Η νέα διοικητική ομάδα της Toyota με τον πρόεδρο, Koji Sato, στο μέσον

Η νέα διοικητική ομάδα της Toyota, με επικεφαλής τον Koji Sato, που αναλαμβάνει τον Απρίλιο, υιοθέτησε το βασικό πρόγραμμα διαδοχής διοίκησης με επίκεντρο το προϊόν και την περιφέρεια και εξέλιξης σε εταιρεία κινητικότητας, με επίκεντρο την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας.

Οι τομείς προτεραιότητας της Toyota θα είναι η ενίσχυση των πρωτοβουλιών στην Woven, η επίτευξη ουδέτερου άνθρακα στην Ασία και η επιχειρηματική μεταρρύθμιση, αρχής γενομένης από τα BEV επόμενης γενιάς. Ο νέος πρόεδρος της Toyota, Koji Sato υποσχέθηκε να τα διαχειριστεί «ως ομάδα», τοποθετώντας τα κατάλληλα πρόσωπα στις σωστές θέσεις και δίνοντας έμφαση στα καθήκοντα έναντι των τίτλων.

Σε συνέντευξη τύπου, που παραχώρησε ο κ. Sato, ανέφερε τα εξής: Η εξέλιξη που επιδιώκουμε ως νέα ομάδα διοίκησης είναι η μετεξέλιξη της Toyota σε εταιρεία κινητικότητας. Θα το πράξουμε μέσω τριών προοπτικών κατασκευής αυτοκινήτων. Εξηλεκτρισμός, Ευφυΐα και Διαφοροποίηση.

  • Πρώτα, ο εξηλεκτρισμός. Η ενέργεια συντηρεί τις ζωές μας.

Η Toyota πρέπει να δημιουργήσει αυτοκίνητα με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια και να συμβάλει στην επίτευξη μιας απανθρακοποιημένης κοινωνίας.

Η ενεργειακή κατάσταση ποικίλλει ανά τον κόσμο. Γι’ αυτό θα συνεχίσουμε αταλάντευτα την διαδικασία πολλαπλών προσεγγίσεων.

Σε αυτήν την πορεία, τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας αποτελούν επίσης σημαντική επιλογή.

Με τον ηγέτη Toyoda, προετοιμαστήκαμε και δημιουργήσαμε μοναδικά BEV για την Toyota και τη Lexus. Μέσα από αυτές τις προσπάθειες, καταφέραμε να δημιουργήσουμε τα BEV στα οποία στοχεύουμε.

Τώρα, στην κατάλληλη στιγμή, θα επιταχύνουμε την ανάπτυξη των BEV με νέα προσέγγιση.

Συγκεκριμένα, θα αναπτύξουμε BEV επόμενης γενιάς για την Lexus έως το 2026, από την μπαταρία και την πλατφόρμα μέχρι τον τρόπο κατασκευής και θα επεκτείνουμε την υπάρχουσα γκάμα.

  • Δεύτερον, η ευφυΐα. Με πιο διαδραστικά αυτοκίνητα, ασφαλέστερα, ανετότερα και πιο ευχάριστα.

Πιστεύω ότι υπάρχει ευφυΐα οχημάτων που μόνο ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων μπορεί να επιτύχει. Ένας τεράστιος όγκος πληροφοριών ρέει σε ένα αυτοκίνητο, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας οδηγού και της κατάστασης ελαστικών. Υπάρχει λοιπόν πληθώρα πληροφοριών που μόνον ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων μπορεί να χρησιμοποιήσει.

Αφουγκραζόμενοι τα αυτοκίνητα και ελέγχοντας τις πληροφορίες σε υψηλότερο, πιο ολοκληρωμένο επίπεδο, μπορούμε να αυξήσουμε την αξία τους αναλόγως χρήστη, βελτιώνοντας την απόδοση καυσίμου και την ποιότητα κύλισης και υποστηρίζοντας την ασφαλή οδήγηση.

Η πλατφόρμα λογισμικού Arene θα μας βοηθήσει να το επιτύχουμε. Η Arene θα φέρει επίσης νέες υπηρεσίες μέσω συνεργασίας με αντιπροσώπους και εφαρμογές. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια για εξυπνότερα αυτοκίνητα μέσω εξοπλισμών και λογισμικού.

  • Τρίτον, η διαφοροποίηση.

Η Toyota δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο. Οι ανάγκες και αξίες των πελατών ποικίλλουν ανά περιοχή και γενιά. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε διάφορες επιλογές προϊόντων και υπηρεσιών.

Πάρτε για παράδειγμα το πρότυπο όχημα IMV 0 που παρουσιάσαμε στην Ταϊλάνδη πέρυσι. Δίνοντας προτεραιότητα στην ευκολία προσαρμογής, αντιμετωπίζουμε άμεσα τις ανάγκες των πελατών που χρησιμοποιούν pickup στην εργασία τους.

Ως παγκόσμια εταιρεία με πλήρεις γκάμες, θα εξελίξουμε την κατασκευή αυτοκινήτων σε αρμονία με τις περιοχές και τις διαφορετικές ανάγκες.

Τρείς επιχειρηματικές προτεραιότητες

Για την υλοποίηση αυτών των τριών θεμάτων, η νέα ομάδα διοίκησης θα δώσει προτεραιότητα σε τρεις επιχειρηματικούς πυλώνες.

  1. Μεταρρύθμιση των δραστηριοτήτων, ξεκινώντας από τα BEV επόμενης γενιάς

Για να προσφέρουμε ελκυστικά BEV σε περισσότερους πελάτες, πρέπει να βελτιστοποιήσουμε τη δομή τους και πρέπει να αλλάξουμε δραστικά τον τρόπο λειτουργίας μας, από τις κατασκευές, στις πωλήσεις και το σέρβις. Η Lexus θέλει να ηγηθεί αυτής της μεταμόρφωσης.

  1. Ενίσχυση των πρωτοβουλιών στην Woven

Η αποστολή της Woven είναι να εξετάσει, μαζί με την Toyota, την μορφή που πρέπει να λάβει η κινητικότητα, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών υποδομών, για να δημιουργήσει νέα κοινωνία κινητικότητας.

Διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην προώθηση της ιδέας μας για την ευφυΐα των οχημάτων.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Toyota και η Woven θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να επιταχύνουν την ανάπτυξη της Arene και θα συνεχίσουν δυναμικά τις δοκιμές κινητικότητας στην Woven City.

  1. Επίτευξη ουδέτερου άνθρακα στην Ασία

Θα προωθήσουμε την ηλεκτροκίνηση και την κινητικότητα μέσω βιομηχανικών και διασυνοριακών συνεργασιών και της σημαντικής επαφής με το Charoen Pokphand Group, της μεγαλύτερης εταιρείας του ιδιωτικού τομέα της Ταϊλάνδης.

Η νέα διοικητική ομάδα θα αναπτύξει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και για τους τρεις αυτούς πυλώνες.

Προηγούμενο άρθροStellantis N.V.: αποτελέσματα ρεκόρ το 2022
Επόμενο άρθροΧρονιά-ορόσημο το 2022 για την Alfa Romeo