Η Volvo Cars τοποθετεί την Olivia Ross-Wilson επικεφαλής επικοινωνίας από τον Δεκέμβριο του 2021.

Η Olivia Ross-Wilson προσχωρεί στην Volvo Cars από το Ingka Group, τον μεγαλύτερο από τους δώδεκα δικαιοδόχους (franchisees) καταστημάτων IKEA, όπου ηγήθηκε της επικοινωνίας από το 2016.

Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην επικοινωνία και την τοποθέτηση στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων, η Olivia Ross-Wilson θα συνεισφέρει σημαντικά ως μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της Volvo Cars.

«Είμαι πολύ ευτυχής που καλωσορίζω την Olivia στη Volvo Cars», δήλωσε ο Håkan Samuelsson, CEO της Volvo Cars. «Είμαι βέβαιος πως η τεχνογνωσία της θα αποτελέσει πολύτιμη προσθήκη στην ομάδα, καθώς η Volvo Cars μετασχηματίζεται σε αμιγώς ηλεκτρική εταιρεία με εκατομμύρια άμεσες σχέσεις με καταναλωτές».

Στα καθήκοντά της στο Ingka Group, η Olivia Ross-Wilson συμμετέχει ως μέλος της εκτελεστικής ομάδας διοίκησης και ηγείται της επικοινωνίας σε 30 χώρες. Οι αρμοδιότητές της περιλαμβάνουν τη στρατηγική μακροπρόθεσμη τοποθέτηση της IKEA, καθώς και τομείς όπως οι βασικές δραστηριότητες μάρκετινγκ, οι δημόσιες υποθέσεις, δημόσιες υποθέσεις, η εσωτερική επικοινωνία και η στρατηγική επιχειρηματική επικοινωνία. Πριν αναλάβει την τρέχουσα θέση της στο Ingka Group, ήταν επικεφαλής της επικοινωνίας αειφορίας του IKEA Group μεταξύ 2011 και 2016.

«Καλωσορίζω θερμά την Olivia», δήλωσε ο Hanna Fager, επικεφαλής εταιρικών λειτουργιών της Volvo Cars. «Πρόκειται για σύγχρονο ηγετικό στέλεχος με βαθιά και ευρεία κατανόηση της στρατηγικής επικοινωνίας, με πολύτιμη εμπειρία για την πορεία μας ως αμιγώς ηλεκτρικής εταιρείας αυτοκινήτων. Γνωρίζει όλες τις διαδικασίες διαχείρισης μιας μάρκας που, όπως και η Volvo Cars, έχει πλούσια σουηδική παράδοση και δημιουργεί προϊόντα που αποτελούν μέρος της καθημερινότητας σε όλο τον κόσμο ».

Πριν ενταχθεί στην IKEA, η Olivia Ross-Wilson δραστηριοποιήθηκε σε διάφορους ρόλους δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη μεταξύ 1998 και 2011, συμπεριλαμβανομένης της Marks & Spencer και μάρκες όπως οι Starbucks, Delta Airlines και Carlsberg, μέσω διαφημιστικών γραφείων. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, εργάστηκε και για το ‘Ιδρυμα Κλίντον και το Φιλανθρωπικό Bloomberg στις ΗΠΑ και ίδρυσε τη δική της εταιρεία συμβούλων επικοινωνίας, με πελάτες όπως η Coca-Cola και η Mulberry.

«Ως μακροχρόνια θαυμάστρια και πελάτης της Volvo Cars, είμαι ενθουσιασμένη για την ένταξή μου στην εταιρεία», δήλωσε η Olivia Ross-Wilson. «Μάρκες και εταιρείες όπως η Volvo Cars πρέπει να ευημερήσουν μελλοντικά και ανυπομονώ να συμβάλω στην ωραία της πορεία και στην επιτυχία της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης».

Προηγούμενο άρθροACEA: Σοβαρή έλλειψη σημείων φόρτισης σε χώρες ΕΕ
Επόμενο άρθροΠρεμιέρα του νέου Renault Megane E-TECH Electric