XC90 Recharge

Η Volvo Cars λανσάρισε μόλις το Stay Home Store, μια νέα ιδέα πωλήσεων μέσω διαδικτύου σε αρκετές ευρωπαϊκές αγορές που βρίσκονται σε καραντίνα, επιτρέποντας στους ενδιαφερόμενους εκεί να αγοράσουν ή να εκμισθώσουν ένα ολοκαίνουργιο Volvo online, από την ασφάλεια και την άνεση του σπιτιού τους, εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19.

Το Volvo Stay Home Store θα είναι αρχικά διαθέσιμο στις ακόλουθες χώρες: Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Βέλγιο και Ηνωμένο Βασίλειο.

Η ιδέα του Stay Home Store αξιοποιεί το υπάρχον διαδικτυακό εργαλείο πωλήσεων της Volvo Cars και παρέχει στους πελάτες και τους αντιπροσώπους μια νέα, διαφανή και εύχρηστη πλατφόρμα για αλληλεπίδραση, χωρίς να χρειάζεται να συναντηθούν στην προσωπικά.

Οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν αμέσως και να επιλέξουν από μια σειρά ελκυστικών τιμών σε νέα Volvo. Αντικατοπτρίζοντας το τρέχον οικονομικό κλίμα, η ιδέα του Stay Home Store προσφέρει επίσης στους αγοραστές πρόσθετες επιλογές ευελιξίας, όπως χωρίς προκαταβολή ή περιόδους δανεισμού χωρίς πληρωμή.

Lex Kerssemakers – Global head of Commercial Operations

“Θέλουμε να δώσουμε στους πελάτες τη δυνατότητα να βρουν το νέο Volvo που τους ταιριάζει, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν να τελειώσει η τρέχουσα πανδημία”, δήλωσε ο Lex Kerssemakers, παγκόσμιος επικεφαλής Commercial Operations. “Η διαδικτυακή ομάδα πωλήσεών μας έχει αναπτύξει ένα εξαιρετικό διαδικτυακό εργαλείο – και επειδή καταλαβαίνουμε ότι η απόκτηση αυτοκινήτου είναι μια μεγάλη δέσμευση ειδικά τώρα, προσφέρουμε στους πελάτες μας πρόσθετες επιλογές χρηματοδότησης”.

Η προσφορά Stay Home Store θα διατίθεται σε τρία μοντέλα σε κάθε χώρα, με την ακριβή προσφορά να διαφέρει ανά αγορά. Μετά την αρχική διάθεση σε χώρες που αντιπροσωπεύουν το 60% του ευρωπαϊκού όγκου πωλήσεων της Volvo Cars, αναμένεται να προστεθούν περισσότερες αγορές στο μέλλον.

Το λανσάρισμα του Stay Home Store ακολουθεί την εισαγωγή στις αρχές του μήνα της υπηρεσίας Volvo Valet στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στην Κίνα, μια παρόμοια υπηρεσία υψηλής ποιότητας για συντήρηση αυτοκινήτων προσφέρεται στους πελάτες της Volvo μέσω WeChat, της δημοφιλούς πλατφόρμας για κινητά που χρησιμοποιείται για μια σειρά διαφορετικών υπηρεσιών από Κινέζους καταναλωτές.

Στην Ελλάδα η Volvo Car Hellas εξέλιξε και έθεσε από τις 10 Απριλίου σε λειτουργία το Volvo Online Ordering. Από την άνεση και την ασφάλεια του προσωπικού του χώρου, ο υποψήφιος πελάτης μπορεί πλέον να βρει συγκεντρωμένες όλες τις τρέχουσες προσφορές για τα μοντέλα της Volvo και να κατοχυρώσει αυτή που τον ενδιαφέρει, ενώ ο Επίσημος Διανομέας της επιλογής του θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί του.

Εκτός από την περιεκτική πληροφόρηση που λαμβάνει για όλες τις τρέχουσες προσφορές, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να εξερευνήσει τα νέα χρηματοδοτικά προγράμματα που προσφέρονται σε συνεργασία με την Eurobank, αλλά και να υλοποιήσει τα πρώτα στάδια της παραγγελίας του. Έτσι, κρατώντας τις αποστάσεις offline, μπορεί να “κρατήσει” ένα Volvo online.

 

 

Προηγούμενο άρθροΤύποι καυσίμων νέων λεωφορείων, κυρίαρχο το ντίζελ
Επόμενο άρθροNέα Mercedes-Benz GLA, μεγαλύτεροι χώροι, περισσότερη ασφάλεια