Το best-seller της compact κατηγορίας, το νέο Opel Astra Electric, γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό και συνδεδεμένο.

Η Opel ανοίγει το επόμενο πρωτοποριακό κεφάλαιο στην ιστορία της με το νέο Astra: σήμερα, ο Γερμανός κατασκευαστής αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Opel Astra Electric. Η μάρκα σήμα τον κεραυνό παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra ευρείας παραγωγής στην επιτυχημένη ιστορία δεκαετιών του compact best seller της, που πρόσφατα στέφθηκε νικητής του τίτλου “Golden Steering Wheel 2022”[2] .

«Το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric είναι πραγματικά πρωτοπόρο. Είναι απολύτως κατάλληλο για καθημερινή χρήση, ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και άφθονη οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπους. Αυτό εννοούμε όταν μιλάμε για “Greenovation” (Πράσινη Καινοτομία)» δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl. «Παράλληλα, συνεχίζουμε την ηλεκτρική μας επέλαση. Το νέο Opel Astra Electric είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη».

Οι πελάτες του Opel Astra θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερες εναλλακτικές λύσεις συστημάτων κίνησης συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της μάρκας. Εκτός από τους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, το Astra ήδη διατίθεται σε ηλεκτροκίνητη plug-in hybrid έκδοση, συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου Astra GSe. Η γκάμα κινητήριων συνόλων σύντομα θα ολοκληρωθεί με το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από την άνοιξη του 2023.

Οδηγική απόλαυση με περιβαλλοντική ευθύνη

Το νέο Opel Astra Electric θα “ηλεκτρίσει” το αγοραστικό κοινό, αφού προσφέρει γνήσια οδηγική απόλαυση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 115 kW/156 hp και ισχυρή ροπή 270 Nm – και τα δύο άμεσα διαθέσιμα, με το πρώτο άγγιγμα του γκαζιού, για ζωηρή εκκίνηση και εντυπωσιακή επιτάχυνση. Και ενώ σε άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h ή 160 km/h, το νέο Astra Electric έχει τελική ταχύτητα 170 km/h. Επιπλέον, ο οδηγός του Astra Electric μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Eco, Normal και Sport, ανάλογα με το οδηγικό του στυλ.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, η είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς και χαμηλό κέντρο βάρους, για πιο δυναμική οδήγηση. Το νέο Astra Electric μπορεί να καλύψει μέχρι και 416 χιλιόμετρα χωρίς εκπομπές ρύπων (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP1). Καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια μόλις 12,7 kWh ανά 100 km (14,9 kWh σύμφωνα με τον κύκλο WLTP), κάτι που το καθιστά ιδανικό για καθημερινή χρήση, αλλά και απόλυτα ικανό για πιο μακρινά ταξίδια. Όταν το αμιγώς ηλεκτρικό Astra χρειαστεί επαναφόρτιση, αρκεί ένα σύντομο «pit stop» σε έναν σταθμό φόρτισης. Η μπαταρία του Astra Electric μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.

Ζήστε την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης με το AstraElectric

Το εσωτερικό υπόσχεται επίσης μια “ηλεκτρισμένη” οδηγική εμπειρία. Τα εργονομικά καθίσματα Active Sport  εξασφαλίζουν στον οδηγό και τους επιβάτες του Astra Electric το υψηλότερο επίπεδο άνεσης. Τα καθίσματα είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Campaign for Healthier Backs) και προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν μια ευρεία γκάμα χειροκίνητων και ηλεκτρικών ρυθμίσεων.

Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10’’ μεταφέρει τον οδηγό σε ένα μοντέρνο περιβάλλον. Το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν. Χάρη στο head-up display (E-HUD) και τη λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας, ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στον δρόμο. Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (active lane keep assist), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross traffic alert) και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας (semi-automated lane change), περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο Intelli-Drive 2.0 ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια.

Είναι σαφές ότι με το νέο Astra Electric η Opel ανοίγει ένα καινούργιο, αμιγώς ηλεκτρικό για πρώτη φορά, κεφάλαιο στη μακρά ιστορία της στην compact κατηγορία.


[1] Η αυτονομία ορίζεται σύμφωνα με τη διαδικασία WLTP (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151). Η πραγματική αυτονομία μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τις καθημερινές συνθήκες λειτουργίας και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το προσωπικό στυλ οδήγησης, τα χαρακτηριστικά της διαδρομής, την εξωτερική θερμοκρασία, και τη χρήση συστημάτων θέρμανσης, κλιματισμού και “preconditioning”.

[2] AUTO BILD έκδοση 45/2022 και BILD am SONNTAG έκδοση 46/2022, κατηγορία “Καλύτερο αυτοκίνητο με τιμές κάτω των €50.000”.

Προηγούμενο άρθροΚαμπάνια ηλεκτροκίνησης LeasePlan: “Θεσσαλονίκη… πάει;”
Επόμενο άρθροNissan, “πράσινο” δάνειο 200 δισ. γιεν