Η Sixt μεταβαίνει στη MaaS, με την κυκλοφορία μιας νέας εφαρμογής, η οποία συνδυάζει όλες τις προσφορές ατομικής κινητικότητας της εταιρείας στους τομείς της ενοικίασης αυτοκινήτων (Sixt rent), των υπηρεσιών ride (Sixt ride) και car sharing (Sixt share).

Η νέα εφαρμογή ενσωματώνει επίσης υπηρεσίες για ride hailing και taxi partners  – χωρίς να χρειάζεται οι πελάτες να την εγκαταλείψουν. Όλα είναι ενσωματωμένα και συνδεδεμένα μέσω της ανοιχτής πλατφόρμας “ONE”, με την οποία προσφέρονται επίσης υπηρεσίες από συνεργάτες της Sixt.

Παράλληλα με την εφαρμογή, η Sixt επεκτείνει τις υπηρεσίες της και στους τρεις πυλώνες κινητικότητας.

Sixt rent

Η Sixt ψηφιοποιεί την πλήρη διαδικασία των δραστηριοτήτων της ενοικίασης αυτοκινήτων, με την εφαρμογή Sixt ως ψηφιακό ταμείο. Σήμερα, οι πελάτες της Sixt μπορούν ήδη να επιλέξουν και να ανοίξουν το όχημά τους ψηφιακά στα μεγάλα αεροδρόμια της Γερμανίας. Το 2019, η υπηρεσία αυτή θα επεκταθεί σε άλλα αεροδρόμια της Ευρώπης και των ΗΠΑ, καθώς και σε επιλεγμένους σταθμούς σε αστικές περιοχές. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει το δίκτυό της, που αποτελείται από περισσότερους των 2.200 σταθμών παγκοσμίως.

Sixt share

Σήμερα η Sixt έχει ξεκινήσει την προσφορά car-sharing SIXT share. Μέσω της νέας εφαρμογής της, η Sixt share θα προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα οχήματα Sixt από μερικά λεπτά έως και 27 ημέρες. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το όχημα, πέρα από τις περιοχές επιχειρηματικής δραστηριοποίησης της Sixt share, σε περισσότερους από 2.200 σταθμούς παγκοσμίως και σε όλες τις επιχειρηματικές περιοχές.

Sixt ride

Με την Sixt ride, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών ταξί, ride και μεταφοράς, μέσω της νέας εφαρμογής κινητικότητας. Η Sixt συνεργάζεται διεθνώς με περισσότερους από 1.500 συνεργάτες με πρόσβαση σε πάνω από ένα εκατομμύριο οδηγούς. Οι υπηρεσίες κρατούνται και εξοφλούνται απευθείας, μέσω της νέας εφαρμογής. Με το προϊόν SIXT ride, οι πελάτες σε 250 μεγάλες πόλεις της Ευρώπης και των ΗΠΑ μπορούν να εξυπηρετηθούν σε λιγότερο από 10 λεπτά και να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων σε περισσότερες από 60 χώρες και 500 πόλεις. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στους επιχειρηματικούς πελάτες, μέσω της ενσωμάτωσης του συστήματος πληρωμών AirPlus, καθώς και με διασύνδεση με εταιρικές πύλες ταξιδίων, όπως οι Cytric, KDS, Onesto και Concur.

Ολοκληρωμένες συνεργασίες

Για να επεκταθεί περαιτέρω σε διεθνές επίπεδο και να εξελίξει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της παγκοσμίως, η Sixt βασίζεται στην ολοκληρωμένη πλατφόρμα ONE, που μπορεί να συνδεθεί με εξωτερικούς συνεργάτες κινητικότητας, παρέχοντάς τους πρόσβαση σε 20 εκατομμύρια πελάτες Sixt.

Ο Alexander Sixt, Chief Strategy Officer της Sixt SE, δήλωσε: “Ως ηγέτης της αγοράς με περίπου 240.000 οχήματα παγκοσμίως, έχουμε δημιουργήσει μια ισχυρή πελατειακή βάση. Τώρα, με τη νέα μας πλατφόρμα κινητικότητας «One», κάνουμε την επόμενη στρατηγική κίνηση. Συγκεντρώνουμε ότι χρειάζεται και συνδυάζουμε την ενοικίαση αυτοκινήτου, το car sharing και το ride-hailing/taxi στην πρώτη και πλήρως ολοκληρωμένη πλατφόρμα κινητικότητας στον κόσμο – όχι αύριο, αλλά σήμερα”.

“Αυτό μας προσφέρει την ευκαιρία απεριόριστης ανάπτυξης στην αυξανόμενη αγορά υπηρεσιών κινητικότητας. Συνδυάζοντας την ήδη ανεπτυγμένη υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτων με το car sharing, η Sixt ξεπερνά τα όρια των προσφορών που ήδη υπάρχουν. Προκειμένου να προσφέρουμε μια πραγματική εναλλακτική λύση στο ιδιωτικό αυτοκίνητο, δημιουργήσαμε μια ανοικτή πλατφόρμα και τείνουμε το χέρι σε όλους τους παρόχους σύγχρονης κινητικότητας, καθώς και στους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Οι προκλήσεις της κινητικότητας του αύριο απαιτούν μια προσέγγιση που βασίζεται στις εταιρικές σχέσεις”.

Προηγούμενο άρθροΗ TomTom παρέχει λύσεις πλοήγησης στα PHEV Jeep Renegade και Compass
Επόμενο άρθροΗ Mercedes επενδύει 10 δισ. σε EQ, εισάγοντας 20 PHEV μέχρι το 2020