 εκατ. ευρώ (-6,6%), λόγω της πώλησης της LeasePlan Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας στην SG Fleet. Μόλις εγκριθεί, η LeasePlan θα οριστικοποιήσει τη συναλλαγή το τρίτο τρίμηνο και θα λάβει μειοψηφικό μερίδιο 13% στην SG Fleet.

Η LeasePlan διαμόρφωσε επίσης την δραστηριότητά της μεταχειρισμένων αυτοκινήτων CarNext σε πλήρως ανεξάρτητη επιχείρηση και συγκέντρωσε 400 εκατομμύρια ευρώ για την επόμενη φάση ανάπτυξής της. Ο κ. Gunning σχολίασε: “Η μακροπρόθεσμη συμφωνία μας με την CarNext διασφαλίζει την υποστήριξη της LeasePlan από έναν κορυφαίο συνεργάτη remarketing, που προσφέρει τις καλύτερες τιμές για τα υψηλής ποιότητας μεταχειρισμένα αυτοκίνητά μας”.

Προηγούμενο άρθροΜιχάλης Γαγάνης, Νέος Διευθυντής Marketing της ΜΙΝΙ
Επόμενο άρθροCargo bike και e-scooter από το BMW Group