Opel Vivaro

Η επάνοδος της Opel με την ενσωμάτωσή της στον Όμιλο PSA είναι αξιοσημείωτη. Εν μια νυκτί, η αυτοκινητοβιομηχανία του Rüsselsheim επανήλθε στην κερδοφορία. Ο νέος στόλος LCV της Opel συμμετέχει σε αυτήν την επιτυχία, όπως ανακάλυψε το Fleet Europe κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής οδήγησης.

Ευτυχισμένα πρόσωπα και αυτοπεποίθηση βλέπεις στην Opel. Είναι κατανοητό, καθώς η PSA θεωρεί την Opel πλήρως ισότιμη με την Peugeot και την Citroën και παραχώρησαν στους Γερμανούς το προβάδισμα για την ανάπτυξη του ηλεκτρικού κινητήρα του ομίλου. Τώρα, η Opel αναλαμβάνει επίσης το προβάδισμα στην ανάπτυξη των επαγγελματικών οχημάτων της PSA. Το μέλλον της PSA ως κορυφαίου κατασκευαστή LCV στην Ευρώπη δεν φαίνεται να κινδυνεύει.

Opel Combo

Σειρά LCV

Η παρούσα σειρά LCV της Opel μοιάζει με της PSA. Το Combo σχετίζεται σαφώς με τα Peugeot Partner / Citroën Berlingo, όπως και το μεγαλύτερο Vivaro με τα Peugeot Expert / Citroën Jumpy (Dispatch στο Ηνωμένο Βασίλειο). Το van της Opel, Movano, εξακολουθεί να βασίζεται σε πλατφόρμα της Renault, παρόλο που έχει ανανεωθεί πλήρως. Δεν έχει ανακοινωθεί πότε το Movano θα μεταφερθεί στην πλατφόρμα της PSA, αλλά θα συμβεί σίγουρα.

Από κοινού, αυτά τα νέα μοντέλα παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 35% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Εκπρόσωποι της Opel δεν σχολίασαν εάν αυτοί οι νέοι αγοραστές Opel LCV ήταν νεοφερμένοι ή προηγούμενοι πελάτες της Peugeot και της Citroën, αλλά οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί παρόλα ταύτα.

Η σημασία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων αντικατοπτρίζεται επίσης στην αναθεωρημένη στρατηγική πωλήσεων της Opel. Προηγουμένως, οι πελάτες έπρεπε να πάνε σε εξειδικευμένα κέντρα LCV. Σήμερα, μπορούν να αγοράσουν τα vans τους σε οποιονδήποτε αντιπρόσωπο της Opel.

21 συστήματα υποστήριξης οδηγού

Σε μια εκδήλωση για LCV που πραγματοποίησε η Opel στο πεδίο δοκιμών κοντά στο Rüsselsheim, το Fleet Europe οδήγησε τα νέα vans της Opel.

Το Opel Combo είναι ένα νέο περυσινό μοντέλο, βασισμένο σε πλατφόρμα PSA. Προσφέρει 21 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, τα περισσότερα από τα οποία είναι φυσικά προαιρετικά στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά των LCV, όπως ο αυτόματος έλεγχος ταχύτητας ταξιδίου, η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών, η διατήρηση πορείας, η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, η ειδοποίηση υπνηλίας οδηγού, η αναγνώριση φωτεινών σηματοδοτών και πολλά άλλα. Τα περισσότερα από αυτά τα συστήματα διατίθενται επίσης και στα άλλα LCV.

To head-up display αποτελείται από μια διαφανή πλαστική οθόνη που ανασύρεται από το ταμπλό, που μοιάζει με μερικές που εγκαθίστανται εκ των υστέρων, αλλά είναι διαφανής και περιέχει χρήσιμες πληροφορίες όπως ταχύτητα, όριο ταχύτητας και καθοδήγηση μέσω δορυφόρων.

4×4

Όλα τα LCV της Opel είναι επίσης διαθέσιμα ως 4×4. Το αποτέλεσμα είναι πολύ εντυπωσιακό και θα πρέπει σίγουρα να βοηθά τους οδηγούς να εξέλθουν και από τα πιο δύσκολα εργοτάξια, όπως έγινε αντιληπτό κατά την οδήγηση στην λασπώδη δοκιμαστική πίστα.

Περισσότερο φορτίο

Το Vivaro έχει ωφέλιμο φορτίο έως 1.400 κιλά (200 κιλά περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο) και μπορεί να ρυμουλκήσει μέχρι 2.500 κιλά – μισό τόνο περισσότερο από πριν. Το νέο Vivaro σχεδιάστηκε να έχει ύψος κάτω από 1,90 μ. προκειμένου να εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση σε υπόγειους χώρους στάθμευσης.

Η φόρτωση και εκφόρτωση του Vivaro μπορεί να γίνει ευκολότερη με αυτόματες συρόμενες πόρτες και έναν προαιρετικό αισθητήρα κίνησης ποδός.

Περισσότερη αποθήκευση καμπίνας

Το αναθεωρημένο μοντέλο Movano διαθέτει 22 χώρους αποθήκευσης καμπίνας. Κινείται αποκλειστικά με κινητήρες BiTurbo ντίζελ που τηρούν τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών και αποδίδουν μεγαλύτερη ισχύ και ροπή από πριν. Η Opel υπόσχεται μέτρια κατανάλωση καυσίμου, η οποία θα έχει θετικό αντίκτυπο στον προϋπολογισμό.

Προηγούμενο άρθροΟ Abdallah Shanti ορίστηκε Global CIO της Volkswagen
Επόμενο άρθροΤαξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον Ιούνιο 2019