Η OMODA, μάρκα της κρατικής κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Chery Automobileγιορτάζει ένα σημαντικό ορόσημο: οι παγκόσμιες εξαγωγές της ξεπέρασαν τις 220.000 μονάδες, καθιερώνοντας την ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα εξατομικευμένων crossover SUV παγκοσμίως.

Με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες και περιοχές, η OMODA συνεχίζει να επεκτείνει το αποτύπωμά της και στοχεύει στην ευρωπαϊκή αγορά, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στην παγκόσμια στρατηγική της.

Η “Ευρωπαϊκή Στρατηγική” της εταιρείας ανακοινώθηκε στο Παγκόσμιο Επιχειρηματικό Συνέδριο, με τα σχέδια για ταχεία ανάπτυξη σε βασικές αγορές όπως η Ισπανία, η Ιταλία, και η Πολωνία. Η στρατηγική αυτή κίνηση, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ενισχύεται από τη δέσμευση της OMODA να ανταποκριθεί στα υψηλά πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας των οχημάτων που απαιτεί η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Το OMODA 5, το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο της μάρκας -το οποίο άρχισε να πωλείται από τον Φεβρουάριο στην Ισπανία- έχει επιτύχει κορυφαίες βαθμολογίες στις πιστοποιήσεις ασφάλειας Euro NCAP και ANCAP, θέτοντας νέα σημεία αναφοράς για την ασφάλεια των οχημάτων. Η υψηλής στιβαρότητας κατασκευή του οχήματος από χάλυβα, τα προηγμένα συστήματα απορρόφησης ενέργειας και οι ολοκληρωμένες έξυπνες τεχνολογίες ασφάλειας εξασφαλίζουν ανώτερη προστασία για τους οδηγούς και για τους επιβάτες.

Το OMODA 5 είναι εξοπλισμένο με σειρά προηγμένων έξυπνων τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης, όπως πανοραμική κάμερα 360°, προσαρμοζόμενο cruise control (ACC), σύστημα αυτόματης πέδησης (AEB), ανίχνευση τυφλού σημείου (BSD) και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (LDW), μεταξύ άλλων.

Η εταιρεία έχει δημιουργήσει κέντρα προμήθειας ανταλλακτικών σε όλο τον κόσμο για να διασφαλίσει την κάλυψη των αναγκών μετά την πώληση και βελτιώνει και βελτιστοποιεί συνεχώς τη διασφάλιση των ανταλλακτικών και την τεχνική υποστήριξη. Κοιτάζοντας μπροστά, η OMODA εξετάζει το ενδεχόμενο δημιουργίας κέντρων ανταλλακτικών και logistics στην ΕΕ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευρωπαϊκών αγορών στο μέλλον. Αυτή η προσέγγιση με τοπικό προσανατολισμό εξασφαλίζει εξαιρετικές και αξιόπιστες υπηρεσίες για τους  καταναλωτές, ενισχύοντας περαιτέρω τη φήμη της.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, με παγκόσμιο όραμα, έρευνα και ανάπτυξη, κατασκευή και πρότυπα ποιότητας, η OMODA είναι έτοιμη να συνεχίσει την ταχεία αναπτυξιακή της πορεία. Η εταιρεία σχεδιάζει να εισέλθει σε περισσότερες από 60 αγορές και να δημιουργήσει περισσότερα από 3.000 κανάλια δικτύου παγκοσμίως. Σπάζοντας τα όρια με το εξατομικευμένο οικοσύστημα της μάρκας, η OMODA στοχεύει να δημιουργήσει το τέλειο όχημα και τον ιδανικό τρόπο ζωής για τη νέα γενιά.

 

Προηγούμενο άρθροTo Green NCAP για Honda CR-V, FIAT Doblo, ZEEKR 001 και X
Επόμενο άρθροAuto Athina 2024: 5 – 13 Οκτωβρίου στο Metropolitan Expo