Η Kia λανσάρει το Creativity Drive, μια εξερεύνηση του τι κάνει τον καθένα μας ξεχωριστό: η δημιουργικότητα. Αλλά περισσότερο από αυτό, το Creativity Drive αντιπροσωπεύει τη φιλοδοξία της Kia να προωθήσει και να διασφαλίσει τη δημιουργικότητα για τις μελλοντικές γενιές.

Για να το επιτύχει αυτό, η εταιρείασυνεργάστηκε με κορυφαίους καινοτόμους, δημιουργούς και εκπαιδευτικούς, για να διερευνήσει τρόπους που θα βοηθήσουν στην προώθηση της δημιουργικότητας στην ανάπτυξη των παιδιών.

Η έμπνευση για την καμπάνια Kia’s Creativity Drive ακολουθεί πρόσφατες μελέτες που δείχνουν πώς η ατομική δημιουργικότητα μειώνεται από την παιδική ηλικία. Μια έκθεση των Dr George Land και Beth Jarman για λογαριασμό της NASA, υπογράμμισε πρόσφατα ότι οι περισσότεροι ενήλικες είναι 96% λιγότερο δημιουργικοί από τα πεντάχρονα. Φαίνεται ότι ο τρόπος που διδασκόμαστε καταστέλλει τη δημιουργικότητά μας καθώς μεγαλώνουμε.

Ανταποκρινόμενη σε αυτό, η Kia φιλοξένησε πρόσφατα το “The Kia Hackathon“, μια διήμερη εικονική εκδήλωση με σκοπό την επίλυση μιας πρόκλησης που είναι σημαντική για όλη την κοινωνία: Πώς μπορούμε να υποκινήσουμε την αλλαγή, έτσι ώστε η δημιουργικότητα να αναγνωρίζεται πως είναι εξίσου σημαντική με την γραφή και την ανάγνωση στην εκπαίδευση των νέων; Με τη διευκόλυνση των Σουηδών ειδικών μετασχηματιστικής μάθησης, η εκδήλωση Hyper Island, συγκέντρωσε δημιουργικούς της Kia, ειδικούς στην εκπαίδευση και δημιουργούς για να ανταποκριθούν σε αυτήν την πρόκληση.

Οι συμμετέχοντες στο Kia Hackathon χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Κάθε ομάδα περιελάμβανε έναν από τους τρεις καινοτόμους δημιουργούς που εξωθούν τα όρια και αξιοποιούν τη δημιουργικότητα στην καθημερινή τους ζωή: η Dr Merritt Moore,  Αμερικανίδα επαγγελματίας μπαλαρίνα και κβαντική φυσικός, η Lucy McCrae, καλλιτέχνης επιστημονικής φαντασίας, σκηνοθέτης, εφευρέτης και “αρχιτέκτονας” σώματος και η Dr Nelly Ben Hayoun, βραβευμένη σχεδιαστής εμπειριών, σκηνοθέτης, καλλιτέχνης, ομιλήτρια και ερευνήτρια. Σε διάστημα δύο ημερών, οι ομάδες συζήτησαν, συζήτησαν και ανέπτυξαν τις ιδέες τους πριν παρουσιάσουν τις λύσεις τους σε μια κριτική επιτροπή υπό την προεδρία του Gregory Guillaume, Αντιπροέδρου του Kia Design Center Europe.

Από τις τρεις οραματικές λύσεις που παρουσίασαν οι ομάδες κατά τη διάρκεια του Kia Hackathon, η ισχυρότερη ήταν τόσο διαισθητική όσο ήταν ευφυής. Βασίζεται στην απλή υπόθεση ότι τα εκπαιδευτικά μας συστήματα εστιάζουν κυρίως στο να γνωρίζουν τα παιδιά τις σωστές απαντήσεις σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, κατά τη διδασκαλία. Αντίθετα, η ομάδα πρότεινε, την ενθάρρυνση των παιδιών να κάνουν ελεύθερα ερωτήσεις, ως ένα πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο για την προώθηση της δημιουργικότητας και της επίλυσης προβλημάτων. Αυτή η υπόθεση οδήγησε την ομάδα στην ιδέα να χρησιμοποιούνται κάρτες για να ενθαρρύνουν τα παιδιά να κάνουν περισσότερες ερωτήσεις. Η Kia θα συνεργαστεί τώρα με δημιουργικούς συνεργάτες και άλλους εμπειρογνώμονες για να αναπτύξει και να εφαρμόσει αυτήν την ιδέα σε επιτόπιες δοκιμές σε ολόκληρη την Ευρώπη ώστε να διασφαλίσει ότι είναι ένα εμπνευσμένο και αποτελεσματικό εργαλείο για να βοηθήσει τις μελλοντικές γενιές να είναι πιο δημιουργικές.

Ο Jason Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe, σχολίασε: «Η Kia πιστεύει στη δύναμη της καινοτομίας, της έμπνευσης και της δημιουργικότητας, κάτι που βλέπω καθημερινά  καθώς συνεχίζουμε να δημιουργούμε πιο προοδευτικές, βιώσιμες λύσεις κινητικότητας. Μέσω του Creativity Drive της Kia, θέλουμε να υποστηρίξουμε τους νέους σε όλο τον κόσμο να είναι τόσο δημιουργικοί όσο θα τους επιτρέπει το μυαλό τους. Για να συνεχίσει η κοινωνία να προχωρά, πιστεύουμε ότι η δημιουργικότητα χρειάζεται όχι μόνο να επιβιώσει, αλλά και να ευδοκιμήσει στο μυαλό των μελλοντικών γενεών».

Το Kia’s Creativity Drive έρχεται λίγο μετά το επαναλανσάρισμα της εταιρικής ταυτότητας της Kia από τις αρχές του τρέχοντος έτους με την υιοθέτηση νέου εταιρικού λογότυπου, νέου σλόγκαν της μάρκας και της ολοκαίνουργιας φιλοσοφίας σχεδιασμού – Opposites United. Ο τολμηρός αυτός μετασχηματισμός της Kia στοχεύει στην καθιέρωση ηγετικής θέσης στον μελλοντικό κλάδο κινητικότητας, ανανεώνοντας σχεδόν όλες τις πτυχές της δραστηριότητάς της, από την επωνυμία και το σχεδιασμό έως τη λειτουργικότητα, την τεχνολογία, την εμπειρία χρήστη και τη βιώσιμη απόδοση.

Η τεχνολογική δημιουργικότητα ήταν καθοριστική για την ανάπτυξη του Kia EV6, του πρώτου αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της Kia. Το κομψό crossover διαθέτει προηγμένες δυνατότητες γρήγορης φόρτισης 800V που θα επιτρέπουν φόρτιση 10% έως 80% σε μόλις 18 λεπτά, με μια δυνητική αυτονομία οδήγησης άνω των 510 χιλιομέτρων. Το Kia EV6 είναι το πρώτο αποκλειστικά BEV που παράγεται από την Kia χρησιμοποιώντας την ολοκαίνουργια πλατφόρμα Electric-Global Modular (E-GMP). Η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει τη σειρά EV με 11 νέα μοντέλα BEV έως το 2026 – επτά βασισμένα στην E-GMP και τέσσερα EV με βάση υπάρχοντα μοντέλα. Τα βιβλία παραγγελιών για το Kia EV6 είναι πλέον ανοιχτά, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται σε ολόκληρη την Ευρώπη το τέταρτο τρίμηνο του 2021.

Προηγούμενο άρθροΤο κοινό δημιουργεί το νέο Puma ST Special Edition
Επόμενο άρθροAB Volvo: πρόταση διανομής κερδών στους μετόχους