Στην Έκθεση Micromobility την περασμένη εβδομάδα, η Volkswagen Commercial Vehicles παρουσίασε το νέο Cargo e-Bike, το οποίο θα λανσαριστεί φέτος.

Η micromobility expo, στο Ανόβερο, ήταν η πρώτη του είδους και περιελάμβανε συνέδριο και παρουσιάσεις για την προώθηση της αστικής μικροκινητικότητας, την απάντηση στις ανάγκες της αστικής κυκλοφορίας και τις προκλήσεις του σήμερα και του αύριο.

Μεταξύ των εκθετών ήταν και η Volkswagen Commercial Vehicles, η ανεξάρτητη μάρκα του Ομίλου Volkswagen, που ασχολείται με την ανάπτυξη, κατασκευή και πώληση ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με τα Transporter, Caddy, Crafter και Amarok στο χαρτοφυλάκιό της.

Ένα προϊόν του σήμερα, όραμα για το μέλλον

Η Volkswagen Commercial Vehicles δεν παρουσίασε μόνο το Cargo e-Bike, αλλά συμμετείχε και στο συνέδριο με τη διεξαγωγή συζητήσεων και παρουσιάσεων σχετικά με την καινοτομία, τις βέλτιστες πρακτικές και τις πιθανές λύσεις μικροκινητικότητας. Στόχος κάθε συμμετέχοντα σε αυτό ήταν να σκιαγραφήσει το όραμά του για την μικροκινητικότητα του μέλλοντος και να παρουσιάσει ένα νέο και καινοτόμο προϊόν μικροκινητικότητας σήμερα.

Το Cargo e-Bike αποτελεί το όραμα τελικής παράδοσης της Volkswagen, ως ένα από τα σχέδια για μετακίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Σκοπός είναι να βγει το Cargo e-Bike στην αγορά πριν από το τέλος του έτους. “Ο στόχος είναι η αλλαγή της αστικής κινητικότητας και η επίτευξη σημαντικής μείωσης των εκπομπών”, δήλωσε ο Thomas Ludewig, Project Manager του Cargo e-Bike.

Το γεγονός πως το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen παρουσιάζει ένα δικό του ηλεκτρικό τρίκυκλο μηδενικών εκπομπών, λέει πολλά για το όραμά της περί κινητικότητας σχετικά με το μέλλον της αστικής παράδοσης αλλά και για το πού κατευθύνεται η κινητικότητα στο μέλλον γενικά.

Το Cargo e-Bike σε αριθμούς:

  • Υποβοήθηση στα πεντάλ με κινητήρα 48V
  • Μέγιστη ταχύτητα: 25km / h
  • Δεν απαιτείται άδεια οδήγησης ή ασφάλιση
  • Χωρητικότητα μπαταρίας: 500Wh
  • Εμβέλεια: έως 100 km
  • Τεχνολογία αντιστάθμισης κλίσης για να διατηρείται το φορτίο οριζόντιο όταν στρίβει το δίκυκλο

Φωτογραφία: Το Cargo e-Bike της Volkswagen Commercial Vehicles 

Προηγούμενο άρθροPSA και ARC παρατείνουν τη συμφωνία τους
Επόμενο άρθροΗ Mercedes-Benz πούλησε 182.000 αυτοκίνητα τον Απρίλιο