Η νέα Mercedes-AMG C 63 S E Performance αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού στην 55χρονη ιστορία της AMG:

  • Υβριδικό επιδόσεων με τεχνολογία Formula 1™
  • Κινητήρας 2,0 λίτρων εμπρός και ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα και απόδοση 500 kW (680 hp)
  • Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος κινητήρας παγκοσμίως, με απόδοση 176 kW (238 hp) ανά λίτρο
  • AMG Performance 4MATIC+ πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση και κατευθυνόμενο πίσω άξονα

Η νέα Mercedes-AMG C 63 S E Performance με τεχνογνωσία Formula 1™, προσφέρει τεχνολογίες αιχμής του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο ηλεκτροκινητήρας δύο ταχυτήτων στον πίσω άξονα υποστηρίζει τον υπερσυμπιεζόμενο οριζόντιο κινητήρα 2,0 λίτρων. Πρόκειται για τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα στον κόσμο. Η ισχύς και η ροπή του αποδίδονται άνετα και άμεσα, όπως στη Formula 1™, η ηλεκτρική υποβοήθηση του υπερσυμπιεστή είναι άμεση, ενώ η ηλεκτροκίνηση παρέχει εξαιρετική επιτάχυνση. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και η μπαταρία υψηλών επιδόσεων 400 βολτ αποτελούν αποκλειστικότητα της AMG και αναδεικνύουν τις μηχανικές ικανότητες των ειδικών του Affalterbach. Όπως στη Formula 1™, η μπαταρία είναι ειδικά σχεδιασμένη για ταχεία απόδοση ισχύος με πρωτοποριακή άμεση ψύξη κυψελών. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στα 500 kW (680 hp), ενώ η συνδυασμένη μέγιστη ροπή συστήματος είναι 1020 Nm. Πρόκειται για νέες ύψιστες επιδόσεις της C-Class.

Άλλα χαρακτηριστικά της νέας σειράς μοντέλων, η οποία λανσάρεται ταυτοχρόνως ως Saloon και Estate: για πρώτη φορά εξοπλίζεται το C 63 με πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ και διαθέτει λειτουργία drift για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Σε αυτά προστίθεται το στάνταρ ενεργό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, ένα ακόμα μοναδικό σύστημα στην κατηγορία.

“Με το C 63 S E Performance, ανοίγουμε νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας μας. 55 χρόνια μετά την ίδρυση της εταιρείας μας, στην AMG συνεχίζουμε να επιδεικνύουμε τόλμη και επιθυμία δημιουργικότητας και προσφοράς κάτι ιδιαίτερου”. Το νέο C 63 ανατρέπει τους κανόνες του παιχνιδιού. Με την επαναστατική φιλοσοφία του φέρνει εντελώς νέα προσέγγιση στην κατηγορία, η οποία μέχρι τώρα χαρακτηριζόταν κυρίως από τις επιδόσεις. Με μέγιστη απόδοση 680 ίππων τηρούμε όντως αυτήν την υπόσχεση. Αλλά το ευφυές υβριδικό πρότυπο P3 παρέχει πολλά περισσότερα. Είμαι βέβαιος πως με αυτήν την τεχνολογία, η οποία ενσωματώνει τεχνογνωσία της Formula 1, θα απευθυνθούμε και σε μια νέα ομάδα πελατών”. αναφέρει ο Philipp Schiemer, Πρόεδρος του ΔΣ της Mercedes-AMG GmbH.

“Με την υβριδική απόδοση και τον ηλεκτρικά υποβοηθούμενο υπερσυμπιεστή, η νέα C 63 S E Performance αποτελεί τεχνολογικό αριστούργημα με νέα προσέγγιση. Το ηλεκτροκίνητο σύστημα κίνησης προσφέρει εντελώς νέα οδηγική εμπειρία. Η άμεση απόκριση της ηλεκτροκίνησης του πίσω άξονα, η γρήγορη ροπή και η άμεση απόδοση ισχύος. καθώς και η ψύξη της μπαταρία μας αποτελούν πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Επιπλέον, με το στάνταρ σύστημα διεύθυνσης οπίσθιου άξονα και η πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση Drift Mode – η νέα C 63 καταδεικνύει για άλλη μια φορά το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας που διαθέτει η AMG», αναφέρει ο Jochen Hermann, Chief Technical Officer της Mercedes-AMG GmbH.

Όπως και στη Formula 1, η μπαταρία είναι ειδικά σχεδιασμένη για ταχεία ανταπόκριση και παροχή ισχύος. Η ηλεκτρική αυτονομία των 13 χιλιομέτρων εξυπηρετεί στην πόλη ή σε κατοικημένες περιοχές.

 

 

 

Προηγούμενο άρθροΗ νέα γενιά ASX της Mitsubishi στην Ευρώπη
Επόμενο άρθροFleet Europe Summit 2022: Βιωσιμότητα για όλους