The all-new BMW 3 Series Sedan, Model Sport Line

Ήπια υβριδική τεχνολογία σε περισσότερα μοντέλα BMW από την άνοιξη του 2020. Η BMW ανακοίνωσε πως θα μειώσει περαιτέρω την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων των μοντέλων της με τη συστηματική χρήση εξελιγμένης τεχνολογίας κίνησης.

Παράλληλα με την επέκταση της γκάμας πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων που προγραμματίζεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς, τόσο η απόδοση όσο και η ποιότητα των καυσαερίων των βενζινοκίνητων οχημάτων θα βελτιωθούν σημαντικά.  Αυτό θα επιτευχθεί με μία καινοτόμα υβριδική τεχνολογία η οποία μετά την BMW Σειρά 5, από τον Μάρτιο και τον Απρίλιο θα υιοθετηθεί στα μοντέλα BMW Σειρά 3, BMW X3 και BMW X4. Εξάλλου, την άνοιξη του 2020, 33 επιπλέον μοντέλα BMW θα πληρούν ήδη το πρότυπο Euro 6d, που θα γίνει υποχρεωτικό από το 2021.

Ένα ακόμα κινητήριο σύνολο για την BMW Σειρά 1 και πρόσθετοι κινητήρες για τις BMW Σειρά 3 Sedan και BMW Σειρά 3 Touring θα διευρύνουν τη γκάμα διαθέσιμων λύσεων στις πολυτελείς compact και μεσαίες κατηγορίες, ενώ νέες επιλογές εξατομίκευσης εσωτερικού θα αναδείξουν περαιτέρω την προσωπικότητα των BMW X5, BMW X6 και BMW X7.

The new BMW 3 Series Touring, Modell Luxury Line

Ήπια υβριδική τεχνολογία με μίζα γεννήτρια 48-volt σε περισσότερα μοντέλα

Η BMW επεκτείνει τη χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και σε άλλα μοντέλα. Αυτή η καινοτομία που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το φθινόπωρο του 2019 για τις τέσσερις εκδόσεις της BMW 520d [1], περιλαμβάνει έναν εξαιρετικά ισχυρό σύνολο (μίζα-γεννήτρια) 48-volt και μία πρόσθετη μπαταρία και αυξάνει την απόδοση και τη δυναμική οχημάτων εφοδιασμένων με αυτή την τεχνολογία. Από την άνοιξη του 2020, η ήπια υβριδική τεχνολογία θα προσφέρεται στάνταρ και για τα μοντέλα BMW 320d Sedan [2], BMW 320d Touring [3], BMW 320d xDrive Sedan [4], BMW 320d xDrive Touring [5], BMW X3 xDrive20d [6] και BMW X4 xDrive20d [7].

Η ήπια υβριδική τεχνολογία προσφέρει πολύ περισσότερες δυνατότητες αξιοποίησης της ανακτημένης ενέργειας μέσω πέδησης. Η ενέργεια που ανακτάται κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα δεν χρησιμοποιείται μόνο για να τροφοδοτεί τις ηλεκτρικές λειτουργίες του οχήματος αλλά και για να παράγει πρόσθετη ελκτική ισχύ. Η μίζα-γεννήτρια 48-volt υποστηρίζει το σύστημα κίνησης με έως 8 kW/11 hp. Λειτουργώντας ως ένα άμεσο ηλεκτρικό overboost αυξάνει την επιτάχυνση από στάση. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού,  το ηλεκτρικό overboost μπορεί να χρησιμοποιείται για την υποστήριξη του κινητήρα καύσης, επιτρέποντάς του να λειτουργεί όσο γίνεται συχνότερα στο εύρος φορτίου μέγιστης απόδοσης ώστε να μειώνεται η κατανάλωση. Επιπλέον, κατά την οδήγηση εκτός του εύρους φορτίου μέγιστης απόδοσης υπάρχει δυνατότητα τροφοδοσίας της μπαταρίας 48-volt με πρόσθετη ενέργεια από τη μίζα-γεννήτρια όταν χρειάζεται.

Η μίζα-γεννήτρια 48-volt προσφέρει εξαιρετικά ομαλό σβήσιμο του κινητήρα, και ταχύτερη και πιο άνετη επανεκκίνηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, όταν το Auto Start Stop ενεργοποιείται σε διασταυρώσεις ή μποτιλιαρίσματα. Όταν το όχημα επιβραδύνει, ο θερμικός κινητήρας μπορεί να αποσυνδέεται με ταχύτητα κάτω από 15 km/h. Η κινητική ενέργεια κατά την επιβράδυνση μέχρι και τη στάση μπορεί να ανακτηθεί. Η λειτουργία ρολαρίσματος που αυξάνει την απόδοση έχει επίσης βελτιστοποιηθεί. Με ταχύτητα έως 160 km/h, η χαρτογράφηση δεν περνά πλέον σε πρόγραμμα ρελαντί, αλλά ο θερμικός κινητήρας ‘αποσυνδέεται’ πλήρως. Στο ταξίδι, η επανεκκίνηση κινητήρα είναι επίσης άμεση και άνετη. Η βελτιστοποιημένη λειτουργία “coasting” (ρολάρισμα) διατίθεται στα COMFORT και ECO-PRO modes του διακόπτη Ελέγχου Οδηγικής Εμπειρίας.

Ήπια υβριδική τεχνολογία - BMW
BMW 48 V Mild Hybrid Technology Recuperation

Βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων: 40 μοντέλα BMW ήδη πληρούν το μελλοντικό πρότυπο Euro 6d.

Με μία περαιτέρω βελτιστοποίηση των εκπομπών ρύπων πολυάριθμων μοντέλων, η BMW προετοιμάζεται για σχετικές μελλοντικές διατάξεις που θα τεθούν σε ισχύ. Από την άνοιξη του 2020, 33 ακόμα μοντέλα από διάφορες σειρές θα συμμορφώνονται με το πρότυπο Euro 6d. Κατά συνέπεια, 40 μοντέλα BMW πληρούν τις απαιτήσεις που θέτει ένα πολύ αυστηρότερο πρότυπο, ένα χρόνο πριν τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός περί εκπομπών ρύπων.

Τα οχήματα που θα συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές Euro 6d από την άνοιξη του 2020 περιλαμβάνουν εκδόσεις της BMW Σειράς 1, BMW Σειράς 2 και BMW Σειράς 3 καθώς και των μοντέλων BMW X1, BMW X2, BMW X3, BMW X4, BMW X5 και BMW X6.

Νέα κινητήρια σύνολα για τις BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 3 Sedan και BMW Σειρά 3 Touring

Από το Μάρτιο του 2020, πρόσθετα κινητήρια σύνολα εμπλουτίζουν τη γκάμα για τις BMW Σειρά 1 και BMW Σειρά 3. Η BMW 120d [8] θα προστεθεί στη γκάμα μοντέλων της πολυτελούς compact κατηγορίας. Η ισχύς 140 kW/190 hp που παράγεται από τον δίλιτρο, τετρακύλινδρο κινητήρα diesel τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός στάνταρ 8-τάχυτου κιβωτίου Steptronic, επιτρέποντας στη νέα BMW 120d να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 7,3 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 231 km/h. Η νέα BMW 120d είναι ένα από τα μοντέλα που ήδη συμμορφώνονται με το πρότυπο Euro 6d.

Ένας νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.000 κ.εκ. τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo ολοκληρώνει τη γκάμα μηχανικών συνόλων της νέας BMW Σειράς 3

Ο κινητήρας της νέας BMW 318i Sedan [9] και της νέας BMW 318i Touring [10] αποδίδει μέγιστη ισχύ 115 kW/156 hp και μέγιστη ροπή 250 Nm. Η γκάμα στάνταρ εξοπλισμού για τη νέα BMW Σειρά 3 περιλαμβάνει ένα 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/ ολοκληρώνεται σε 8,4 δευτερόλεπτα για το Sedan και 8,7 αντίστοιχα για το μοντέλο Touring. Η τελική ταχύτητα είναι 223 km/h (BMW 318i Sedan) και 220 km/h (BMW 318i Touring) αντίστοιχα.

BMW Σειρά 7 και BMW Σειρά 8 με περισσότερες επιλογές στάνταρ εξοπλισμού, δερμάτινων επενδύσεων και χρωματικών συνδυασμών εσωτερικού για τις BMW X5, BMW X6 και BMW X7

Από τον Μάρτιο του 2020, διευρύνεται η γκάμα στάνταρ χαρακτηριστικών και αναβαθμίζεται το επίπεδο άνεσης των πολυτελών μοντέλων BMW Σειράς 7 και BMW Σειράς 8. Στο μέλλον, τα πολυτελή sedan της BMW Σειράς 7, τα πολυτελή σπορ μοντέλα της BMW Σειράς 8 και οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων των BMW M8 Competition Coupe [11], BMW M8 Competition Convertible [12] και BMW M8 Competition Gran Coupe [13] θα εφοδιάζονται με μία αυτόματη λειτουργία απαλού κλεισίματος (soft-close) για τις πόρτες.

Με την ευρύτερη γκάμα δερμάτινων επενδύσεων και χρωματικών συνδυασμών εσωτερικού, προσφέρονται τώρα νέες δυνατότητες εξατομίκευσης των μοντέλων BMW X5, BMW X6 και BMW X7. Από τον Απρίλιο, η περφορέ δερμάτινη επένδυση Vernasca σε χρωματικό συνδυασμό Canberra Beige/Black θα διατίθεται επιπλέον γι’ αυτά τα τρία μοντέλα. Στο μέλλον, η BMW X6 μπορεί να παραγγέλνεται με περφορέ δερμάτινη επένδυση Vernasca σε Cognac/Black. Για το Sports Activity Coupe αυξάνονται οι διαθέσιμες επιλογές BMW Individual με τη δερμάτινη επένδυση Merino σε χρωματικούς τόνους Tartufo/Black, Ivory White/Black και Ivory White/Night Blue/Black και πλήρως δερμάτινη επένδυση εσωτερικού Merino της BMW Individual στους χρωματικούς συνδυασμούς Coffee/Black και Tartufo/Black. Νέες προτάσεις για την BMW X6: Υψηλών προδιαγραφών Poplar Grain, Anthracite-Brown, open-pored.

Τα νέα μοντέλα BMW από την άνοιξη του 2020*
BMW Σειρά 1  Ισχύς (kW/hp) Κατανάλωση καυσίμου, πρότυπο Ε.Ε. (l/100 km) Εκπομπές CO2
(g/km)
BMW 120d 140/190 4,6 – 4,3 121 – 112
       
BMW Σειρά 3 Sedan Ισχύς (kW/hp) Κατανάλωση καυσίμου, πρότυπο Ε.Ε. (l/100 km) Εκπομπές CO2
(g/km)
BMW 318i Sedan 115/156 5,7 – 5,3 130 – 120
       
BMW Σειρά 3 Touring Ισχύς (kW/hp) Κατανάλωση καυσίμου, πρότυπο Ε.Ε. (l/100 km) Εκπομπές CO2
(g/km)
BMW 318i Touring 115/156 6,2 – 5,7 140 – 130

* Όλα τα νέα μοντέλα θα διατίθενται με έναρξη παραγωγής τον Μάρτιο του 2020 

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2 και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία. Η αυτονομία λαμβάνει υπόψη τις διαφορετικές διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού και ενδέχεται να παρουσιάζει διαφορές. Οι τιμές ήδη βασίζονται στη νέα οδηγία WLTP και έχει γίνει αναγωγή στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης. Στα οχήματα αυτά, ενδέχεται να ισχύουν διαφορετικές τιμές από αυτές που δημοσιεύονται εδώ για την επιβολή φόρων και λοιπών ειδικών τελών που βασίζονται (επίσης) σε εκπομπές CO2 (εξαρτάται από την τοπική νομοθεσία).

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επίσημες τιμές κατανάλωσης, ειδικές τιμές εκπομπών CO2 και κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να ανατρέξετε στο σχετικό εγχειρίδιο “Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption of new passenger cars“.

[1] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4,9 – 4,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 128 – 108 g/km

[2] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4,1 – 4,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 107 – 105 g/km

[3] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4,3 – 4,2 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 112 – 109 g/km

[4] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4,4 – 4,3 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 117 – 114 g/km

[5] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4,5 – 4,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 119 – 117 g/km

[6] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,1 – 4,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 134 – 126 g/km

[7] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,1 – 4,8 l/100 km; εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 133 – 125 g/km

[8] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 4,6 – 4,3 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 121 – 112 g/km

[9] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,7 – 5,3 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 130 – 120 g/km

[10] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,2 – 5,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 140 – 130 g/km

[11] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,6 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 242 g/km

[12] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 246 g/km

[13] κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 244 g/km

Προηγούμενο άρθροΗ Subaru επιλέγει την πλοήγηση TomTom για τις ΗΠΑ
Επόμενο άρθροΗ WeShare επεκτείνεται σε επτά ευρωπαϊκές πόλεις