Μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες που διαθέτουν επαρκείς προμήθειες μπαταριών θα αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια, καθώς η ηλεκτροκίνηση επιταχύνεται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volvo Cars ανακοίνωσε με ευχαρίστηση πως έχει υπογράψει μακροπρόθεσμες συμφωνίες πολλών δισ. δολαρίων με την CATL και την LG Chem, για την προμήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου κατά την επόμενη δεκαετία.
“Το μέλλον της Volvo Cars είναι ηλεκτρικό και είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε πέραν της μηχανής εσωτερικής καύσης”, ανέφερε ο CEO τηε εταιρείας, Håkan Samuelsson σε σχετική ανακοίνωση. “Οι σημερινές συμφωνίες με την CATL και την LG Chem δείχνουν πώς θα πιάσουμε τους φιλόδοξους στόχους μας ηλεκτροκίνησης”.
Η LG Chem, κορυφαία κατασκευάστρια μπαταριών της Νότιας Κορέας, προμηθεύει ήδη μπαταρίες για τα υβριδικά μοντέλα της Volvo, συμπεριλαμβανομένων των XC60 T8, V60 T8, S90 T8, V90 T8 και XC90 T8. Σύντομα, η σειρά PHEV της Volvo θα υποδεχθεί ένα νέο μοντέλο, το XC40, το οποίο κατασκευάζεται στη Γάνδη, στο Βέλγιο. Επίσης, σε αυτό το εργοστάσιο της Volvo θα κατασκευαστεί το πλήρως ηλεκτρικό XC40, από τις αρχές του 2020.
Η LG Chem ήταν ο πρώτος Ασιάτης προμηθευτής που έστησε εργοστάσιο μπαταριών στην Ευρώπη, όταν ξεκίνησε παραγωγή σε νέα μονάδα της Πολωνίας πέρυσι για τις Daimler, Porsche, Volvo, Audi, Renault και Jaguar (σύμφωνα με το Autonews.com). Η κινεζική ανταγωνιστική CATL αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή της στο Erfurt της Γερμανίας το 2022. Ο πρώτος πελάτης που θα εξυπηρετηθεί θα είναι η BMW.
Σήμερα, ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν προβλήματα διάθεσης λόγω της έλλειψης επαρκούς προμήθειας μπαταριών. Η Audi έχει μειώσει την παραγωγή του e–tron στις Βρυξέλλες, ενώ η Tesla προσπαθεί να πείσει την Panasonic να διπλασιάσει την παραγωγή της στο Gigafactory της Nevada.