Το 2020, η Volkswagen Financial Services (VWFS) σημείωσε λειτουργικό αποτέλεσμα 2,8 δισ. ευρώ. Μπορεί να μειώθηκε κατά 5,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά εξακολουθεί να αποτελεί το δεύτερο υψηλότερο αποτέλεσμα που σημείωσε ποτέ η εταιρεία. Και η VWFS αποβλέπει ακόμα υψηλότερα: κέρδη 4 δισ.ευρώ έως το 2025.

Μερικά βασικά στοιχεία του ετήσιου απολογισμού:

  • Το πλήθος των νέων συμβάσεων παγκοσμίως ανήλθε στα 7,9 εκατομμύρια το 2020 (-6,9% έναντι του 2019).
  • Ωστόσο, το πλήθος των τρεχουσών συμβάσεων αυξήθηκε ελαφρά στις 21,9 εκατομμύρια μονάδες (+ 1,9%).
  • Το σύνολο ενεργητικού ανήλθε στα 225,6 δισεκατομμύρια ευρώ (+ 1%).

Πολύ πάνω από τις προσδοκίες

Ο Frank Fiedler, CFO της εταιρείας, επεσήμανε ιδιαίτερα την “παγκόσμια αύξηση διείσδυσης στην αγορά και μια σημαντικά καλύτερη απόδοση Q4” ως αιτίες λειτουργικού αποτελέσματος πολύ ανώτερου από τις αρχικές προσδοκίες. Επιπλέον, το χαμηλότερο από το προβλεπόμενο κόστος κινδύνου, μετά το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, είχε επίσης θετική επίδραση στο αποτέλεσμα.

Του χρόνου, η VWFS αναμένει τα αποτελέσματά της να ευθυγραμμιστούν με αυτά του 2019. Κοιτάζοντας στο μέλλον, η εταιρεία είναι πεπεισμένη πως θα επιτύχει τον στόχο της των 30 εκατομμυρίων συμβολαίων παγκοσμίως έως το 2025. Οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης είναι και παραμένουν:

  • ψηφιοποίηση του επιχειρηματικού μοντέλου της VWFS,
  • παγκόσμια επέκταση της δραστηριότητας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και
  • μεγαλύτερη εστίαση στον τομέα του ευρωπαϊκού στόλου.

Ως εκ τούτου, μέχρι το 2025 η VWFS προβλέπει λειτουργικό αποτέλεσμα περίπου 4 δισεκατομμυρίων ευρώ, με το σύνολο ενεργητικού να ανέρχεται στα 300 δισεκατομμύρια ευρώ περίπου. “Χάρη στην οργανωτική αναπροσαρμογή μας το 2017, μπορούμε να το επιτύχουμε χωρίς πρόσθετο μετοχικό κεφάλαιο”, τόνισε ο κ. Fiedler.

600 εκατομμύρια σημεία επαφής

Παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του 2020, ο Lars Henner Santelmann (φωτογραφία), Πρόεδρος του ΔΣ της VWFS ανακοίνωσε “ένα τόσο καλό αποτέλεσμα, δεδομένων των εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών”. Επαίνεσε την ευρωστία του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας, υποστηριζόμενο, τόσο από το συνεπές πρόγραμμα μείωσης κόστους, όσο και από τις έγκαιρες επενδύσεις της στην ψηφιοποίηση.

Έχοντας ήδη επενδύσει 500 εκατ. ευρώ στην ψηφιοποίηση πριν από το Covid-19, η VWFS βρίσκεται σε πλήρη αναδιαμόρφωση, προς μια “προσέγγιση άμεσων πωλήσεων βάσει δεδομένων”. Περαιτέρω υπηρεσίες κινητικότητας (συμπεριλαμβανομένων συνδρομών οχημάτων και υπηρεσιών στάθμευσης, ανεφοδιασμού και φόρτισης αυτοκινήτων) θα αυξήσουν σύντομα το πλήθος των σημείων επαφής πελατών από περίπου 210 εκατομμύρια στα 400-600 εκατομμύρια ετησίως.

“Επιθυμούμε να συνεχίσουμε την εμπλοκή μας με το όχημα και τον πελάτη στο μέλλον και να συμμετέχουμε σε όλη την αλυσίδα αξίας αυτοκινήτου καλύτερα από ό, τι μέχρι σήμερα”, κατέληξε ο κ. Santelmann.

Προηγούμενο άρθροTα ADVAN Sport V107 της Yokohama σε πολυτελή BMW
Επόμενο άρθροVolvo Group – SSAB: οχήματα από χάλυβα χωρίς ορυκτά