To instacar ανακοίνωσε την οικονομική πρόοδο του πρώτου εξαμήνου του έτους, με πρόβλεψη κύκλου εργασιών άνω των 20 εκατ. ευρώ για το 2024.
Τα οικονομικά στοιχεία επιβεβαιώνουν τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας της εταιρείας, η οποία από την αρχή του έτους έχει διευρύνει σημαντικά τόσο τη δυναμική της στην αγορά όσο και τις υπηρεσίες της, επεκτείνοντας παράλληλα τη δραστηριότητά της και στην αγορά αυτοκινήτων.
Η στρατηγική ανάπτυξης του instacar οδηγεί σε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών, ο οποίος αναμένεται να ξεπεράσει τα 20 εκατ. ευρώ το 2024, έναντι 13,25 εκατ. το 2023 και 6,45 εκατ. το 2022. Σε επίπεδο κερδοφορίας, το instacar καταγράφει -για το πρώτο εξάμηνο- αύξηση του EBITDA και του EBIT κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες σε απόλυτη βάση ετησίως, υπερβαίνοντας τα 4 εκατ. και το 1 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Αυτή η αύξηση αποδίδεται στην περαιτέρω ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας της εταιρείας καθώς και στη συνεκτική οικονομική στρατηγική που εφαρμόζει.
Το 2024, το instacar διεύρυνε τη δραστηριότητά του, εισάγοντας τη νέα υπηρεσία πώλησης οχημάτων. Αυτή η υπηρεσία αποτελεί τον δεύτερο πυλώνα ανάπτυξης, παράλληλα με την ενίσχυση της παρουσίας του στην αγορά του ευέλικτου leasing οχημάτων, το οποίο λανσάρισε στην ελληνική αγορά το 2019.
«Τα οικονομικά αποτελέσματα του instacar αποτυπώνουν τη σταθερή ανάπτυξή μας, η οποία συνεχίζεται και το 2024. Διευρύνουμε τη δυναμική μας στην αγορά, αναπτύσσουμε νέες συνεργασίες, διατηρούμε θετικό ρυθμό αύξησης προσωπικού και επενδύουμε στη δημιουργία ενός διευρημένου κοινωνικού αποτυπώματος. Παραμένουμε προσηλωμένοι στην επέκταση της τεχνολογικής υπεροχής, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός πλήρους, πρωτοπόρου οικοσυστήματος μεταξύ οχημάτων και πελατών, μέσω ενός ενιαίου λογισμικού. Η ομάδα του instacar, οι πελάτες μας και οι επενδυτές μας, η Autohellas, ο όμιλος Olympia και το Elikonos 2 SCA SICAR συνεχίζουν να είναι οι καταλυτικοί παράγοντες για ακόμη μια χρονιά σημαντικής ανάπτυξης», σημείωσε ο Αντώνης Σαμοθράκης, συν-ιδρυτής και CEO του instacar.
Το instacar ιδρύθηκε το 2018 και πραγματοποίησε το επίσημο λανσάρισμα της υπηρεσίας του τον Σεπτέμβριο του 2019 παρέχοντας μια καινοτόμο λύση που καλύπτει το κενό ανάμεσα στην ενοικίαση αυτοκινήτου και το παραδοσιακό leasing. Η πλέον επιτυχημένη ελληνική startup, μέσα σε λίγα μόλις χρόνια λειτουργίας, έχει καταφέρει να ταυτίσει το όνομά της με το ευέλικτο συνδρομητικό μοντέλο αυτοκινήτου. Έχει επιπλέον προσελκύσει σημαντικές επενδύσεις και στρατηγικές συνεργασίες, οι οποίες της επιτρέπουν να υλοποιεί ένα ευρύ στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης.
Φωτογραφία: αρχείου