Καμπάνια ηλεκτροκίνησης LeasePlan:

Η καμπάνια ηλεκτροκίνησης της LeasePlan δίνει καθησυχαστικη απάντηση στο κλασικό ερώτημα: “Θεσσαλονίκη… πάει;”

H LeasePlan θέλοντας να μας «οδηγήσει» στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, δημιουργεί μία μοναδικά χιουμοριστική digital σειρά, τεσσάρων επεισοδίων, με πρωταγωνιστές τους ηθοποιούς Άλκηστη Ζιρώ, Αντώνη Χρήστου και ένα Volvo C40 Recharge.

Η ενθουσιώδης Άλκηστις αποφασίζει να πάει με τον φίλο της Αντώνη, ένα αξέχαστο roadtrip Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο Αντώνης, όχι και τόσο ενθουσιώδης, ούτε ανοικτός σε νέες προκλήσεις, αναγκάζεται να το ζήσει και να γίνει όπως λέει χαρακτηριστικά «το πειραματόζωο της ηλεκτροκίνησης». Τι ακολουθεί; Μοναδικές ατάκες, χρήσιμες πληροφορίες, αξέχαστες εικόνες… και ένα roadtrip γεμάτο ηλεκτροκίνηση και ευχάριστες ανατροπές. Και φυσικά μία απάντηση (Spoiler Alert): “Ναι, Θεσσαλονίκη πάει!”

Θέλαμε να «φορτίσουμε» το κοινό με πληροφορίες και να απαντήσουμε στα ερωτήματα των «ανήσυχων», καθώς η ηλεκτροκίνηση αναδεικνύεται και στη χώρα μας τόσο ως το “what’s next” προς τη βιώσιμη μετακίνηση όσο και ως μία εύκολη υπόθεση και μια ξέγνοιαστη επιλογή – όπως το ταξίδι της Άλκηστης και του Αντώνη», δήλωσε ο Γιάννος Ζαφείρης, Επικεφαλής Marketing LeasePlan Ελλάδας.

«Συνοδηγοί» σε αυτή την προσπάθεια η “Faze”, που μπήκε στην πρίζα και ανέλαβε, με τη συμβολή του Creative Director Στέλιου Βάσιλα, το concept, branding και την υλοποίηση αυτής της ιδέας, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής, που ανέλαβε την ταξιδιάρικη κινηματογράφηση, «Οkay, Nice». H ομάδα της Reprise διαχειρίστηκε το ευρύ πλάνο προώθησης και performance marketing.

Δείτε την καμπάνια ηλεκτροκίνησης της LeasePlan εδώ.

Προηγούμενο άρθροΠροϋποθέσεις δημιουργίας θέσεων στάθμευσης δικύκλων
Επόμενο άρθροΝέο Opel Astra Electric, αμιγώς ηλεκτρικό best-seller