Η νέα Mercedes-AMG ONE είναι ένα ιδιαίτερα αποκλειστικό υπεραυτοκίνητο με υβριδικό σύστημα κίνησης E PERFORMANCE, απόδοσης άνω των 1000 ίππων.

Ο θεμέλιος λίθος της AMG τέθηκε την 1η Ιουνίου 1967. Για τον εορτασμό της 55ης επετείου της μάρκας επιδόσεων και σπορ αυτοκινήτων, η έκδοση παραγωγής της Mercedes-AMG ONE γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα της. Το διθέσιο σούπερ σπορ αυτοκίνητο διαθέτει για πρώτη φορά την πιο σύγχρονη και αποτελεσματική τεχνολογία υβριδικού συστήματος κίνησης Formula 1 στον κόσμο, από την πίστα στους δρόμους. Το υβριδικό όχημα ιδιαίτερων επιδόσεων αποδίδει συνολική ισχύ 782 kW (1063 hp) με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, με τελική ταχύτητα 352 χλμ/ώρα. Το εξαιρετικά περίπλοκο σχήμα πραγματοποιήθηκε σε στενή συνεργασία με τους ειδικούς της Formula 1 της Mercedes-AMG High Performance Powertrains, στο Brixworth. Η Mercedes-AMG ONE θα κυκλοφορήσει επίσημα για πρώτη φορά στο Ηνωμένο Βασίλειο, κατά την διάρκεια του Festival of Speed του Goodwood (23 με 26 Ιουνίου 2022).

Το υπεραυτοκίνητο εμπνέει όχι μόνον λόγω του υβριδικού συστήματος κίνησης E PERFORMANCE Formula 1, αλλά και με την περαιτέρω σπορ τεχνολογία του, από το μονοκόμματο αμάξωμα από ανθρακονήματα, μέχρι τον κινητήρα/σύστημα μετάδοσης, την ενεργή αεροδυναμική και την ανάρτηση ωστηρίων. Με την πολύπλοκη τεχνολογία της, η διθέσια Mercedes-AMG ONE προσφέρει περισσότερα και από ένα αγωνιστικό της Formula 1 σε ορισμένες περιπτώσεις. Διαθέτει την πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+, με οπίσθιο άξονα υβριδικής κίνησης και ηλεκτροκίνητο εμπρόσθιο άξονα διανυσματικής ροπής. Μπορεί να κυκλοφορήσει και αμιγώς ηλεκτρικά.

“Με την Mercedes-AMG ONE, έχουμε κάνει ιδιαίτερη πρόοδο. Οι τεράστιες τεχνικές προκλήσεις κατασκευής σύγχρονου συστήματος κίνησης Formula 1 κατάλληλου για καθημερινή κυκλοφορία μας έφεραν αναμφίβολα στα όριά μας. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, πολλοί μπορεί να σκέφτηκαν πως ήταν αδύνατον να υλοποιηθεί το έργο. Παρ’ όλα αυτά, οι ομάδες του Affalterbach και του ΗΒ δεν τα παράτησαν και πίστεψαν στον εαυτό τους. Τρέφω μεγάλη εκτίμηση για όλους όσους ενεπλάκησαν και είμαι υπερήφανος για το επίτευγμα της ομάδας. Η δημιουργία ενός τέτοιου υπεραυτοκινήτου είναι σίγουρα μοναδική. Αυτό ισχύει για την Mercedes-AMG, όχι μόνον από τεχνικής άποψης, αλλά και σε σχέση με τους πιστούς μας πελάτες. Μαζί μας, πέρασαν από πολλά κύματα κατά την εξέλιξη του έργου. Αποτέλεσαν ευθύς εξ αρχής αναπόσπαστο μέρος του Αρχικού Σχεδιασμού και τώρα μπορούν να προσβλέπουν στην εξαιρετικά αποκλειστική και μοναδική Mercedes-AMG ONE, η οποία πλέον κατάφερε να ξεπεράσει και το επόμενο εμπόδιο περνώντας όλες τις δοκιμές πιστοποίησης ECE», λέει ο Philipp Schiemer, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-AMG GmbH.

“Οι επιδόσεις της Mercedes-AMG ONE είναι τελικά ένα μικρό μόνο μέρος της τεχνολογίας του οχήματος. Εκτός από το σύστημα κίνησης της Formula 1 που αποδίδει 1063 hp με έναν σχετικά μικρό, υψηλής απόδοσης κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες , το κύριο έργο ήταν πάνω από όλα η επεξεργασία των καυσαερίων. Οι ομάδες Mercedes-AMG και Mercedes-AMG High Performance Powertrains έκαναν πραγματικά εξαιρετικό έργο. Από τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, το εξαιρετικό πλαίσιο, έως τις αεροδυναμικές βελτιώσεις, όσον αφορά την πολυπλοκότητα, η Mercedes-AMG ONE είναι μοναδική. Στην Formula 1, η ομάδα μηχανικών με φορητούς υπολογιστές φροντίζει την λειτουργία του συστήματος κίνησης. Στο υπεραυτοκίνητό μας, το μόνο που χρειάζεται είναι το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό δείχνει και την τεράστια τεχνογνωσία λογισμικού που έχει εφαρμοστεί σε αυτό το όχημα», λέει ο Jochen Hermann, Τεχνικός Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-AMG GmbH.

Ο υβριδικός βενζινοκινητήρας V6 1,6 λίτρων με ηλεκτρικά υποβοηθούμενο μονό υπερσυμπιεστή διαθέτει τεχνολογία κατηγορίας Formula 1. Οι τέσσερις εκκεντροφόροι επικεφαλής κινούνται με γρανάζια. Προς επίτευξη υψηλών στροφών κινητήρα, τα μηχανικά ελατήρια βαλβίδων αντικαταστάθηκαν με πνευματικά ελατήρια. Ο κινητήρας, τοποθετημένος στη μέση, μπροστά από τον οπίσθιο άξονα, ανεβάζει έως και 11.000 σ.α.λ. Ωστόσο, για μεγαλύτερη αντοχή και χρήση βενζίνης super plus, παραμένει σκόπιμα κάτω από το όριο στροφών της F1.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Bridgestone λανσάρει την Fleetcare
Επόμενο άρθροΗ Sigrid de Vries από την CLEPA στην ACEA