Πώληση αυτοκινήτου μέσω WhatsApp; Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan πρωτοτύπησε.
Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, προχώρησε, κατά τη διάρκεια του lock-down, σε μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης. Έτσι, με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής είχε το μοντέλο Nissan που επιθυμούσε να αποκτήσει, στο σπίτι του.
Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp. Το μοντέλο που πωλήθηκε ήταν ένα Juke, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια.
Σε δηλώσεις του ο Miguel Galván, επικεφαλής της Antamotor είπε: “Οι νέες συνθήκες μάς ωθούν στην υιοθέτηση νέων, σύγχρονων διαδικασιών, με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Είμαστε πολύ περήφανοι που πρωτοπορούμε στις διαδικτυακές τεχνικές πωλήσεων και με αυτή την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω του WhatsApp”.
Ο αγοραστής του Juke, Manuel Nuez, δήλωσε από την πλευρά του: “Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ότι μάρκες όπως η Nissan είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θέτουμε ως πελάτες. Η αλήθεια είναι ότι η όλη διαδικασία ήταν εύκολη και ευέλικτη και με εκπληκτική διαφάνεια. Τώρα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να απολαύσω το νέο μου Nissan Juke, ένα αυτοκίνητο φορτωμένο με τεχνολογία που ανυπομονώ να οδηγήσω”.
Στο πλαίσιο της παραπάνω πραγματικά πρωτοποριακής διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε το Juke απευθείας στο σημείο επιλογής του Manuel με φορτηγό, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά. Σχετικό βίντεο είναι διαθέσιμο εδώ.