Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στην Γαλλία από τη YouGov, η Peugeot είναι η μάρκα με την καλύτερη εικόνα στη συνείδηση των Γάλλων πολιτών ξεπερνώνας κατά πολύ τους ανταγωνιστές της.

Η YouGov είναι μία διεθνής εταιρία έρευνας αγοράς η οποία ιδρύθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με παρουσία σε 21 χώρες και πάνελ συνεργατών 9+ εκατομμυρίων διαθέτει ενα απο τα μεγαλύτερα δίκτυα έρευνας παγκοσμίως.

Η συγκεκριμένη έρευνα έγινε με σκοπό να σκιαγραφήσει το προφίλ των πελατών της κάθε μάρκας αυτοκινήτου και διεξήχθη σε ένα πολύ αντιπροσωπευτικό δείγμα Γάλλων πολιτών.

Η Peugeot έχει την καλύτερη εικόνα στη Γαλλία
Με σκορ 30,2% η Peugeot αναδείχτηκε η μάρκα με την καλύτερη εικόνα στη Γαλλία

Ως λόγος για τον οποίο η Peugeot, με σημαντική απόσταση απο τους γερμανούς ανταγωνιστές της, αναδείχθηκε η κορυφαία εταιρία, αναδείχθηκε το γεγονός οτι είναι η μάρκα η οποία προσαρμόζεται καλύτερα στις ανάγκες της οικογένειας – κάτι που εκτιμάται απο το 79% του συνόλου των ερωτηθέντων.

“H προτίμηση του κοινού στην Peugeot”, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, “επετεύχθη λόγω του μοναδικού της σχεδιασμού, της ασυμβίβαστης εμπειρίας οδήγησης, της αξιοπιστίας, της ποιότητας υψηλού επιπέδου καθώς και πλήθος άλλων παραγόντων που έχουν κάνει την γαλλική μάρκα σημείο αναφοράς τα τελευταία 210 χρόνια”.

“Την παραμονή του εορτασμού της 210ης επετείου μας, είμαστε πολύ περήφανοι που βρισκόμαστε στην πρώτη θέση όσον αφορά την εικόνα στο γαλλικό κοινό. Αυτή είναι η ανταμοιβή για το έργο που έχουν αναλάβει εδώ και αρκετά χρόνια οι ομάδες του δικτύου μηχανικών, σχεδιασμού και διανομής”, δήλωσε Guillaume Couzy, Διευθυντής της Peugeot France.

Προηγούμενο άρθρο“ChargeUpNow” παγκόσμια πρωτοβουλία της LeasePlan
Επόμενο άρθροStelvio Cup 2020: Ένα SUV που δεν φοβάται τις πίστες