Electric. Practical. Good. – Ritter Sport uses all-electric Mercedes-Benz eActros for production supply

Η Ritter Sport χρησιμοποιεί το αμιγώς ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros (18 τόνων, με εμβέλεια περίπου 200 χλμ) στον εφοδιασμό της παραγωγής της.

Το φορτηγό μπαταρίας eActros της Mercedes-Benz χρησιμοποιείται από την εταιρεία κατασκευής σοκολάτας Alfred Ritter GmbH & Co KG. Η οικογενειακή επιχείρηση, η οποία ειδικεύεται σε τετράγωνες σοκολάτες και εδρεύει στο Waldenbuch, κοντά στη Στουτγκάρδη, δοκιμάζει το eActros στον εφοδιασμό παραγωγής, στη διαδρομή μεταξύ της αποθήκης Dettenhausen και του εργοστασίου παραγωγής στο Waldenbuch.

Η Ritter Sport χρησιμοποιεί το eActros με ευέλικτο τρόπο για να διασφαλίσει ότι τα φουντούκια, τα αμύγδαλα, τα υλικά περιτυλίγματος και άλλα υλικά συσκευασίας από την αποθήκη του Dettenhausen, που είναι περίπου επτά χιλιόμετρα μακριά, παραδίδονται για την παραγωγή προϊόντων σοκολάτας. Το eActros εφοδιάζει επίσης το “SchokoShop” – το πωλητήριο του εργοστασίου της Ritter Sport στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στο Waldenbuch – με φρέσκια σοκολάτα από το διπλανό εργοστάσιο. Το φορτηγό 18 τόνων, με εμβέλεια περίπου 200 χιλιομέτρων, διαθέτει εναλλακτικό αμάξωμα – ψυγείο Schmitz Cargobull, το οποίο επίσης λειτουργεί ηλεκτρικά και επομένως δεν έχει εκπομπές. Οι μπαταρίες του ηλεκτρικού φορτηγού φορτίζονται τη νύχτα στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου Ritter Sport, μετά τα ημερήσια δρομολόγια.

Ο Jasper Hafkamp, Επικεφαλής Global Marketing Mercedes-Benz Trucks, δήλωσε σχετικά: “Για περισσότερα από δύο χρόνια τώρα, πολλοί πελάτες δοκιμάζουν εντατικά τα ηλεκτρικά φορτηγά μας μπαταρία eActros για μεταφορά βαρέως τύπου σε διάφορους τομείς εφαρμογών. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Ritter Sport – ο κατασκευαστής τής γνωστής τετράγωνης μπάρας σοκολάτας με μακρά παράδοση – χρησιμοποιεί επίσης το eActros στην περιοχή της Στουτγκάρδης για τον εφοδιασμό”.

Ο Andreas Ronken, CEO της Ritter Sport, δήλωσε: “Ως οικογενειακή επιχείρηση, η προστασία των φυσικών πόρων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο των εταιρικών μας δραστηριοτήτων. Στόχος μας είναι να λειτουργούμε αρμονικά με τους ανθρώπους και τη φύση. Ως μέρος της αλυσίδας εφοδιασμού, αυτό περιλαμβάνει φυσικά και logistics μεταφορών. Με το Mercedes-Benz eActros, δοκιμάζουμε μια λύση μεταφοράς ουδέτερης CO2 που ανταποκρίνεται στις εταιρικές μας αξίες βιωσιμότητας και διαφάνειας”.

Εναλλακτικό αμάξωμα με ηλεκτρική μονάδα ψύξης από τη Schmitz Cargobull

Το εναλλακτικό αμάξωμα του eActros που χρησιμοποιεί ο Alfred Ritter είναι το μοντέλο W.KO COOL της Schmitz Cargobull. Έχει βελτιωμένη μόνωση για ενεργειακά αποδοτική μεταφορά αγαθών. Η στιβαρή κατασκευή του είναι ιδανική για εντατική καθημερινή χρήση. Η αμιγώς ηλεκτρική μονάδα ψύξης λειτουργεί χωρίς εκπομπές και είναι ειδικά σχεδιασμένη για διανομές. Τα αμαξώματα των οχημάτων θα προέρχονται κυρίως από την Schmitz Cargobull και στη δεύτερη φάση δοκιμών.

Ο Boris Billich, Διευθυντής Πωλήσεων της Schmitz Cargobull, δήλωσε: “Σύμφωνα με τις βασικές αξίες μας περί «αξιοπιστίας και καινοτομίας», ως κορυφαίος κατασκευαστής αμαξωμάτων φορτηγών, προσπαθούμε συνεχώς να εφαρμόζουμε διαδικασίες φιλικές προς το περιβάλλον και καινοτόμες. Με συστήματα όπως το εναλλακτικό αμάξωμα ψυγείου χωρίς εκπομπές, που είναι εγκατεστημένο στο eActros για την Ritter Sport, συμβάλλουμε στη μείωση CO2 και προσφέρουμε ένα βιώσιμο σύστημα βελτιωμένων λύσεων οικολογικής μεταφοράς και logistics”.

Πλήθος πληροφοριών αποκτήθηκε από την πρώτη φάση

Από το 2020, το eActros βρίσκεται στη δεύτερη φάση των πρακτικών δοκιμών και σταδιακά θα παραδοθεί και σε άλλους πελάτες, ως μέρος της “ανανέωσης του στόλου”. Ένα από τα πολλά ευρήματα κατά τη διάρκεια των πρακτικών δοκιμών είναι πως η εμβέλεια 200 χλμ του eActros αποδείχτηκε απολύτως ρεαλιστική – ανεξαρτήτως φορτίου, διαδρομής ή τοπογραφίας. Το eActros δεν υστερεί καθόλου έναντι ενός συμβατικού πετρελαιοκίνητου φορτηγού, όσον αφορά στη χρηστικότητα και την απόδοση σε αστική κυκλοφορία, αυτοκινητόδρομους ή χερσαίες διαδρομές. Το σύστημα ψύξης του φορτίου, αλλά και ο κλιματισμός – αμφότερα ηλεκτρικά – λειτουργούν άψογα σε ακραίες θερμοκρασίες, χειμώνα- καλοκαίρι. Οι οδηγοί είναι πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση ροπής, ανεξαρτήτως ταχύτητας. Αναφέρονται δε ιδιαίτερα στην αθόρυβη, ευχάριστη και ομαλή εμπειρία οδήγησης. Επιπλέον, κατά την οδήγηση, μπορεί να ανακτηθεί ηλεκτρική ενέργεια μέσω της πέδησης κινητήρα. Στην περίπτωση αυτή σπάνια χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί το πεντάλ φρένου.

eActros: εναλλακτική λύση για αστικές διανομές ουδέτερες CO2

Το eActros βασίζεται στο πλαίσιο του Mercedes-Benz Actros. Ωστόσο, η αρχιτεκτονική του οχήματος είναι απόλυτα προσανατολισμένη στην ηλεκτροκίνηση και διαθέτει σημαντικό ποσοστό ειδικών εξαρτημάτων. Η κίνηση παρέχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, κοντά στα κέντρα των οπίσθιων τροχών, με ισχύ 126 kW και μέγιστη ροπή 485 Nm έκαστος. Αυτό σημαίνει 11.000 Nm έκαστος, βάσει της σχέσης μετάδοσης, που ισοδυναμεί με τις επιδόσεις ενός συμβατικού φορτηγού. Μπαταρίες ιόντων λιθίου των 240 kWh τροφοδοτούν το eActros. Ανάλογα με τη διαθέσιμη ισχύ φόρτισης, οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν πλήρως εντός δύο ωρών (στα 150 kW).

Η ανάπτυξη και δοκιμή βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών σε μεταφορές διανομής χρηματοδοτείται εν μέρει από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Περιβάλλοντος (BMU) και εν μέρει από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικών και Ενέργειας (BMWi), ως μέρος του προγράμματος Concept ELV² της Γερμανίας.

Το eActros σε σειρά παραγωγής, εξαιρετική απόδοση

Το eActros σειριακής παραγωγής θα είναι σημαντικά ανώτερο του αρχέτυπου από πολλές απόψεις, όπως η εμβέλεια, η ισχύς και η ασφάλεια. Το μοντέλο θα λανσαριστεί ως όχημα διαξονικό και τριαξονικό. Η σειριακή παραγωγή θα ξεκινήσει το 2021 στο εργοστάσιο Wörth του Ρήνου. Επιπλέον, η Daimler Trucks θα ενσωματώσει το όχημα σε ένα ολιστικό οικοσύστημα που περιλαμβάνει επίσης συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με την ηλεκτρική κινητικότητα. Οι υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνουν αναλύσεις διαδρομών, έρευνα για πιθανές επιδοτήσεις, υποστήριξη ένταξης στον επιχειρησιακό στόλο και ανάπτυξη κατάλληλων λύσεων φόρτισης-υποδομής.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Μαδρίτη χρησιμοποιεί την τηλεματική για τον στόλο EV
Επόμενο άρθροH υβριδική γκάμα της Renault διευρύνεται με 3 νέα μοντέλα